Κέντρο βοήθειας για οικοδεσπότες

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Συχνές ερωτήσεις

Οικοδεσπότες · Διαχείριση των Καταχωρήσεών σας

Αγκαλιάζοντας τη συμπερίληψη στη φιλοξενία: Καλωσορίζοντας επισκέπτες από όλους τα υπόβαθρα

Το γεγονός ότι ανοίγετε το κατάλυμα σας σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο είναι μια θεμελιώδης πτυχή της φιλοξενίας. Η συμπερίληψη παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία, διασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης θα αισθάνεται ευπρόσδεκτος και πολύτιμος, ανεξάρτητα από το υπόβαθρό του.Η δημιουργία ενός ζεστού, άνετου περιβάλλοντος για επισκέπτες από διαφορετικές κουλτούρες και κοινωνικά στρώματα είναι το κλειδί για να είστε ένας σπουδαίος οικοδεσπότης. Στη Holidu, πιστεύουμε ακράδαντα ότι κάθε φιλοξενούμενος αξίζει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό, χωρίς προκαταλήψεις ή διακρίσεις, ανεξάρτητα από την ηλικία, την ταυτότητα φύλου, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την εθνικότητα, τη σωματική ικανότητα, τη φυλή ή τη θρησκεία.Μια ασφαλής, φιλόξενη ατμόσφαιρα είναι απαραίτητη για να βοηθήσουμε τους επισκέπτες να αισθάνονται άνετα. Διαβεβαιώνοντας τους επισκέπτες ότι οι ίδιοι και οι αγαπημένοι τους -είτε ταξιδεύουν ως ζευγάρια, οικογένειες ή φίλοι- θα γίνουν θερμά δεκτοί, δημιουργείτε μια πραγματικά εμπλουτισμένη εμπειρία. Αυτή η δέσμευση ευθυγραμμίζεται απόλυτα με την αποστολή της Holidu να παρέχει εξαιρετικές εμπειρίες διακοπών για όλους - χωρίς αμφιβολίες και γεμάτες χαρά. Συμβουλές για να κάνετε τους καλεσμένους σας να νιώσουν ευπρόσδεκτοιΑξιοποίηση της άμεσης κράτησης.Η λειτουργία άμεσης κράτησης του Holidu επιτρέπει στους επισκέπτες να κάνουν κράτηση χωρίς προηγούμενη έγκριση, σηματοδοτώντας ότι είστε ανοιχτοί στη φιλοξενία οποιουδήποτε πληροί τα κριτήριά σας. Προωθεί ένα φιλόξενο περιβάλλον από την αρχή. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στα οφέλη των άμεσων κρατήσεων.      2.   Περιγράψτε ξεκάθαρα τις δυνατότητες προσβασιμότητας του καταλύματος σας      Εάν το κατάλυμά σας διαθέτει χαρακτηριστικά με δυνατότητες προσβασιμότητας, είναι σημαντικό να τα περιγράψετε με ακρίβεια στην καταχώρισή σας. Σκεφτείτε να συμπεριλάβετε λεπτομέρειες όπως:Φαρδιές πόρτες (τουλάχιστον 80 cm).Πρόσβαση χωρίς σκαλοπάτια στο κατάλυμα και σε όλους τους εσωτερικούς χώρους.Πρόσβαση με ασανσέρ.Τουαλέτα με χειρολαβές.Ανυψωμένη τουαλέτα και προσαρμοσμένη μπανιέρα/μπανιέρα με καρέκλα μπάνιου.Χαμηλωμένος νιπτήρας μπάνιου.Καλώδιο έκτακτης ανάγκης στο μπάνιο.Μπάνιο με κύκλο στροφής 1,5 μέτρου.Ντουζιέρα Roll-in, ντους με χειρολαβές και καρέκλα ντους.      