Πότε και πώς χρεώνεται η αμοιβή ένταξης;
Η διαδικασία ενεργοποίησης αναφέρεται στα βήματα που εμπλέκονται στην καταχώριση ενός καταλύματος στην πλατφόρμα και στη ρύθμιση των απαραίτητων εργαλείων για τη διαχείριση των κρατήσεων αποτελεσματικά. Αυτή η διαδικασία βοηθά τους οικοδεσπότες να κατανοήσουν πώς να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Holidu και να προετοιμάσουν τα καταλύματά τους για ενοικίαση.
Το τέλος ενεργοποίησης αφαιρείται από την πληρωμή της πρώτης σας κράτησης. Χρεώνεται σε επίπεδο ιδιοκτησίας, πράγμα που σημαίνει ότι ισχύει ακόμη και αν η κράτηση ακυρωθεί.
Εάν έχετε πολλά καταλύματα, η χρέωση επιβάλλεται για κάθε ένα. Το ποσό θα αφαιρεθεί πριν σας στείλουμε την πληρωμή για την κράτηση, και θα δημιουργηθεί ένα ξεχωριστό τιμολόγιο για το τέλος ενεργοποίησης. Μπορείτε να βρείτε αυτό το τιμολόγιο στην ενότητα "Τιμολόγια" σας.
Στη Holidu, εργαζόμαστε με μια "έννοια συμψηφισμού". Αυτό σημαίνει ότι αν μια κράτηση με ήδη επεξεργασμένη πληρωμή ακυρωθεί, δε χρειάζεται να μας επιστρέψετε τα χρήματα. Αντίθετα, θα αφαιρέσουμε το ποσό από την επόμενη κράτησή σας, και το τέλος ενεργοποίησης θα παραμείνει σε ισχύ μέχρι να μπορέσουμε να την αφαιρέσουμε από άλλη κράτηση.
Δεν είστε σίγουροι αν ισχύει το τέλος ενεργοποίησης για εσάς;
Για να ελέγξετε αν ισχύει το τέλος ενεργοποίησης για τον λογαριασμό σας στη Holidu, παρακαλώ ακολουθήστε αυτά τα βήματα:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στη Holidu: Συνδεθείτε για οικοδεσπότες.
- Μεταβείτε στην ενότητα Περισσότερα στην επάνω δεξιά γωνία.
- Κάντε κλικ στον Λογαριασμό και στη συνέχεια κατεβείτε στο κάτω μέρος της σελίδας όπου θα βρείτε τη Συμφωνία σας με τη Holidu.
- Κάντε κλικ στο κουμπί Λήψη δίπλα στη Συμφωνία σας με τη Holidu.
Ελπίζουμε να βρήκατε αυτόν τον οδηγό χρήσιμο και κατανοητό. Σας ευχαριστούμε που είστε ένας πολύτιμος οικοδεσπότης
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας