Διαμόρφωση Καταχώρησης

Πώς μπορώ να ενημερώσω τις τιμές και τις εποχές μου;

Δημιουργώντας τη δική σας περιγραφή καταλύματος

Πολιτική Μη Επιστροφής Χρημάτων - Συχνές Ερωτήσεις

Guest Connect – Αυτόματoποιημένα μηνύματα

Πώς να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε τον Ιστότοπο Άμεσης Κράτησης;

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: Εξοικονομήστε ενέργεια, μειώστε το κόστος και ικανοποιείστε τους επισκέπτες με το tado°

Τι είναι ο Ιστότοπος Άμεσης Κράτησης;

Πώς να χρησιμοποιήσετε το γραφικό στοιχείο κράτησης στον Ιστότοπο Άμεσης Κράτησης

Πώς να προσθέσετε και να ρυθμίσετε μια Εγγύηση Ασφαλείας

Πού μπορώ να ρυθμίσω τις παροχές;

Πώς μπορώ να αντιγράψω τις τιμές για μια νέα σεζόν;

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ευέλικτες διαμονές για να γεμίσετε τα κενά του ημερολογίου και να κερδίσετε περισσότερα

Μπορώ να ορίσω διαφορετικές τιμές για τα σαββατοκύριακα και τις αργίες;

Συσκευές ασφαλείας και CCTV

Ζώα Υπηρεσίας

Πώς μπορώ να ρυθμίσω τους περιορισμούς ημέρας και ώρας για το check-in και το check-out του καταλύματός μου;

Πώς να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε το Holidu Protect

Πώς μπορώ να αυξήσω τις κρατήσεις μου με την έκπτωση της τελευταίας στιγμής της Holidu και τις ρυθμίσεις ελάχιστης διαμονής;

Αυξήστε τις κρατήσεις σας με εκπτώσεις και σύντομες διαμονές

Πώς μπορώ να ορίσω επιπλέον χρεώσεις;

Πώς να υποβάλετε αξίωση αποζημίωσης με το Holidu Protect

Πώς μπορώ να ρυθμίσω εκπτώσεις στον λογαριασμό μου;

Οικολογικό Σήμα – Πώς να το αποκτήσετε για την ιδιοκτησία σας

Πώς μπορώ να προσθέσω οδηγίες άφιξης;

Μπορώ να αλλάξω το όνομα ή την ιδιοκτησία στη καταχώριση του καταλύματός μου;

Πώς λειτουργεί το Holidu Protect;

Τι θα πρέπει να περιλαμβάνεται στην περιγραφή της ιδιοκτησίας μου; Τι ρωτούν οι επισκέπτες περισσότερο;

Αυτόματη έναρξη ημερολογίου 2026: Τι σημαίνει και πώς να προετοιμαστείτε;