Επαλήθευση λογαριασμού – Συχνές ερωτήσεις
Καλώς ήρθατε στις Συχνές Ερωτήσεις για τη διαδικασία επαλήθευσης λογαριασμού των οικοδεσποτών Holidu! Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας υποστηρίξουμε στο ταξίδι σας ως οικοδεσπότης και να διασφαλίσουμε ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά. Για να σας βοηθήσουμε, συγκεντρώσαμε απαντήσεις σε ορισμένες από τις πιο συχνές ερωτήσεις.
Η μεταφόρτωση των εγγράφων μου δεν λειτουργεί. Τι μπορώ να κάνω;
- Βεβαιωθείτε ότι τα έγγραφά σας είναι καθαρά, ευανάγνωστα και σε σωστή μορφή (συνιστώνται JPG/JPEG) με μέγιστο μέγεθος 4 MB. Σημειώστε ότι στιγμιότυπα οθόνης ταυτοποιητικών εγγράφων δεν γίνονται δεκτά από την Adyen.
- Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, δοκιμάστε έναν διαφορετικό περιηγητή.
- Αν το πρόβλημα επιμείνει, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στον λογαριασμό σας στο Holidu.
Το έγγραφο ταυτοποίησής μου απορρίφθηκε. Τι μπορώ να κάνω;
Εάν το έγγραφό σας απορρίφθηκε, ελέγξτε ότι πληροί τις εξής προϋποθέσεις:
- Δεν πρέπει να έχει λήξει.
- Πρέπει να είναι φυσικό έγγραφο ταυτοποίησης με ορατή ζώνη μηχανικής ανάγνωσης (εφόσον υπάρχει).
Για διαβατήρια και δελτία ταυτότητας, βεβαιωθείτε ότι:
- Υπάρχουν ξεχωριστά αρχεία για μπροστινή και πίσω όψη (εάν προσκομίζεται δελτίο ταυτότητας ή δίπλωμα οδήγησης).
- Οι εικόνες είναι έγχρωμες, περικομμένες και ευθυγραμμισμένες.
- Το έγγραφο είναι φωτογραφία ή σάρωση, όχι στιγμιότυπο οθόνης, εκτύπωση ή φωτογραφία οθόνης.
Ειδικές πληροφορίες για τη Γαλλία:
Οι γαλλικές εθνικές ταυτότητες που εκδόθηκαν μεταξύ 2 Ιανουαρίου 2004 και 31 Δεκεμβρίου 2013 έχουν παραταθεί για 5 επιπλέον έτη πέρα από την αρχική ημερομηνία λήξης, και ισχύουν συνολικά για 15 χρόνια. Η παράταση δεν ισχύει για ταυτότητες ανηλίκων ή για άλλα είδη εγγράφων.
Ειδικές πληροφορίες για την Ελλάδα:
Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε το διαβατήριό σας για την ταυτοποίηση.
Ο τραπεζικός μου λογαριασμός είναι κοινός. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πληρωμές;
Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κοινό τραπεζικό λογαριασμό για πληρωμές. Θα πρέπει να προσκομίσετε αποδεικτικό που να περιλαμβάνει τα ονόματα και των δύο κατόχων του λογαριασμού για επαλήθευση και επεξεργασία.
Πού μπορώ να βρω τα στοιχεία καταχώρησης της επιχείρησής μου;
Θα τα βρείτε σε ένα επίσημο έγγραφο που:
- Έχει εκδοθεί από επίσημο φορέα, όπως το τοπικό εμπορικό μητρώο.
- Δεν είναι παλαιότερο από 12 μήνες ή περιέχει υπογραφή με αντίστοιχη ημερομηνία.
Ελέγξτε ότι το όνομα της επιχείρησης, ο αριθμός εγγραφής και τα υπόλοιπα στοιχεία συμφωνούν με τα επίσημα έγγραφά σας ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις. Ανατρέξτε στον οδηγό για πληροφορίες ανά χώρα:
Χώρα–Ειδικά Στοιχεία Εγγραφής
Αυστρία:
- Εμπορικό μητρώο
- Αριθμός εγγραφής: Firmenbuchnummer (π.χ. FN 447538w)
- ΑΦΜ: Steuernummer (π.χ. 931736581)
- Αριθμός ΦΠΑ: Umsatzsteuer-Identifikationsnummer (π.χ. ATU51507409)
Γαλλία:
- Εμπορικό και εταιρικό μητρώο
- Αριθμός εγγραφής: SIRET (π.χ. 542051180-00066)
- Αριθμός ΦΠΑ: Numéro de TVA (π.χ. FR12999999999)
Γερμανία:
- Εμπορικό μητρώο (δυνατότητα δωρεάν λήψης αποσπάσματος)
- Αριθμός εγγραφής: Handelsregisternummer (π.χ. HRB 154165)
- ΑΦΜ: Steuernummer (π.χ. 14310260208)
- Αριθμός ΦΠΑ: Umsatzsteuer-Identifikationsnummer (π.χ. DE 115235681)
Ελλάδα:
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.)
- Αριθμός εγγραφής: αριθμός ΓΕΜΗ (π.χ. 12345678912)
- ΑΦΜ: Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (π.χ. EL123456789)
Ιταλία:
- Ιταλικό εμπορικό μητρώο (απαιτείται συνδρομή, αλλά τα στοιχεία είναι διαθέσιμα στο Ευρωπαϊκό Δικαστικό Πύλη)
- Αριθμός εγγραφής: Partita IVA ή Codice fiscale (π.χ. 00470400011 ή ABCDEF91D08F205J) ή αριθμός CCIAA (π.χ. TO0091712)
- Αριθμός ΦΠΑ: Partita IVA (π.χ. IT12345678901)
Ολλανδία:
- Εμπορικό Μητρώο του Ολλανδικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
- Αριθμός εγγραφής: αριθμός KVK (π.χ. KVK 81394179)
- ΑΦΜ: RSIN (π.χ. 811786523)
- Αριθμός ΦΠΑ: Btw-nummer (π.χ. NL123456789B01)
Πορτογαλία:
- Εμπορικό μητρώο
- Αριθμός εγγραφής: Número de Identificação de Pessoa Colectiva (NIPC) (π.χ. 123456789)
- Αριθμός ΦΠΑ: Número de IVA (π.χ. PT123456789)
Ισπανία:
- Ισπανικό Εμπορικό Μητρώο
- Αριθμός εγγραφής: Número de Identificación Fiscal (NIF) (π.χ. A39000013)
- Αριθμός ΦΠΑ: Número de Identificación a efectos de IVA (π.χ. ESX12345678)
Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληροί ένα αποδεικτικό τραπεζικού λογαριασμού;
Τα αποδεικτικά τραπεζικού λογαριασμού μπορεί να περιλαμβάνουν:
- Εκκαθαριστικά τραπέζης
- Εισπρακτικά/έντυπα κατάθεσης
- Στιγμιότυπα οθόνης από ηλεκτρονική τραπεζική συναλλαγή
- Επίσημα έγγραφα εκδοθέντα από τράπεζα
- Επιταγές
Τα έγγραφα αυτά πρέπει να αναγράφουν:
- Το όνομα του κατόχου του λογαριασμού που να ταιριάζει με το όνομα της νομικής οντότητας.
- Τον αριθμό λογαριασμού ή τον IBAN.
- Ημερομηνία έκδοσης εντός των τελευταίων 12 μηνών (εξαιρούνται τα RIB, οι επιταγές ή τα TAMIEYTHPIO).
- Στοιχεία που προέρχονται από την τράπεζα, όπως το όνομά της ή το σήμα της.
Εάν χρησιμοποιείται εμπορική επωνυμία, ενδέχεται να απαιτείται ένα δικαιολογητικό έγγραφο για τη σύνδεσή της με τη νομική οντότητα.
Πρόσθετες απαιτήσεις για IBAN:
Τα IBAN των οικοδεσποτών πρέπει να ανήκουν σε χώρες SEPA.
Οι υποστηριζόμενες χώρες SEPA περιλαμβάνουν: Ηνωμένο Βασίλειο (GB), Ελβετία (CH), Ισπανία (ES), Σλοβενία (SI), Σλοβακία (SK), Άγιος Μαρίνος (SM), Κύπρος (CY), Μονακό (MC), Πορτογαλία (PT), Πολωνία (PL), Ολλανδία (NL), Μάλτα (MT), Λουξεμβούργο (LU), Λιθουανία (LT), Λιχτενστάιν (LI), Λετονία (LV), Ιταλία (IT), Ιρλανδία (IE), Ελλάδα (GR), Γερμανία (DE), Γαλλία (FR), Φινλανδία (FI), Εσθονία (EE), Βέλγιο (BE), Αυστρία (AT).
Γιατί μου ζητείται να συνδεθώ με την ηλεκτρονική μου τραπεζική;
Έχετε τη δυνατότητα να επαληθεύσετε άμεσα τον λογαριασμό σας μέσω online banking ή να ανεβάσετε αποδεικτικό τραπεζικού λογαριασμού. Η ηλεκτρονική επαλήθευση είναι άμεση και ασφαλής, ενώ η μεταφόρτωση ενδέχεται να διαρκέσει έως και 72 ώρες.
Υπάρχει κίνδυνος να μην λάβω τις πληρωμές μου;
Όχι, εφόσον τα έγγραφα που υποβάλετε αντιστοιχούν στον κάτοχο του λογαριασμού. Για εταιρείες, τα έγγραφα πρέπει να συμφωνούν με τα στοιχεία των υπευθύνων λήψης αποφάσεων.
Τι θα συμβεί με τα έγγραφα που είχα ήδη κοινοποιήσει στη Holidu;
Η Holidu διαχειρίζεται τα δεδομένα σας σύμφωνα με αυστηρές πολιτικές απορρήτου και ασφάλειας. Εάν έχετε ανησυχίες ή επιθυμείτε διαγραφή δεδομένων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Δεν εμπιστεύομαι την εταιρεία να έχει τα έγγραφά μου.
Χρησιμοποιούμε την Adyen, έναν κορυφαίο πάροχο πληρωμών, για την ασφαλή διαχείριση των πληρωμών σας. Αν δεν αναγνωρίζετε το όνομα Adyen, είναι πιθανό να βρίσκεται στο παρασκήνιο πολλών γνωστών υπηρεσιών που χρησιμοποιείτε.
Εταιρείες που χρησιμοποιούν την Adyen:
Θα λάβω επιβεβαίωση όταν υποβάλω όλες τις πληροφορίες;
Ναι, μόλις επαληθευτούν οι πληροφορίες σας, θα λάβετε email επιβεβαίωσης.
Ελπίζουμε ότι αυτές οι Συχνές Ερωτήσεις απαντούν στις περισσότερες απορίες σας. Σας ευχαριστούμε που είστε πολύτιμο μέλος της κοινότητας των οικοδεσποτών Holidu.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας