Πώς λειτουργεί το Holidu Protect;
Τι είναι το Holidu Protect;
Το Holidu Protect (σε συνεργασία με την Truvi) είναι μια προαιρετική υπηρεσία προστασίας από ζημιές που αντικαθιστά τις παραδοσιακές εγγυήσεις.
Με κόστος 3 € ανά διανυκτέρευση, το κατάλυμά σας είναι ασφαλισμένο για ζημιές που προκαλούνται από επισκέπτες έως και 50.000 €.
Αντί να ζητάτε εγγυήσεις από τους επισκέπτες, το Holidu Protect παρέχει αυτόματη κάλυψη σε περίπτωση ακούσιων, σκόπιμων ή εγκληματικών ζημιών κατά τη διάρκεια της διαμονής.
Σημαντικά σημεία:
Το ποσό των 3 €/διανυκτέρευση αφαιρείται αυτόματα από την πληρωμή σου.
Μόλις ενεργοποιηθεί, το κατάλυμα καλύπτεται για όλες τις μελλοντικές κρατήσεις μέσω Holidu (σε όλες τις υποστηριζόμενες πλατφόρμες).
Η λειτουργία αυτή είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο σε επιλεγμένες περιοχές. Θα σε ενημερώσουμε όταν γίνει διαθέσιμη στην περιοχή σου.
Χρήσιμοι σύνδεσμοι:
Πώς να ενεργοποιήσεις ή να απενεργοποιήσεις το Holidu Protect για τα καταλύματά σου
Πώς να υποβάλεις αίτημα αποζημίωσης με Holidu Protect
Τι συμβαίνει όταν το Holidu Protect είναι ενεργό;
- Οι εγγυήσεις απενεργοποιούνται αυτόματα για το προστατευόμενο κατάλυμα
- Οι επισκέπτες ελέγχονται για πιθανούς κινδύνους μετά την επιβεβαίωση της κράτησης.
Αποτελέσματα ελέγχου:
Εγκεκριμένος: Πλήρης κάλυψη έως 50.000 €
Επισημασμένος: Περιορισμένη κάλυψη έως 1.000 €
Απορριφθείς: Η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα, χωρίς χρέωση ή ποινή για σένα.
Μπορείς να δεις αν ένας επισκέπτης έχει επισημανθεί ή απορριφθεί στις λεπτομέρειες της κράτησης.
Συμβουλή: Μάθε πώς να ενεργοποιήσεις ή να απενεργοποιήσεις το Holidu Protect για τα καταλύματά σου.
Τι καλύπτει το Holidu Protect (σε συνεργασία με την Truvi);
Καλύπτεται από Holidu Protect | Δεν καλύπτεται |
---|---|
Λερωμένα σεντόνια και πετσέτες | Φθορά από κανονική χρήση |
Ζημιές από εγκεκριμένα κατοικίδια ή πάρτι | Κόστη διαχείρισης |
Τυχαίες ζημιές από επισκέπτες | Δαπάνες συντήρησης |
Ζημιές από μη εγκεκριμένα κατοικίδια | Ευθύνη ή ζημιές που προκαλούνται από τον ιδιοκτήτη |
Κόστη αποστολής αντικατασταθέντων αντικειμένων | Απώλεια εσόδων |
Ζημιές από ανεπιθύμητο κάπνισμα | Φυσικές καταστροφές |
Ζημιές από μη εγκεκριμένα πάρτι | Καλλυντικές ζημιές που δεν επηρεάζουν τη χρήση/ενοικίαση (κατά περίπτωση) |
Πρόσθετα κόστη καθαρισμού | |
Ενοικιαζόμενα αντικείμενα (π.χ. ποδήλατα) | |
Ζημιές σε έπιπλα | |
Τυχαίες, εκ προθέσεως ή εγκληματικές ζημιές ή κλοπή από εγκεκριμένους επισκέπτες |
Σημείωση: Η κάλυψη ισχύει μόνο αν η ζημιά προκλήθηκε από επισκέπτη που εγκρίθηκε μέσω Holidu Protect και η κράτηση έγινε ενώ η προστασία ήταν ενεργή για το κατάλυμα.
