Βοήθεια για οικοδεσπότες
Check-in και Διαμονές
Τι πρέπει να κάνω αν δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον επισκέπτη μου;Μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες μιας επερχόμενης κράτησης;Πώς να επικοινωνήσω με τους επισκέπτες πριν από την άφιξή τους για κρατήσεις σε Airbnb και Booking.com;Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τους επισκέπτες πριν από την άφιξή τους για κρατήσεις Holidu;Αν απαντήσω στο email από την Holidu που δηλώνει τις πληροφορίες που παρείχε ο επισκέπτης μου, θα τις λάβει ο επισκέπτης μου;Συχνές ερωτήσεις – Λειτουργία check-in επισκεπτώνΠότε επιτρέπεται η υπερβολική χωρητικότητα βρεφών σε μια κράτηση;
Ακύρωση Κράτησης
Ποιες είναι οι εξαιρέσεις και οι έγκυροι λόγοι για ακυρώσεις από τους οικοδεσπότες;Τι Συμβαίνει Αν Ένας Επισκέπτης Ακυρώσει την Κράτησή του;Πολιτική Ακύρωσης ΦιλοξενίαςΓιατί ακύρωσε ο επισκέπτης την κράτηση;Πώς να αποφύγετε τις ακυρώσεις από τους οικοδεσπότεςΚατανόηση των Πολιτικών Επιστροφής Χρημάτων της AirbnbΠοια είναι η επίδραση μιας ακύρωσης από τον οικοδεσπότη;Ποια αποδεικτικά στοιχεία απαιτούνται για τις αιτήσεις ακύρωσης από τον οικοδεσπότη;
Κριτικές
Απαντώντας σε κριτικές για κρατήσεις από την Booking.com & AirbnbΟδηγίες Αναθεώρησης για ΦιλοξενούμενουςΠώς μπορώ να αξιολογήσω τον επισκέπτη μου για μια κράτηση στο Holidu;Μπορώ να διαγράψω μια κριτική που άφησε ένας επισκέπτης; Ο επισκέπτης μου άφησε μια κακή κριτική, τι μπορώ να κάνω;Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση VRBO;Πώς μπορώ να αξιολογήσω τον επισκέπτη μου για μια κράτηση στο Airbnb και το VRBO;Πώς να Λάβετε Καλές Κριτικές: Ένας Οδηγός για τους Φιλοξενούμενους της HoliduΠώς να Γράψετε μια Απάντηση σε Κριτική (Με Παραδείγματα & Συχνές Ερωτήσεις)Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση στο Holidu;Πώς και πότε μπορώ να δω την αξιολόγηση που άφησε ο επισκέπτης μου;Μπορώ να απαντήσω σε κριτική επισκέπτη για κράτηση στο Airbnb και το Booking.com;Πώς υπολογίζει η Booking.com τη βαθμολογία των κριτικών;Μπορώ να διαγράψω μια κριτική επισκέπτη;Γιατί είναι σημαντικές οι κριτικές;Γιατί ο επισκέπτης μου δεν άφησε σχόλιο;
Ο Λογαριασμός μου στο Holidu
Τι να κάνω αν έχω προβλήματα με την είσοδο;el: Πώς να συνδέσετε τον ιστότοπο Holidu στο δικό σας domain;Ποιος είναι ο διαχειριστής του λογαριασμού μου και πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του/της;Πώς να ενεργοποιήσεις την επαλήθευση δύο παραγόντων (2FA) στον λογαριασμό σου στη HoliduΠώς να απενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Holidu & Τι συμβαίνει στη συνέχειαΠώς μπορώ να προτείνω έναν φίλο στους οικοδεσπότες της Holidu;Τι κερδίζω αν ο φίλος μου αρχίσει επίσης να χρησιμοποιεί τους Holidu Hosts;Πώς μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας;Πώς μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας;Πώς μπορείτε να τροποποιήσετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας;Πού μπορείτε να δείτε τη Συμφωνία σας με την Holidu;Πώς ακυρώνετε τη σύμβαση Holidu σας;Πώς να συνδεθείτε με το SEF/SIBA (Πορτογαλία);Πώς να αλλάξετε τον ιδιοκτήτη της περιουσίαςΤι είναι το πρόγραμμα σύστασης οικοδεσποτών της Holidu;Πώς να συνδεθείτε με την ΕρτζαϊντζαΠώς μπορώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις από το Holidu στη συσκευή μου;Πώς να συνδεθείτε με τη Mossos d'EsquadraΠώς να συνδεθείτε στο SES.HOSPEDAJESΠώς να συνδέσετε την ιδιοκτησία σας με το AVS (Γερμανία)