3. Εάν το κατάλυμά σας περιλαμβάνει μερικά από αυτά τα χαρακτηριστικά, θα επισημανθεί ως κατάλληλο για αναπηρικά αμαξίδια, διευκολύνοντας τους επισκέπτες με ειδικές ανάγκες να βρουν και να κάνουν κράτηση στο κατάλυμά σας. Μπορείτε να ενημερώσετε αυτές τις παροχές μεταβαίνοντας στην ενότητα Παροχές > Προσβασιμότητα.4. Φιλοξενία επισκεπτών με ζώα υπηρεσίαςΗ Holidu είναι μια εταιρεία που υπερηφανεύεται για τη συμπερίληψη. Ζητάμε από όλους τους οικοδεσπότες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες που χρειάζονται ζώο υπηρεσίας, τηρώντας τους νόμους για τα ζώα υπηρεσίας στην ΕΕ. Τα υπηρεσιακά κατοικίδια δε θεωρούνται κατοικίδια ζώα, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να επιτρέπονται στο κατάλυμα, είτε η καταχώρισή τους σας είναι φιλική προς τα κατοικίδια ζώα είτε όχι. Η μη αποδοχή τους θα μπορούσε να θεωρηθεί διάκριση. Για περισσότερες λεπτομερείς πληροφορίες, ανατρέξτε στο άρθρο μας σχετικά με τα ζώα υπηρεσίας.5. Σεβασμός στην ιδιωτικότητα των επισκεπτώνΜόλις οι επισκέπτες κάνουν check in, είναι σημαντικό να βρείτε τη σωστή ισορροπία μεταξύ του να τους κάνετε να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι και να σέβεστε την ιδιωτικότητα τους. Να αποφεύγετε να επισκέπτεστε το κατάλυμα άσκοπα, αλλά καταστήστε σαφές ότι είστε διαθέσιμοι να τους βοηθήσετε σε περίπτωση που χρειαστούν οτιδήποτε. Αυτό συμβάλλει στη δημιουργία ενός άνετου και χωρίς άγχος περιβάλλοντος γι' αυτούς.Προάγοντας μια φιλόξενη και με σεβασμό ατμόσφαιρα, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες σας θα έχουν μια αξέχαστη διαμονή, ενώ παράλληλα θα συμβάλλετε σε μια πιο ανοιχτή και αποδεκτή παγκόσμια κοινότητα ταξιδιωτών.
Οικοδεσπότες · Ο Λογαριασμός μου στο Holidu

Τι να κάνω αν έχω προβλήματα με την είσοδο;

Εάν έχετε πρόβλημα με την είσοδο στον λογαριασμό σας ως Holidu Host, μην ανησυχείτε! Ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα ανάλογα με τη συσκευή σας.Για Χρήστες Κινητών – Εφαρμογή Holidu Host1. Επανεγκαταστήστε την Εφαρμογή Εάν δεν μπορείτε να συνδεθείτε, δοκιμάστε να απεγκαταστήσετε και να επανεγκαταστήσετε την εφαρμογή Holidu Host. Μετά την επανεγκατάσταση, προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά.2. Βεβαιωθείτε ότι η Ημερομηνία και η Ώρα του Τηλεφώνου σας είναι Ρυθμισμένες σε ΑυτόματηΣε iPhone: Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Ημερομηνία & Ώρα και βεβαιωθείτε ότι και οι δύο μπάρες είναι ενεργοποιημένες.Σε Android: Ανοίξτε την εφαρμογή Ρολόι > πατήστε Περισσότερα > Ρυθμίσεις και βεβαιωθείτε ότι και οι δύο μπάρες είναι ενεργοποιημένες. Μετά την επιβεβαίωση ότι η ημερομηνία και η ώρα είναι ρυθμισμένες σωστά, προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά.3. Επαναφέρετε τον Κωδικό σας. Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, πατήστε στο Ξέχασα τον Κωδικό στην οθόνη σύνδεσης. Θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο για να επαναφέρετε τον κωδικό σας. Έχετε 10 λεπτά για να ολοκληρώσετε την επαναφορά, στη συνέχεια προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά. 4. Ανακατευθυνθήκατε σε Φόρμα Εγγραφής. Εάν ανακατευθυνθείτε σε μια φόρμα εγγραφής, απλώς συμπληρώστε τη. Μετά από αυτό, θα μπορείτε να συνδεθείτε στην πλατφόρμα Holidu Host όπως συνήθως.