Βοήθεια για οικοδεσπότες

Κριτικές

Απαντώντας σε κριτικές για κρατήσεις από την Booking.com & AirbnbΟδηγίες Αναθεώρησης για ΟικοδεσπότεςΜπορώ να διαγράψω μια κριτική που άφησε ένας επισκέπτης; Ο επισκέπτης μου άφησε μια κακή κριτική, τι μπορώ να κάνω;Μπορώ να διαγράψω μια κριτική επισκέπτη;Πώς μπορώ να αξιολογήσω τον επισκέπτη μου για μια κράτηση στην Holidu;Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση VRBO;Πώς μπορώ να αξιολογήσω τον επισκέπτη μου για μια κράτηση Airbnb και VRBO;Πώς να Λάβετε Καλές Κριτικές: Ένας Οδηγός για τους Φιλοξενούμενους της HoliduΠώς να Γράψετε μια Απάντηση σε Κριτική (Με Παραδείγματα & Συχνές Ερωτήσεις)Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση στο Holidu;Πώς και πότε μπορώ να δω την αξιολόγηση που άφησε ο επισκέπτης μου;Πώς υπολογίζει η Booking.com τη βαθμολογία των κριτικών;Γιατί είναι σημαντικές οι κριτικές;Γιατί ο επισκέπτης μου δεν άφησε σχόλιο;Μπορώ να απαντήσω σε κριτική επισκέπτη για κράτηση στην Airbnb και στην Booking.com;

Ο Λογαριασμός μου στο Holidu

Τι να κάνω αν έχω προβλήματα με την είσοδο;Πώς να ενεργοποιήσεις την επαλήθευση δύο παραγόντων (2FA) στον λογαριασμό σου στη HoliduΠώς να απενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Holidu & Τι συμβαίνει στη συνέχειαΠώς μπορώ να προτείνω έναν φίλο στους οικοδεσπότες της Holidu;Τι κερδίζω αν ο φίλος μου αρχίσει επίσης να χρησιμοποιεί τους Holidu Hosts;Το Bookiply είναι τώρα η Holidu – Τι σημαίνει αυτό για εσάςΠώς μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας;Πώς μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας;Πώς μπορείτε να τροποποιήσετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας;Πού μπορείτε να δείτε τη Συμφωνία σας με την Holidu;Τι είναι το πρόγραμμα σύστασης οικοδεσποτών της Holidu;Πώς να αλλάξετε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος;Πώς να συνδεθείτε με την ΕρτζαϊντζαΠώς μπορώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις από τη Holidu στη συσκευή μου;Πώς να συνδεθείτε με τη Mossos d'EsquadraΠώς να συνδεθείτε στο SES.HOSPEDAJESel: Πώς να συνδέσετε τον ιστότοπο άμεσης κράτησης στο δικό σας domain;Πώς να συνδέσετε την ιδιοκτησία σας με το AVS (Γερμανία)