Διαχείριση των Καταχωρήσεών σας
Αγκαλιάζοντας τη συμπερίληψη στη φιλοξενία: Καλωσορίζοντας επισκέπτες από όλους τα υπόβαθραΠώς μπορώ να ρυθμίσω ένα iCal/sync για να συνδέσω το ημερολόγιό μου με άλλες πλατφόρμες;Πώς μπορώ να ενημερώσω ή να επεξεργαστώ τις πληροφορίες της καταχώρισής μου;Κανάλι Διανομής: Check24 – Πώς Λειτουργεί;Πώς μπορώ να εντοπίσω και να αναφέρω απατηλή δραστηριότηταΠλεονεκτήματα της απευθείας κράτησης Aυτές ειναι οι παροχές για τις οποίες οι επισκέπτες ρωτούν περισσότερο την Εξυπηρέτηση Πελατών μας πριν από την κράτησηΠοιες είναι οι ευθύνες του οικοδεσπότη;Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στις κρατήσεις μου;Πώς μπορώ να αλλάξω την πολιτική ακύρωσής μου;Πώς μπορώ να αφαιρέσω μόνιμα την περιουσία μου;Πώς μπορώ να διαχειρίζομαι τις φωτογραφίες του καταλύματός μου;Πώς μπορώ να προσθέσω/διαγράψω ένα χειροκίνητο μπλοκ ημερολογίου;Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την ιστοσελίδα του ιδιοκτήτη σπιτιού μου;Πώς μπορώ να προσθέσω/διαγράψω ένα μπλοκ ημερολογίου iCal;Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τους συνεργάτες σας;Πού μπορώ να βρω τη λίστα των Καναλιών Διανομής;Πώς μπορώ να επεξεργαστώ τη διεύθυνση;Πώς να συλλέξετε μια εγγύηση ασφαλείαςΓιατί υπάρχουν ημερομηνίες με κόκκινο χρώμα στο ημερολόγιό μου;Αποφυγή Υπερκρατήσεων: Βασικές Συμβουλές για τους Φιλοξενούμενους του HoliduΚανάλι διανομής: HomeToGo - Πώς λειτουργεί;Σύνδεση Feratel Deskline με HoliduΠού μπορώ να βρω τη λίστα των Καναλιών Διανομής; (Γαλλικές Ιδιοκτησιες))Τι είναι η συγχρονισμένη iCal;
Βοήθεια με Θέματα Κράτησης
Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω σε περίπτωση επείγουσας ανάγκης; Πώς να διαχειριστώ μια τροποποίηση κράτησης απευθείας στον λογαριασμό μου στο Holidu;Πώς μπορώ να αναφέρω ζημιές που προκλήθηκαν από έναν επισκέπτη κράτησης Airbnb;Πώς μπορώ να λάβω υποστήριξη σε μια επείγουσα κατάσταση στον χώρο;Πώς μπορώ να αναφέρω ζημιά που προκλήθηκε από έναν επισκέπτη για κρατήσεις που δεν έγιναν μέσω Airbnb;Πώς να διαχειριστείτε τις καταγγελίες των επισκεπτών;Τι μπορώ να κάνω αν ο επισκέπτης μου παραβιάσει τους κανόνες του σπιτιού;Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω το Σαββατοκύριακο; Τι πρέπει να κάνετε εάν ένας επισκέπτης παραπονεθεί μετά το check-in;
Φόροι και Κανονισμοί
Τι είναι ο ΦΠΑ;Δυνατότητα Έλευσης Επισκέπτη στην ΙταλίαΤι ακριβώς είναι το Modelo 238 (παλιό modelo 179);CIN - Εθνικός Κωδικός Αναγνώρισης για Ιταλικά ΑκίνηταΤι είναι το cedolare secca για τα ιταλικά ακίνητα;Ο γαλλικός κανονισμός ELAN (Évolution du Logement, de l'Aménagement et du Numérique)Βασιλικό Διάταγμα 933/2021: Εγγραφή Επισκεπτών στην ΙσπανίαΣτατιστική Αναφορά στην Ιταλία - Ένας Απλός Οδηγός για ΟικοδεσπότεςΦορολογική δήλωσηΣυνδέστε τον λογαριασμό σας στο Holidu με την τοπική αρχή.Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη DAC7Ελληνικοί Κανονισμοί για Βραχυχρόνιες Μισθώσεις (STR)Δημοτικός Φόρος Διαμονής (Taxe de Séjour)Συχνές Ερωτήσεις - Εθνικός Κωδικός Ταυτοποίησης (CIN) για Ιτα properties