Για Χρήστες Υπολογιστών1. Βεβαιωθείτε ότι Είστε στη Σωστή Ιστοσελίδα. Βεβαιωθείτε ότι συνδέεστε ως οικοδεσπότης, όχι ως επισκέπτης. Να πώς:Επιλογή 1: Επισκεφθείτε το host.holidu.com και συνδεθείτε.Επιλογή 2: Μεταβείτε στο holidu.com, κάντε κλικ στον Λογαριασμό στην επάνω δεξιά γωνία και επιλέξτε Σύνδεση για Οικοδεσπότες.2. Ρυθμίστε την Ημερομηνία και την Ώρα του Υπολογιστή σας σε ΑυτόματηΣε Mac : Μεταβείτε στο μενού Apple > Ρυθμίσεις Συστήματος > Γενικά > Ημερομηνία & Ώρα και ενεργοποιήστε και τις δύο επιλογές Ρύθμιση ώρας και ημερομηνίας αυτόματα και Ρύθμιση ζώνης ώρας αυτόματα χρησιμοποιώντας την τρέχουσα τοποθεσία σας.Σε Windows : Μεταβείτε στο Έναρξη > Ρυθμίσεις > Ώρα & Γλώσσα > Ημερομηνία & Ώρα και ενεργοποιήστε και τις δύο επιλογές Ρύθμιση ώρας αυτόματα και Ρύθμιση ζώνης ώρας αυτόματα. Μετά την ενημέρωση των ρυθμίσεων ώρας σας, προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά. Επαναφέρετε τον Κωδικό σας Στην οθόνη σύνδεσης, κάντε κλικ στο Ξέχασα τον Κωδικό, που βρίσκεται κάτω από το πεδίο κωδικού. Θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο για να επαναφέρετε τον κωδικό σας. Ολοκληρώστε την επαναφορά εντός 10 λεπτών και προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά. Ανακατευθυνθήκατε σε Φόρμα Εγγραφής; Εάν σας κατευθύνουν σε μια φόρμα εγγραφής, απλώς συμπληρώστε τη. Μόλις τελειώσετε, θα μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην πλατφόρμα Holidu Host όπως συνήθως.Ελπίζουμε να βρήκατε αυτόν τον οδηγό χρήσιμο και κατανοητό. Σας ευχαριστούμε που είστε ένας πολύτιμος οικοδεσπότης 
Οικοδεσπότες · Κριτικές

Απαντώντας σε κριτικές για κρατήσεις από την Booking.com & Airbnb

Booking.com & Airbnb Εργαλείο απάντησης κριτικής μέσω του λογαριασμού σας στη HoliduΑυτή η λειτουργία σάς επιτρέπει να απαντήσετε απευθείας σε κριτικές επισκεπτών που αφήνουν στην πλατφόρμα της Booking.com & Airbnb. Είτε θέλετε να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας για τη διαμονή τους είτε να αντιμετωπίσετε τυχόν ανησυχίες, οι απαντήσεις σας δείχνουν ότι εκτιμάτε και λαμβάνετε υπόψη τα σχόλιά τους. Η ενασχόληση με τους επισκέπτες με αυτόν τον τρόπο μπορεί να ενισχύσει την ικανοποίησή τους και να αυξήσει τις πιθανότητες μελλοντικών κρατήσεων. Βασικά χαρακτηριστικάΕιδοποιήσεις μέσω email: Λαμβάνετε ένα email κάθε φορά που ένας επισκέπτης αφήνει μια κριτική.Άμεση ανταπόκριση : Χρησιμοποιήστε τον λογαριασμό σας στη Holidu για να γράψετε την απάντησή σας.Χρήσιμα σχόλια : Το σύστημα ελέγχει αν η απάντησή σας καλύπτει τους προβληματισμούς του επισκέπτη.Τελική κριτική : Εξετάζουμε την απάντησή σας για να βεβαιωθούμε ότι πληροί τα πρότυπα ποιότητας μας πριν δημοσιευτεί.Πώς λειτουργείΒήμα 1: Λαμβάνετε ειδοποίηση μέσω emailΌταν ένας επισκέπτης αφήνει μια κριτική στην Booking.com, θα σας στείλουμε ένα email με τις λεπτομέρειες και έναν σύνδεσμο για να απαντήσετε.Βήμα 2: Μεταβείτε στον λογαριασμό σαςΚάντε κλικ στο κουμπί «Απάντηση στον επισκέπτη σας» στο email. Αυτό θα σας μεταφέρει απευθείας στον λογαριασμό σας στη Holidu, όπου μπορείτε να γράψετε την απάντησή σας.Βήμα 3: Γράψτε και υποβάλετε την απάντησή σαςΓράψτε την απάντησή σας: Ευχαριστήστε τον επισκέπτη, αναγνωρίστε τα σχόλιά του και αντιμετωπίστε τυχόν ανησυχίες που ανέφερε.Έλεγχος συστήματος: Το σύστημα θα εξετάσει την απάντησή σας και θα σας ενημερώσει αν χρειάζονται αλλαγές.Υποβολή: Αν η απάντησή σας είναι έτοιμη, μπορείτε να την υποβάλετε. Αν όχι, θα σας ζητηθεί να κάνετε προσαρμογές. Χρήσιμες συμβουλές πριν καταχωρίσετε την απάντησή σας.Ευχαριστείτε τον επισκέπτη: Ξεκινήστε ευχαριστώντας τον επισκέπτη για τη διαμονή του και για τον χρόνο που αφιέρωσε για να γράψει τα σχόλιά του.Αντιμετωπίστε τα ζητήματα: Δείξτε κατανόηση και προσανατολιστείτε στη λύση. Να θυμάστε ότι την απάντησή σας θα τη διαβάσουν όλοι οι μελλοντικοί πιθανοί επισκέπτες και αυτοί είναι που πρέπει να καθησυχάσετε και να δείξετε επαγγελματισμό απέναντι τους, όταν απαντάτε σε έναν επισκέπτη που μπορεί να αντιμετώπισε προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαμονής του. Δείξτε στους μελλοντικούς επισκέπτες σας ότι νοιάζεστε, πραγματοποιήστε βελτιώσεις και αφουγκραστείτε τις ανησυχίες.Μείνετε ευγενικοί: Κρατήστε την απάντησή σας φιλική και θετική, ακόμη και αν τα σχόλια είναι αρνητικά. Μην εμπλακείτε σε υποδείξεις ή κλιμάκωση. Προωθήστε τον επαγγελματισμό και δείξτε την κατανόησή σας.Πιθανά σενάρια και πώς να αντιδράσετε.Η προσεκτική διαχείριση στις κριτικές των επισκεπτών είναι απαραίτητη όχι μόνο για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων ανησυχιών αλλά και για την εξασφάλιση μελλοντικών επισκεπτών σχετικά με τη δέσμευσή σας στην ποιότητα. Ακολουθούν ορισμένα σενάρια και προτεινόμενες απαντήσεις που πρέπει να έχετε κατά νου. Θυμηθείτε να ευχαριστήσετε τον επισκέπτη, να ανταποκριθείτε άμεσα στην ανησυχία του, να είστε ειλικρινείς και να διατηρήσετε έναν ευγενικό τόνο.Ο επισκέπτης επικρίνει την καθαριότητα ή την άνεση.Η άνεση μπορεί να είναι μια υποκειμενική εμπειρία. Δείξτε κατανόηση και αν έχουν γίνει πρόσφατες αναβαθμίσεις ή βελτιώσεις, ενημερώστε τους επισκέπτες.Παράδειγμα απάντησης:"Λυπούμαστε για τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίσατε με την καθαριότητα ή την άνεση κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Πραγματοποιούμε τακτικές επιθεωρήσεις και πρόσφατα αναβαθμίσαμε το [συγκεκριμένο στοιχείο]. Σας ευχαριστούμε που μας το γνωστοποιήσατε, καθώς η άνεση των επισκεπτών είναι πάντα προτεραιότητά μας».Ο επισκέπτης αναφέρει περιορισμένες ανέσειςΧρησιμοποιήστε αυτή την ευκαιρία για να διαβεβαιώσετε τους επισκέπτες για τις συνεχιζόμενες βελτιώσεις που βελτιώνουν την εμπειρία τους.Παράδειγμα απάντησης:"Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας σχετικά με τις ανέσεις. Εργαζόμαστε ενεργά για τη βελτίωση των παροχών μας και καλωσορίζουμε πάντα προτάσεις ώστε να κάνουμε τη διαμονή κάθε επισκέπτη ακόμα πιο ευχάριστη." Ο επισκέπτης επισημαίνει ότι η περιγραφή ή οι εικόνες ήταν παραπλανητικές.Χρησιμοποιήστε αυτό το σχόλιο ως ευκαιρία για να αναθεωρήσετε και να ενημερώσετε την περιγραφή του ακινήτου, διασφαλίζοντας ότι οι μελλοντικοί επισκέπτες θα έχουν ακριβείς πληροφορίες. Ευχαριστήστε τον επισκέπτη για το χρόνο που αφιέρωσε και διαβεβαιώστε τον ότι τα σχόλιά του θα βοηθήσουν στη βελτίωση της καταχώρισης.Παράδειγμα απάντησης:"Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας σχετικά με την περιγραφή και τις φωτογραφίες του ακινήτου. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε ακριβείς πληροφορίες και τα σχόλιά σας μας ώθησαν να αναθεωρήσουμε και να ενημερώσουμε την καταχώρισή μας για να διασφαλίσουμε τη σαφήνεια. Εκτιμούμε τα σχόλιά σας, καθώς μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία για όλους τους επισκέπτες». Συχνές ερωτήσεις (FAQ)1. Θα αλλάξει η απάντησή μου;Ναι, ενδέχεται να κάνουμε μικρές διορθώσεις για να διασφαλίσουμε ότι είναι σαφής και επαγγελματική, αλλά το κύριο μήνυμα θα παραμείνει το ίδιο.2. Τι γίνεται αν η απάντησή μου χρειάζεται περισσότερη δουλειά;Το σύστημα θα σας ενημερώσει εάν χρειάζονται βελτιώσεις. Μπορείτε να ενημερώσετε την απάντησή σας ή να την υποβάλετε ως έχει, αλλά είναι καλύτερο να καλύψετε όλες τις ανησυχίες του επισκέπτη. Λάβετε υπόψη σας ότι αφού υποβληθεί δεν μπορεί να επεξεργαστεί εκ νέου.3. Μπορώ να δω την απάντησή μου μετά τη δημοσίευσή της;Ναι, μπορείτε να ελέγξετε την απάντησή σας στη σελίδα του καταλύματός σας στην Booking.com μετά τη δημοσίευσή της.4. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να εμφανιστεί η απάντησή μου;Αφού ελέγξουμε την απάντησή σας, συνήθως τίθεται σε δημοσίευση εντός λίγων ωρών. Ωστόσο, στην Booking.com, η διαδικασία δημοσίευσης μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο, μερικές φορές έως και μερικές ημέρες, καθώς ακολουθούν τις δικές τους εσωτερικές διαδικασίες.5. Μπορώ να αλλάξω την απάντησή μου μετά τη δημοσίευσή της;Όχι, αφού δημοσιευτεί μια απάντηση, δεν μπορεί να αλλάξει. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ξανά το μήνυμά σας πριν το υποβάλλετε για να βεβαιωθείτε ότι λέει ακριβώς αυτό που θέλετε.6. Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική στη δική μου γλώσσα;Ναι, οι οικοδεσπότες μπορούν να απαντήσουν στις κριτικές στη γλώσσα που αισθάνονται πιο άνετα. Το σύστημα θα εντοπίσει αυτόματα την προτιμώμενη γλώσσα του επισκέπτη και θα μεταφράσει την απάντηση πριν τη δημοσίευση.7. Πόσο χρόνο έχω για να απαντήσω σε μια κριτική;Οι οικοδεσπότες έχουν έως και 14 ημέρες για να απαντήσουν σε μια κριτική. Μετά από αυτή την περίοδο, δε θα είναι δυνατή η υποβολή απάντησης. 