Σημαντικές πληροφορίες:
Το Holidu Protect ισχύει μόνο για κρατήσεις μέσω Holidu (όχι για χειροκίνητες κρατήσεις, εισαγωγές iCal ή εξωτερικά κανάλια εκτός Holidu).
Η κάλυψη ξεκινά μόνο για κρατήσεις που επιβεβαιώνονται μετά την ενεργοποίηση του Holidu Protect.
Οι κρατήσεις που έγιναν πριν την ενεργοποίηση δεν καλύπτονται αναδρομικά.
Η επικοινωνία για αιτήματα αποζημίωσης γίνεται απευθείας με την Truvi.
Δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό ζημιάς – μπορείς να υποβάλετε αίτημα για αποζημίωση από 0,01 € έως 50.000 €.
Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
Πόσο κοστίζει το Holidu Protect;
3 € ανά διανυκτέρευση – αφαιρείται αυτόματα από την πληρωμή του ιδιοκτήτη.
Πώς υποβάλλω αίτημα αποζημίωσης;
Δες το σχετικό άρθρο για την υποβολή αιτήματος Holidu Protect.
Η Truvi επικοινωνεί στα Αγγλικά – μπορείς να χρησιμοποιήσεις μεταφραστή όπως το DeepL, αν χρειαστεί.
Μπορώ να χρησιμοποιώ το Holidu Protect μαζί με εγγύηση;
Όχι,. Η ενεργοποίηση του Holidu Protect απενεργοποιεί αυτόματα την εγγύηση για το κατάλυμα.
Πολλοί επισκέπτες αποφεύγουν τα καταλύματα με εγγυήσεις — το Holidu Protect προσφέρει ασφάλεια χωρίς να μειώνει τις κρατήσεις.
Ποιες κρατήσεις καλύπτονται;
Όλες οι κρατήσεις μέσω Holidu από υποστηριζόμενα κανάλια.
Χειροκίνητες ή εξωτερικές κρατήσεις (iCal) δεν καλύπτονται.
Πώς θα ξέρω αν ένας επισκέπτης απορρίφθηκε ή επισημάνθηκε;
Η κατάσταση θα εμφανίζεται στις λεπτομέρειες της κράτησης και θα λάβεις σχετική ειδοποίηση.
Τι μπορώ να κάνω όταν ένας επισκέπτης απορριφθεί ή επισημανθεί;
Επισημασμένος: Δεν απαιτείται ενέργεια. Εξακολουθείτε να καλύπτεστε έως 1.000 €.
Απορριφθείς: Η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα χωρίς χρέωση.
Μήπως τέτοιες ακυρώσεις επηρεάζουν την κατάταξή μου ή το Star Host status; Πληρώνω κάποιο τέλος;
Όχι,. Η Holidu δε χρεώνει τέλη ακύρωσης αν προκύψει αρνητικό αποτέλεσμα από έλεγχο Truvi. Δεν επηρεάζει επίσης την κατάταξή σου ή το Star Host status.
Συμμετέχει ο επισκέπτης στη διαδικασία της αποζημίωσης;
Όχι. Η Truvi χειρίζεται επαγγελματικά τις υποθέσεις χωρίς εμπλοκή του επισκέπτη, αποφεύγοντας διαφωνίες ή κακές κριτικές.
Είναι διαθέσιμο το Holidu Protect για όλα τα καταλύματα;
Είναι διαθέσιμο στην Ανδαλουσία (Ισπανία), Αλγκάρβε & Αλεντέζο (Πορτογαλία), Νότια Ιταλία και Βαυαρία (Γερμανία). Περισσότερες περιοχές θα προστεθούν σύντομα.
Τι συμβαίνει αν απενεργοποιήσω το Holidu Protect;
Οι υπάρχουσες κρατήσεις παραμένουν ασφαλισμένες. Νέες κρατήσεις μετά την απενεργοποίηση δε θα καλύπτονται.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας