Σε συνεργασία με
GR / EUR
Καταχωρήστε το κατάλυμά σας
Λογαριασμός
Βοήθεια
Οικοδεσπότες
Επισκέπτες
Οικοδεσπότες
DMO
Επισκέπτες
Οικοδεσπότες
DMO
Κέντρο βοήθειας
Θέματα
Διαμόρφωση Καταχώρησης
Διαμόρφωση Καταχώρησης
Πώς μπορώ να ενημερώσω τις τιμές και τις εποχές μου;
Δημιουργώντας τη δική σας περιγραφή καταλύματος
Τι είναι η λειτουργία "Ευέλικτες διαμονές";
Πολιτική Μη Επιστροφής Χρημάτων - Συχνές Ερωτήσεις
Γιατί έλαβα μια κράτηση με μικρότερη διαμονή από την ελάχιστη διάρκεια διαμονής που είχα ρυθμίσει;
Πώς να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε την Ιστοσελίδα Φιλοξενίας σας;
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: Εξοικονομήστε ενέργεια, μειώστε το κόστος και ικανοποιείστε τους επισκέπτες με το tado°
Τι είναι η Ιστοσελίδα Holidu Host;
Πώς να χρησιμοποιήσετε το γραφικό στοιχείο κράτησης της ιστοσελίδας φιλοξενίας
Πώς να προσθέσετε και να ρυθμίσετε μια Εγγύηση Ασφαλείας
Πού μπορώ να ρυθμίσω τις παροχές;
Πώς μπορώ να αντιγράψω τις τιμές για μια νέα σεζόν;
Μπορώ να ορίσω διαφορετικές τιμές για τα σαββατοκύριακα και τις αργίες;
Συσκευές ασφαλείας και CCTV
Ζώα Υπηρεσίας
Πώς μπορώ να ρυθμίσω τις περιορισμούς ημερών check-in και check-out για την ιδιοκτησία μου;
Πώς να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε το Holidu Protect
Πώς μπορώ να αυξήσω τις κρατήσεις μου με την έκπτωση της τελευταίας στιγμής της Holidu και τις ρυθμίσεις ελάχιστης διαμονής;
Πώς μπορώ να ορίσω επιπλέον χρεώσεις;
Αυξήστε τις κρατήσεις σας με εκπτώσεις και σύντομες διαμονές
Πώς να υποβάλετε αξίωση αποζημίωσης με το Holidu Protect
Πώς μπορώ να ρυθμίσω εκπτώσεις στον λογαριασμό μου;
Πώς μπορώ να προσθέσω οδηγίες άφιξης;
Οικολογικό Σήμα – Πώς να το αποκτήσετε για την ιδιοκτησία σας
Μπορώ να αλλάξω το όνομα της ιδιοκτησίας μου;
Πώς λειτουργεί το Holidu Protect;
Τι θα πρέπει να περιλαμβάνεται στην περιγραφή της ιδιοκτησίας μου; Τι ρωτούν οι επισκέπτες περισσότερο;
Αυτόματη έναρξη ημερολογίου 2026: Τι σημαίνει και πώς να προετοιμαστείτε;