Οικοδεσπότες · Διαμόρφωση Καταχώρησης

Τι είναι η λειτουργία "Ευέλικτες διαμονές";

Με τη δυνατότητα των ‘’Ευέλικτων Διαμονών'' της Holidu, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τα έσοδά σας γεμίζοντας τα κενά μεταξύ των κρατήσεων. Αυτά τα κενά, που εμφανίζονται με μωβ χρώμα στο ημερολόγιό σας, είναι νύχτες που συνήθως δε θα ήταν διαθέσιμες προς κράτηση λόγω της ελάχιστης διαμονής ή σταθερών ημερών check-in/check-out. Ενεργοποιώντας τις Ευέλικτες Διαμονές, καθιστάτε αυτές τις νύχτες διαθέσιμες προς κράτηση χωρίς να επηρεάζετε τη συνολική σας διαθεσιμότητα. Είναι ένας απλός τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερες κρατήσεις και να αυξήσετε τα έσοδά σας. Πώς να ενεργοποιήσετε τις Ευέλικτες Διαμονές:Αρχικά, συνδεθείτε στον Λογαριασμό της Holidu και επιλέξτε το κατάλυμα που θέλετε να ενημερώσετε. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αυτές τις ρυθμίσεις είτε από την ενότητα Τιμολόγησης είτε από την ενότητα Ημερολογίου. Το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.Από την Ενότητα Τιμολόγησης:Μεταβείτε στη “Ρύθμιση” στην αριστερή πλευρά, μετακινηθείτε προς τα κάτω και κάντε κλικ στη “Τιμολόγηση”.Σύρετε προς τα κάτω στο κάτω μέρος της σελίδας, όπου θα βρείτε την ενότητα ‘’Ευέλικτες διαμονές'' και κάντε κλικ στη “Ρύθμιση”.Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ 1, 2 ή 3 νυχτών ελάχιστης διαμονής για την κενή περίοδο και να αυξήσετε την τιμή ανά νύχτα έως και 50% πάνω από την τρέχουσα διαμορφωμένη τιμή.Κάντε κλικ στη “Ενεργοποίηση” για να επιβεβαιώσετε τη ρύθμιση.Από την Ενότητα Ημερολογίου:Μεταβείτε στο “Ημερολόγιο” στην αριστερή πλευρά και κάντε κλικ στον μωβ δείκτη.Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ 1, 2 ή 3 νυχτών ελάχιστης διαμονής για την κενή περίοδο και να αυξήσετε την τιμή ανά νύχτα έως και 50% πάνω από την τρέχουσα διαμορφωμένη τιμή.Κάντε κλικ στη “Ενεργοποίηση” για να επιβεβαιώσετε τη ρύθμιση.Ποια είναι τα οφέλη για εσάς;Αποκτήστε περισσότερη επισκεψιμότητα.Περισσότερες κρατήσεις σε περιόδους αιχμής όπου οι σύντομες διαμονές είναι σε υψηλή ζήτηση.Αυξήστε τις Κριτικές: Κάθε κράτηση ευέλικτης διαμονής είναι μια ακόμη ευκαιρία να κερδίσετε θετικές κριτικές.Υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης για αυτές τις ημερομηνίες.Πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη:Η δυνατότητα Ευέλικτων Διαμονών ενεργοποιείται για τους επόμενους 12 μήνες για κενά όπου οι συνήθεις τιμές σας δεν ισχύουν.Οι ημέρες check-in και check-out είναι ρυθμισμένες σε “όλες τις ημέρες”Θα δείτε τα μωβ κενά τόσο στο ημερολόγιο του καταλύματός σας όσο και στο ημερολόγιο του λογαριασμού σας (σε περίπτωση που διαχειρίζεστε περισσότερες από μία ιδιοκτησίες)Οι κρατήσεις που γίνονται μέσω των ‘’Ευέλικτων Διαμονών΄΄είναι επισημασμένες, ώστε να μπορείτε να τις εντοπίσετε και να τις διαχειριστείτε εύκολα.Ελπίζουμε να βρήκατε αυτόν τον οδηγό χρήσιμο και κατανοητό. Σας ευχαριστούμε που είστε ένας πολύτιμος οικοδεσπότης.
Οικοδεσπότες · Κέρδη και Πληρωμές

Πώς υπολογίζεται η πληρωμή σας;

Η κατανόηση του τρόπου υπολογισμού της πληρωμής σας μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τα κέρδη σας με αυτοπεποίθηση. Ακολουθεί μια απλή ανάλυση της διαδικασίας και των παραγόντων που μπορεί να επηρεάσουν το τελικό ποσό της πληρωμής σας.Υπολογισμός πληρωμήςΗ πληρωμή σας βασίζεται στην ημερήσια τιμή που έχετε ορίσει στον λογαριασμό σας ως οικοδεσπότης στο Holidu. Ωστόσο, ενδέχεται να ισχύουν ορισμένες εκπτώσεις και προσαρμογές. Ακολουθεί πώς λειτουργεί:Τιμή που έχει ρυθμιστεί στον λογαριασμό σας ως οικοδεσπότης στο Holidu: Αυτή είναι η ημερήσια τιμή που έχετε ορίσει για την ιδιοκτησία σας. Για παράδειγμα, αν έχετε καταχωρίσει το κατάλυμά σας στα €350 ανά διανυκτέρευση, αυτό το ποσό αποτελεί τη βάση της πληρωμής σας.Προμήθεια καναλιού διανομής: Όταν η ιδιοκτησία σας διαφημίζεται σε άλλες πλατφόρμες κρατήσεων, αυτές χρεώνουν προμήθεια για την υπηρεσία τους. Αυτή η χρέωση προστίθεται πάνω από την τιμή που έχετε ορίσει, επομένως δε θα μειώσει την πληρωμή σας, μόνο αυτό που πληρώνει ο επισκέπτης.Εκπτώσεις: Αν έχετε ρυθμίσει εκπτώσεις (π.χ., 10% έκπτωση για διαμονές 7 διανυκτερεύσεων ή περισσότερες), αυτές θα αφαιρεθούν από την τιμή που έχετε ορίσει πριν από τον υπολογισμό της πληρωμής.Προμήθεια Holidu: Η Holidu εφαρμόζει μια προμήθεια (π.χ., 6%) στη βασική σας τιμή, η οποία αφαιρείται από την πληρωμή σας.ΦΠΑ: Αν ισχύει, ο ΦΠΑ αφαιρείται επίσης από τα κέρδη σας.Παράδειγμα ΥπολογισμούΑκολουθεί ένα παράδειγμα για να καταδείξει πώς προσδιορίζεται η τελική σας πληρωμή:Ημερήσια τιμή (ορισμένη από εσάς): €350Διάρκεια διαμονής: 2 διανυκτερεύσειςΕφαρμοσμένη έκπτωση (10% για εβδομαδιαίες διαμονές): €350 ανά διανυκτέρευση → Νέα ημερήσια τιμή: €315Συνολικά κέρδη πριν από τις εκπτώσεις: €315 x 2 = €630Προμήθεια Holidu (6%): -€35.91ΦΠΑ (19%): -€33.99Τελική πληρωμή: €560.10Γιατί ήταν η πληρωμή μου χαμηλότερη από την αναμενόμενη;Η Holidu λειτουργεί με μια έννοια ισορροπίας για να αποφευχθούν οι αλληλεπικαλύψεις συναλλαγών. Αν έχουμε ήδη πληρώσει ένα ποσό και υπάρχουν αλλαγές στην κράτηση ή δωρεάν ακυρώσεις, αντί να ζητήσουμε μια προκαταβολή, την αφαιρούμε από την επόμενη πληρωμή για να απλοποιήσουμε τη διαδικασία.Αν χρειάζεστε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με μια συγκεκριμένη πληρωμή, μη διστάσετε να υποβάλλετε το αίτημα σας προς εμάς. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!
Οικοδεσπότες · Κριτικές

Οδηγίες Αναθεώρησης για Φιλοξενούμενους

Οι κριτικές των επισκεπτών παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή της κατάλληλης διαμονής από τους μελλοντικούς επισκέπτες. Ακολουθούν όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε σχετικά με το πώς λειτουργούν οι κριτικές στο Holidu και τι να περιμένετε ως οικοδεσπότης.