Διαχείριση των Καταχωρήσεών σας

Αγκαλιάζοντας τη συμπερίληψη στη φιλοξενία: Καλωσορίζοντας επισκέπτες από όλους τα υπόβαθραΠώς μπορώ να ενημερώσω ή να επεξεργαστώ τις πληροφορίες της καταχώρισής μου;Πώς μπορώ να ρυθμίσω ένα iCal/sync για να συνδέσω το ημερολόγιό μου με άλλες πλατφόρμες;Κανάλι Διανομής: Check24 – Πώς Λειτουργεί;Πώς μπορώ να εντοπίσω και να αναφέρω απατηλή δραστηριότηταΤα πλεονεκτήματα της απευθείας κράτησης Aυτές ειναι οι παροχές για τις οποίες οι επισκέπτες ρωτούν περισσότερο την Εξυπηρέτηση Πελατών μας πριν από την κράτησηΠοιες είναι οι ευθύνες του οικοδεσπότη;Πώς μπορώ να αλλάξω την πολιτική ακύρωσής μου;Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στις κρατήσεις μου;Πώς μπορώ να αφαιρέσω μόνιμα την καταχώρισή μου;Πώς μπορώ να διαχειρίζομαι τις φωτογραφίες του καταλύματός μου;Πώς μπορώ να προσθέσω/διαγράψω ένα χειροκίνητο μπλοκ ημερολογίου;Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την ιστοσελίδα του ιδιοκτήτη σπιτιού μου;Πώς μπορώ να προσθέσω/διαγράψω ένα μπλοκ ημερολογίου iCal;Πού μπορώ να βρω τη λίστα των Καναλιών Διανομής;Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τους συνεργάτες σας;Πώς μπορώ να επεξεργαστώ τη διεύθυνση;Πώς να συλλέξετε μια εγγύηση ασφαλείαςΓιατί υπάρχουν ημερομηνίες με κόκκινο χρώμα στο ημερολόγιό μου;Αποφυγή Υπερκρατήσεων: Βασικές Συμβουλές για τους Φιλοξενούμενους του HoliduΚανάλι διανομής: HomeToGo - Πώς λειτουργεί;Σύνδεση Feratel Deskline με HoliduΤι είναι η συγχρονισμένη iCal;

Διαμόρφωση Καταχώρησης

Πώς μπορώ να ενημερώσω τις τιμές και τις εποχές μου;Δημιουργώντας τη δική σας περιγραφή καταλύματοςΠολιτική Μη Επιστροφής Χρημάτων - Συχνές ΕρωτήσειςGuest Connect – Αυτόματoποιημένα μηνύματαΠώς να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε τον Ιστότοπο Άμεσης Κράτησης;ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: Εξοικονομήστε ενέργεια, μειώστε το κόστος και ικανοποιείστε τους επισκέπτες με το tado°Τι είναι ο Ιστότοπος Άμεσης Κράτησης;Πώς να χρησιμοποιήσετε το γραφικό στοιχείο κράτησης στον Ιστότοπο Άμεσης ΚράτησηςΠώς να προσθέσετε και να ρυθμίσετε μια Εγγύηση ΑσφαλείαςΠού μπορώ να ρυθμίσω τις παροχές;Πώς μπορώ να αντιγράψω τις τιμές για μια νέα σεζόν;Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ευέλικτες διαμονές για να γεμίσετε τα κενά του ημερολογίου και να κερδίσετε περισσότεραΜπορώ να ορίσω διαφορετικές τιμές για τα σαββατοκύριακα και τις αργίες;Συσκευές ασφαλείας και CCTVΖώα ΥπηρεσίαςΠώς μπορώ να ρυθμίσω τους περιορισμούς ημέρας και ώρας για το check-in και το check-out του καταλύματός μου;Πώς να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε το Holidu ProtectΠώς μπορώ να αυξήσω τις κρατήσεις μου με την έκπτωση της τελευταίας στιγμής της Holidu και τις ρυθμίσεις ελάχιστης διαμονής;Αυξήστε τις κρατήσεις σας με εκπτώσεις και σύντομες διαμονέςΠώς μπορώ να ορίσω επιπλέον χρεώσεις;Πώς να υποβάλετε αξίωση αποζημίωσης με το Holidu ProtectΠώς μπορώ να ρυθμίσω εκπτώσεις στον λογαριασμό μου;Οικολογικό Σήμα – Πώς να το αποκτήσετε για την ιδιοκτησία σαςΠώς μπορώ να προσθέσω οδηγίες άφιξης;Μπορώ να αλλάξω το όνομα ή την ιδιοκτησία στη καταχώριση του καταλύματός μου;Πώς λειτουργεί το Holidu Protect;Τι θα πρέπει να περιλαμβάνεται στην περιγραφή της ιδιοκτησίας μου; Τι ρωτούν οι επισκέπτες περισσότερο;Αυτόματη έναρξη ημερολογίου 2026: Τι σημαίνει και πώς να προετοιμαστείτε;