Πολιτική Ακύρωσης Φιλοξενίας
Όταν ακυρώσετε μια επιβεβαιωμένη κράτηση ή θεωρείστε υπεύθυνος για μια ακύρωση σύμφωνα με αυτήν την πολιτική, η Holidu διατηρεί το δικαίωμα να εφαρμόσει τέλη ακύρωσης, εκτός από περιπτώσεις ανώτερης βίας και άλλων εξαιρετικών περιστάσεων. Αυτά τα μέτρα αντικατοπτρίζουν τις επιπτώσεις και τα έξοδα που δημιουργούν τέτοιες ακυρώσεις για τους επισκέπτες, άλλους ιδιοκτήτες ακινήτων στη Holidu και την ίδια τη Holidu.
Γιατί έχει σημασία η πολιτική ακύρωσης
Οι ακυρώσεις από ιδιοκτήτες μπορεί να μην συμβαίνουν συχνά, αλλά όταν συμβαίνουν, οι συνέπειες επεκτείνονται πέρα από μία μόνο κράτηση:
- Για τους επισκέπτες: διακόπτουν τα σχέδιά τους, δημιουργούν απογοήτευση, διαβρώνουν την εμπιστοσύνη και απειλούν την προθυμία τους να κάνουν ξανά κράτηση.
- Για τους ιδιοκτήτες: υπονομεύουν την αξιοπιστία, βλάπτουν την φήμη του ακινήτου, μειώνουν την ορατότητα στις κατατάξεις αναζήτησης και τελικά θέτουν σε κίνδυνο την μελλοντική απόδοση στις πλατφόρμες κράτησης.
- Για τη Holidu: έχουν ως αποτέλεσμα σημαντικά λειτουργικά έξοδα από τη διαχείριση διακεκομμένων κρατήσεων, την εύρεση αντικαταστάσεων και τη διαχείριση του προστιθέμενου διοικητικού φόρτου.
Τι να κάνετε εάν πρέπει να ακυρώσετε
Κατανοούμε ότι σε εξαιρετικές περιστάσεις, οι ακυρώσεις μπορεί να είναι αναπόφευκτες. Ωστόσο, η αποδοχή μιας κράτησης είναι μια δέσμευση απέναντι στον επισκέπτη σας, και οι ακυρώσεις θα πρέπει να συμβαίνουν μόνο όταν δεν υπάρχει πραγματικά άλλη επιλογή.
Εάν διαπιστώσετε ότι δεν μπορείτε να τηρήσετε μια κράτηση, σας ενθαρρύνουμε να ενεργήσετε το συντομότερο δυνατό—είτε προσφέροντας ένα εναλλακτικό κατάλυμα όταν είναι δυνατό, είτε ακυρώνοντας νωρίς για να ελαχιστοποιήσετε τις διαταραχές για τον επισκέπτη σας.
Οποιαδήποτε εναλλακτική σας προσφορά θα πρέπει:
- Να είναι καταχωρημένη στην ίδια πλατφόρμα όπου ο επισκέπτης σας έκανε αρχικά κράτηση.
- Να διατηρήσει ένα παρόμοιο εύρος τιμών διασφαλίζοντας τα ίδια ή υψηλότερα πρότυπα σε σύγκριση με την αρχική καταχώρηση.
Όταν προσφέρετε μια κατάλληλη εναλλακτική, η ομάδα υποστήριξης πελατών μας μπορεί να επέμβει για να συνδυάσει με το κανάλι κράτησης και τον επισκέπτη—βοηθώντας να ασφαλίσει την αποδοχή του επισκέπτη και δουλεύοντας για την επίλυση της πιθανότητας πρόσθετων χρεώσεων.
Πότε και πώς εφαρμόζονται τα τέλη ακύρωσης
Εάν δεν μπορείτε να προσφέρετε μια εναλλακτική που πληροί τις προϋποθέσεις που περιγράφονται παραπάνω και γίνεται αποδεκτή από τον επισκέπτη σας, η Holidu διατηρεί το δικαίωμα να εφαρμόσει τέλη ακύρωσης, που σκοπεύει να αντικατοπτρίσει τις επιπτώσεις στους επισκέπτες, καθώς και τα λειτουργικά έξοδα που προκύπτουν στη σύνθεση αντικαταστάσεων και στη διαχείριση διακεκομμένων κρατήσεων.
