Σε συνεργασία με
Καταχωρήστε το κατάλυμά σας
Βοήθεια
Οικοδεσπότες
ΕπισκέπτεςΟικοδεσπότες
ΕπισκέπτεςΟικοδεσπότες
Κέντρο βοήθειαςΘέματαCheck-in και Διαμονές

Check-in και Διαμονές

Τι πρέπει να κάνω αν δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον επισκέπτη μου;

Μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες μιας επερχόμενης κράτησης;

Πώς να επικοινωνήσω με τους επισκέπτες πριν από την άφιξή τους για κρατήσεις σε Airbnb και Booking.com;

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τους επισκέπτες πριν από την άφιξή τους για κρατήσεις Holidu;

Αν απαντήσω στο email από την Holidu που δηλώνει τις πληροφορίες που παρείχε ο επισκέπτης μου, θα τις λάβει ο επισκέπτης μου;

Συχνές ερωτήσεις – Λειτουργία check-in επισκεπτών

Πότε επιτρέπεται η υπερβολική χωρητικότητα βρεφών σε μια κράτηση;

Holidu
Θέσεις εργασίας
Σχετικά με εμάςΠεριοδικό
Επικοινωνία
Βοήθεια για τους επισκέπτες
Βοήθεια για οικοδεσπότες
Τύπος
Συνεργασίες συνεργατών
Ενοικίαση
Για οικοδεσπότεςΓια πρακτορεία (30+ ακίνητα)
App
Κατεβάστε την εφαρμογή
© 2025 Holidu GmbH
·
Στοιχεία έκδοσης·
Γενικοί Όροι & Προϋποθέσεις·
Πολιτική απορρήτου·
Πολιτική περιεχομένου·
συστήματος καταγγελιών