Κέρδη και Πληρωμές
Πώς υπολογίζεται η πληρωμή σας;Ο επισκέπτης μου ζητάει τιμολόγιο, τι πρέπει να κάνω;Πότε θα λάβετε την πληρωμή σας για μια κράτηση;Πόση προμήθεια χρεώνει η Holidu ανά κράτηση;Πού μπορείτε να δείτε τα τιμολόγιά σαςñ;Τι πρέπει να κάνω αν ο επισκέπτης μου ζητάει τιμολόγιο;Γιατί η πληρωμή μου είναι ακόμα εκκρεμής μετά την ακύρωση μιας μη επιστρέψιμης κράτησης από τον επισκέπτη μου;Πότε και πώς χρεώνεται η αμοιβή ένταξης;
Επαλήθευση Λογαριασμού
Πώς μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου ως συσταθείσα εταιρική συνεργασία (GbR ή Grundstücksgemeinschaften);Επαλήθευση λογαριασμού – Συχνές ερωτήσειςΠώς μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου ως ιδιωτικός οικοδεσπότης;Γιατί πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου;Πώς επαληθεύω τον λογαριασμό μου ως εταιρεία;Πώς αλλάζω τα στοιχεία της τράπεζάς μου; (Επαληθευμένοι λογαριασμοί από την Adyen)Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του τραπεζικού μου λογαριασμού; (Μη επαληθευμένοι λογαριασμοί από την Adyen)
Διαμόρφωση Καταχώρησης
Πώς μπορώ να ενημερώσω τις τιμές και τις εποχές μου;Δημιουργώντας τη δική σας περιγραφή καταλύματοςΤι είναι η λειτουργία "Ευέλικτες διαμονές";Πολιτική Μη Επιστροφής Χρημάτων - Συχνές ΕρωτήσειςΓιατί έλαβα μια κράτηση με μικρότερη διαμονή από την ελάχιστη διάρκεια διαμονής που είχα ρυθμίσει;Πώς να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε την Ιστοσελίδα Φιλοξενίας σας;ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: Εξοικονομήστε ενέργεια, μειώστε το κόστος και ικανοποιείστε τους επισκέπτες με το tado°Τι είναι η Ιστοσελίδα Holidu Host;Πώς να χρησιμοποιήσετε το γραφικό στοιχείο κράτησης της ιστοσελίδας φιλοξενίαςΠώς να προσθέσετε και να ρυθμίσετε μια Εγγύηση ΑσφαλείαςΠού μπορώ να ρυθμίσω τις παροχές;Πώς μπορώ να αντιγράψω τις τιμές για μια νέα σεζόν;Μπορώ να ορίσω διαφορετικές τιμές για τα σαββατοκύριακα και τις αργίες;Συσκευές ασφαλείας και CCTVΖώα ΥπηρεσίαςΠώς μπορώ να ρυθμίσω τις περιορισμούς ημερών check-in και check-out για την ιδιοκτησία μου;Πώς να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε το Holidu ProtectΠώς μπορώ να αυξήσω τις κρατήσεις μου με την έκπτωση της τελευταίας στιγμής της Holidu και τις ρυθμίσεις ελάχιστης διαμονής;Πώς μπορώ να ορίσω επιπλέον χρεώσεις;Αυξήστε τις κρατήσεις σας με εκπτώσεις και σύντομες διαμονέςΠώς να υποβάλετε αξίωση αποζημίωσης με το Holidu ProtectΠώς μπορώ να ρυθμίσω εκπτώσεις στον λογαριασμό μου;Πώς μπορώ να προσθέσω οδηγίες άφιξης;Οικολογικό Σήμα – Πώς να το αποκτήσετε για την ιδιοκτησία σαςΜπορώ να αλλάξω το όνομα της ιδιοκτησίας μου;Πώς λειτουργεί το Holidu Protect;Τι θα πρέπει να περιλαμβάνεται στην περιγραφή της ιδιοκτησίας μου; Τι ρωτούν οι επισκέπτες περισσότερο;Αυτόματη έναρξη ημερολογίου 2026: Τι σημαίνει και πώς να προετοιμαστείτε;