Το τέλος ακύρωσης υπολογίζεται βάσει του ποσού κράτησης και του χρονισμού της ακύρωσης (δείτε τον παρακάτω πίνακα). Εάν το υπολογιζόμενο τέλος είναι μικρότερο από 50 EUR, θα προσαρμοστεί σε ένα ελάχιστο 50 EUR.
| Χρόνος έως τη check-in | Τέλος ακύρωσης (% του ποσού κράτησης) |
|---|---|
| 48 ώρες ή λιγότερο | 25% |
| Οποιαδήποτε στιγμή μεταξύ 48 ωρών και 30 ημερών | 10% |
| Περισσότερες από 30 ημέρες | 5% |
Τι είναι το ποσό κράτησης
Το ποσό κράτησης αναφέρεται στο συνολικό κόστος που συμφωνεί να πληρώσει ο επισκέπτης σας κατά την επιβεβαίωση μιας κράτησης. Για εσάς, αυτό το ποσό καθορίζει την αναμενόμενη πληρωμή σας, μείον τυχόν εφαρμοστέα τέλη πλατφόρμας ή κρατήσεις.
Παράδειγμα υπολογισμού τέλους ακύρωσης
Για να κατανοήσετε καλύτερα πώς λειτουργούν τα τέλη ακύρωσης, ακολουθεί ένα παράδειγμα:
Σενάριο: Έχετε μια κράτηση με συνολικό ποσό 1.000 EUR. Ο επισκέπτης έχει προγραμματισμένη check-in σε 15 ημέρες και επιθυμείτε να ακυρώσετε σήμερα.
Υπολογισμός: Δεδομένου ότι υπάρχουν 15 ημέρες έως τη check-in (που ανήκει στο εύρος 48 ωρών έως 30 ημερών), το ποσοστό ακύρωσης είναι 10%.
Τέλος ακύρωσης = 1.000 EUR × 10% = 100 EUR
Σε αυτήν την περίπτωση, θα χρεωθείτε τέλος ακύρωσης 100 EUR.
Περιπτώσεις όπου το τέλος ακύρωσης ενδέχεται να εξαιρεθεί
Κατανοούμε ότι μπορεί να συμβούν ασυνήθιστες καταστάσεις. Σε περιπτώσεις που περιλαμβάνουν σημαντικές διακοπτικές εκδηλώσεις ή άλλες έγκυρες περιστάσεις πέρα από τον έλεγχό σας, η Holidu ενδέχεται να απαλλάξει τα τέλη.
Εάν πιστεύετε ότι η κατάστασή σας πληροί τα κριτήρια για απαλλαγή, πρέπει να παράσχετε υποστηρικτικές αποδείξεις, οι οποίες θα εξεταστούν προσεκτικά από την ομάδα υποστήριξης πελατών μας πριν πάρουμε μια τελική απόφαση.
Πώς να υποβάλετε μια αίτηση ακύρωσης
Πριν ζητήσετε μια ακύρωση, σας ενθαρρύνουμε να εξετάσετε τις πλήρεις επιπτώσεις της απόφασής σας. Εάν, μετά την αναθεώρηση αυτών των συνεπειών, εξακολουθείτε να θέλετε να προχωρήσετε, μπορείτε να υποβάλετε το αίτημα ακύρωσης σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας. Λάβετε υπόψη ότι οι ακυρώσεις είναι νομικά έγκυρες μόνο εάν υποβληθούν μέσω της διαδικασίας που περιγράφεται σε αυτήν τη σελίδα—τα αιτήματα που αποστέλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλων διαύλων δεν θα γίνονται δεκτά.
Πρόσθετες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιπτώσεις των ακυρώσεων ιδιοκτητών και τρόπους για να τις αποφύγετε, προσβάστε τους σχετικούς πόρους στο κέντρο βοήθειας μας. Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια, χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας μας και η ομάδα υποστήριξης πελατών θα είναι χαρά να σας βοηθήσει.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας