Κέντρο βοήθειας για επισκέπτες

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Συχνές ερωτήσεις

Επισκέπτες · Άφιξη και Αναχώρηση

Πού μπορώ να βρω τις οδηγίες check-in για την κράτησή μου στο VRBO;

Μπορείτε να βρείτε τις λεπτομέρειες του check-in σας, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης του καταλύματος και των οδηγιών παραλαβής των κλειδιών, στο email επιβεβαίωσης της κράτησης που εστάλη απο τη Holidu.1. Ελέγξτε το email επιβεβαίωσης κράτησηςΘα λάβετε ένα email από τη Holidu με όλες τις οδηγίες του check-in. Αν δε βρίσκεται στο φάκελο εισερχομένων, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τον φάκελο ανεπιθύμητων.2. Κατεβάστε την εφαρμογή VRBOΓια να δείτε την κράτησή σας και τις λεπτομέρειες του check-in, κατεβάστε την εφαρμογή VRBO. Συνδεθείτε και οι πληροφορίες του check-in σας θα είναι εύκολα προσβάσιμες μέσω των λεπτομερειών της κράτησής σας.3. Επικοινωνήστε με τον οικοδεσπότηΑν ακόμα δεν έχετε τις λεπτομέρειες ή αν χρειάζεστε περαιτέρω διευκρινίσεις, επικοινωνήστε απευθείας με τον οικοδεσπότη μέσω των πληροφοριών στο email επιβεβαίωσης.
Επισκέπτες · Κάνοντας κράτηση

Γιατί δεν έλαβα την επιβεβαίωση κράτησης από την Airbnb;

Έχετε κλείσει ένα κατάλυμα διακοπών στη Holidu μέσω της Airbnb; Το email επιβεβαίωσης, συμπεριλαμβανομένου του συνδέσμου και της συμπλήρωσης της φόρμας του check-in, αποστέλλεται μέσω της συνομιλίας απευθείας.1. Αναζητήστε στο inbox του email σας:Φάκελος Εισερχομένων.Φάκελος Ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας (Spam).2. Δεν είναι εκεί:Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στην Airbnb και μεταβείτε στα ταξίδια, όπου θα δείτε τις λεπτομέρειες της κράτησής σας, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού αναφοράς της κράτησης μέσω της συνομιλίας με τον οικοδεσπότη.Ελέγξτε το inbox του email σας με τον αριθμό αναφοράς της κράτησης ώστε να εντοπίσετε σε ποιον φάκελο στάλθηκε το email επιβεβαίωσης από τη Holidu.Αν χρειάζεστε να επικοινωνήσετε μαζί μας, παρακαλώ, όπως στείλετε μήνυμα διαμέσου της Airbnb και πιο ειδικά χρησιμοποιώντας τη συνομιλία μέσω της κράτησης σας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας με την παρακάτω επιλογή και θα σας στείλουμε εκ νέου το email επιβεβαίωσης.
Επισκέπτες · Πληροφορίες ακινήτου

Πού μπορώ να βρω λεπτομέρειες σχετικά με την ιδιοκτησία μετά την κράτηση της διαμονής μου στο Holidu.com;

Αφού ολοκληρώσετε την κράτησή σας μέσω του Holidu, μπορεί να θέλετε να ελέγξετε ξανά τις λεπτομέρειες της διαμονής σας. Μπορείτε να αποκτήσετε εύκολα πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες οποιαδήποτε στιγμή επιστρέφοντας στη σελίδα του καταλύματος ή ελέγχοντας τη σελίδα μετά την κράτησή σας.Πώς να βρείτε τις λεπτομέρειες της διαμονής σας μετά την κράτηση;Για να ελέγξετε τις παροχές, τους κανόνες του σπιτιού και άλλες σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη διαμονή σας, έχετε δύο επιλογές:Επισκεφθείτε τη σελίδα του καταλύματος.Μπορείτε να επιστρέψετε στην αρχική καταχώριση του καταλύματος για να δείτε τις λεπτομέρειες:Ανοίξτε το email επιβεβαίωσης της κράτησής σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο.Αυτός θα σας μεταφέρει στη σελίδα του καταλύματος, όπου μπορείτε να βρείτε τις παροχές, την περιγραφή και τις φωτογραφίες.Πρόσβαση στην επιβεβαίωση της κράτησής σαςΗ επιβεβαίωση της κράτησης παρέχει όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη διαμονή σας:Ανοίξτε το email επιβεβαίωσης της κράτησής σας.Κάντε κλικ στον σύνδεσμο προς τη σελίδα της κράτησής σας.Εδώ, θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των λεπτομερειών check-in, των στοιχείων επικοινωνίας του οικοδεσπότη και τον σύνδεσμο καταλύματος.Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, θα έχετε όλα όσα χρειάζεστε για να προετοιμάσετε τη διαμονή σας. Καλό σας ταξίδι!
Επισκέπτες · Κάνοντας κράτηση

