Σε συνεργασία με
Λήψη εφαρμογής
GR / EUR
Καταχωρήστε το κατάλυμά σας
Λογαριασμός
Βοήθεια
Οικοδεσπότες
Επισκέπτες
Οικοδεσπότες
DMO
Επισκέπτες
Οικοδεσπότες
DMO
Κέντρο βοήθειας
Θέματα
Διαμόρφωση Καταχώρησης
Διαμόρφωση Καταχώρησης
Πώς μπορώ να ενημερώσω τις τιμές και τις εποχές μου;
Δημιουργώντας τη δική σας περιγραφή καταλύματος
Πολιτική Μη Επιστροφής Χρημάτων - Συχνές Ερωτήσεις
Guest Connect – Αυτόματoποιημένα μηνύματα
Πώς να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε τον Ιστότοπο Άμεσης Κράτησης;
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: Εξοικονομήστε ενέργεια, μειώστε το κόστος και ικανοποιείστε τους επισκέπτες με το tado°
Τι είναι ο Ιστότοπος Άμεσης Κράτησης;
Πώς να χρησιμοποιήσετε το γραφικό στοιχείο κράτησης στον Ιστότοπο Άμεσης Κράτησης
Πώς να προσθέσετε και να ρυθμίσετε μια Εγγύηση Ασφαλείας
Πού μπορώ να ρυθμίσω τις παροχές;
Πώς μπορώ να αντιγράψω τις τιμές για μια νέα σεζόν;
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ευέλικτες διαμονές για να γεμίσετε τα κενά του ημερολογίου και να κερδίσετε περισσότερα
Μπορώ να ορίσω διαφορετικές τιμές για τα σαββατοκύριακα και τις αργίες;
Συσκευές ασφαλείας και CCTV
Ζώα Υπηρεσίας
Πώς μπορώ να ρυθμίσω τους περιορισμούς ημέρας και ώρας για το check-in και το check-out του καταλύματός μου;
Πώς να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε το Holidu Protect
Πώς μπορώ να αυξήσω τις κρατήσεις μου με την έκπτωση της τελευταίας στιγμής της Holidu και τις ρυθμίσεις ελάχιστης διαμονής;
Αυξήστε τις κρατήσεις σας με εκπτώσεις και σύντομες διαμονές
Πώς μπορώ να ορίσω επιπλέον χρεώσεις;
Πώς να υποβάλετε αξίωση αποζημίωσης με το Holidu Protect
Πώς μπορώ να ρυθμίσω εκπτώσεις στον λογαριασμό μου;
Οικολογικό Σήμα – Πώς να το αποκτήσετε για την ιδιοκτησία σας
Πώς μπορώ να προσθέσω οδηγίες άφιξης;
Μπορώ να αλλάξω το όνομα ή την ιδιοκτησία στη καταχώριση του καταλύματός μου;
Πώς λειτουργεί το Holidu Protect;
Τι θα πρέπει να περιλαμβάνεται στην περιγραφή της ιδιοκτησίας μου; Τι ρωτούν οι επισκέπτες περισσότερο;
Αυτόματη έναρξη ημερολογίου 2026: Τι σημαίνει και πώς να προετοιμαστείτε;