Γιατί δεν έλαβα την επιβεβαίωση κράτησής μου;

Έχετε κάνει κράτηση στη Holidu ή σε κάποια από τις πλατφόρμες μας και δεν μπορείτε να βρείτε το email επιβεβαίωσης της κράτησης σας; Μην ανησυχείτε, ακολουθούν ορισμένες συμβουλές ώστε να καταφέρετε να το εντοπίσετε.1. Αναζητήστε το email επιβεβαίωσης στους φακέλους:Εισερχομένων.Ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας.2. Δε βρίσκεται εκεί; Σε περίπτωση που έχετε δημιουργήσει λογαριασμό επισκέπτη Holidu:Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στη Holidu.Μεταβείτε στις "κρατήσεις μου" και ελέγξτε τον κωδικό αναφοράς.Ελέγξτε το email σας με τον κωδικό αναφοράς για να εντοπίσετε σε ποιο φάκελο στάλθηκε το email επιβεβαίωσης.Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να εντοπίσετε το email επιβεβαίωσης της κράτησής σας, παρακαλούμε, όπως επικοινωνήσετε μαζί μας παρακάτω και θα σας το επαναπροωθήσουμε.
Επισκέπτες · Κάνοντας κράτηση

Πόσο νωρίτερα μπορώ να κάνω κράτηση στο Holidu;

Σχεδιάζετε μπροστά; Είτε έχετε βρει το κατάλυμα των ονείρων σας είτε απλώς θέλετε να κλείσετε το ταξίδι σας νωρίς, η κράτηση εκ των προτέρων μπορεί να προσφέρει ηρεμία και να βοηθήσει στον προϋπολογισμό του ταξιδιού σας.Μπορείτε να κλείσετε τη διαμονή μέσω της Holidu έως και ένα χρόνο νωρίτερα. Ωστόσο, οι οικοδεσπότες συχνά καθορίζουν τις τιμές τους το χειμώνα για το έτος που έρχεται (π.χ. τον Δεκέμβριο του 2024 για το 2025) ώστε να συμβαδίζουν με τυχόν πιθανές αλλαγές σε τοπικά τέλη, κυβερνητικές αποφάσεις και κόστη κατανάλωσης.Μη διστάσετε να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα του καταλύματος της προτίμησής σας εισάγοντας τις ημερομηνίες της αρεσκείας σας. Σας ευχόμαστε μια ευχάριστη φιλοξενία.
Επισκέπτες · Κάνοντας κράτηση

Γιατί δεν έλαβα την επιβεβαίωση κράτησης από το Booking.com;

Έχετε κλείσει ένα κατάλυμα διακοπών στη Holidu μέσω της Booking.com;Θα πρέπει να έχετε λάβει δύο email, ένα email επιβεβαίωσης από την Booking.com που να περιλαμβάνει τον αριθμό επιβεβαίωσης της κράτησής σας και το PIN σας (εμπιστευτικό), θα πρέπει να βρίσκεται στο φάκελο εισερχομένων του email που καταχωρήσατε στην Booking.com; και ένα άλλο email από τη Holidu, αν η πληρωμή σας έχει επιβεβαιωθεί, που να περιλαμβάνει το ID της κράτησής σας και τα στοιχεία επικοινωνίας του οικοδεσπότη.1. Αναζητήστε στο φάκελο εισερχομένων σας:Φάκελος Εισερχομένων.Φάκελος Ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας (Spam)2. Δεν είναι εκεί:Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στην Booking.com και μεταβείτε στην ενότητα “Κρατήσεις”.Βρείτε τον αριθμό επιβεβαίωσης της κράτησής σας.Αναζητήστε στο φάκελο εισερχομένων σας με τον αριθμό επιβεβαίωσης της κράτησής σας.Αν δεν είναι εκεί, μεταβείτε στο https://www.booking.com/help και ζητήστε να σας το στείλουν ξανά. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας με την επιλογή παρακάτω, και θα σας στείλουμε εκ νέου το email επιβεβαίωσης.

Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;

Λάβετε βοήθεια

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Ένας χαμογελαστός άντρας κάθεται σε μια κουζίνα χρησιμοποιώντας έναν φορητό υπολογιστή. Φαίνεται χαρούμενος και χαλαρός.