Πώς Λειτουργεί το Σύστημα Αξιολόγησης του HoliduΟι επισκέπτες μπορούν να αξιολογήσουν τη διαμονή τους σε κλίμακα από 1 (χαμηλότερη) έως 10 (υψηλότερη). Η συνολική αξιολόγηση του ακινήτου υπολογίζεται ως ο μέσος όρος όλων των βαθμολογιών που έχουν ληφθεί. Οι επισκέπτες μπορούν να παρέχουν υποβαθμολογίες σε συγκεκριμένες κατηγορίες, όπως:Τοποθεσία, καθαριότητα, ακρίβεια περιγραφής και αξία για τα χρήματα Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να αφήσουν γραπτή ανατροφοδότηση για να μοιραστούν επιπλέον συμφραζόμενα ή λεπτομέρειες σχετικά με τη διαμονή τους. Ποιος Μπορεί να Υποβάλει Κριτική;Μόνο οι επισκέπτες που έχουν κάνει κράτηση μέσω του Holidu μπορούν να αφήσουν κριτική μετά την ολοκλήρωση της διαμονής τους. Οι κριτές μπορούν να επιλέξουν να εμφανίσουν το όνομά τους και το αρχικό του επωνύμου τους ή να παραμείνουν ανώνυμοι. Οι κριτικές που υποβάλλονται μέσω ιστοσελίδων συνεργατών υπόκεινται στους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις.Επεξεργασία ή Διαγραφή ΚριτικώνΟι επισκέπτες μπορούν να επεξεργαστούν ή να διαγράψουν μια κριτική που υποβλήθηκε μέσω του Holidu επικοινωνώντας απευθείας με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας. Ποιες Κριτικές Εμφανίζονται;Εμφανίζουμε κριτικές από:Επισκέπτες του Holidu Πλατφόρμες συνεργατών και γνωστές ιστοσελίδες ταξιδιών Αυτές μπορεί να εμφανίζονται ως:Μια μεμονωμένη κριτική από έναν επισκέπτη Μια συγκεντρωτική βαθμολογία που βασίζεται σε πολλές κριτικές Επιπλέον λεπτομέρειες όπως η χώρα του κριτή, ο τύπος ταξιδιωτικής ομάδας και άλλα Σημείωση:Οι κριτικές ταξινομούνται κυρίως με βάση την ημερομηνία κράτησης, με επιπλέον επιλογές ταξινόμησης διαθέσιμες (π.χ. κατά βαθμολογία, τύπο επι��κέπτη κ.λπ.).Οι κριτικές με γραπτό περιεχόμενο έχουν προτεραιότητα.Για λόγους δικαιοσύνης, οι αρνητικές κριτικές (κάτω από μια ορισμένη βαθμολογία) εμφανίζονται μόνο εάν το ακίνητο έχει τουλάχιστον δύο κριτικές.Πρότυπα Συμμόρφωσης ΚριτικώνΓια να διασφαλίσουμε την ποιότητα και τη δικαιοσύνη, εμφανίζουμε όλες τις νόμιμες κριτικές, ανεξαρτήτως αν είναι θετικές ή αρνητικές. Ωστόσο, οι κριτικές πρέπει να συμμορφώνονται με τα εξής πρότυπα:Δεν επιτρέπεται:Αναφορές σε παράνομες δραστηριότητες Πολιτικά ή θρησκευτικά ευαίσθητο περιεχόμενο Προωθητικό περιεχόμενο ή εξωτερικοί σύνδεσμοι Προσωπικά στοιχεία (π.χ. πλήρη ονόματα, στοιχεία επικοινωνίας, στοιχεία πληρωμής) Βωμολοχίες, ρητορική μίσους, απειλές ή σεξουαλικό περιεχόμενο Spam, ψεύτικες κριτικές, μιμητισμός Οι κριτικές πρέπει να είναι:Αληθινές και σχετικές με τα ταξίδια Χρήσιμες για άλλους επισκέπτες Γραμμένες από τον πραγματικό επισκέπτη που διαμένει Οι οικοδεσπότες και οι συνεργάτες δεν επιτρέπεται να δημοσιεύουν κριτικές εκ μέρους των επισκεπτών ή να προσφέρουν κίνητρα για κριτικές.Απαντήσεις σε ΚριτικέςΟι οικοδεσπότες μπορεί να έχουν την ευκαιρία να απαντήσουν σε κριτικές από ορισμένες πλατφόρμες όπως το Booking.com, το Airbnb και το Vrbo. Αυτό βοηθά στην παροχή συμφραζομένων ή στην έκφραση εκτίμησης για την ανατροφοδότηση των επισκεπτών.Αναφορά ΚριτικώνΕάν πιστεύετε ότι μια κριτική παραβιάζει αυτές τις οδηγίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας, ώστε να εξεταστεί το θέμα!Αποποίηση Ευθυνών ΜεταφράσεωνΟρισμένες κριτικές μπορεί να έχουν μεταφραστεί χρησιμοποιώντας το DeepL.Παρακαλούμε σημειώστε: Το Holidu και το DeepL αποποιούνται κάθε εγγύησηs σχετικά με την ακρίβεια ή την αξιοπιστία της μετάφρασης.Σημείωση:Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι οι απόψεις στις κριτικές ανήκουν στους επισκέπτες και δεν αντικατοπτρίζουν τις απόψεις του Holidu. Το Holidu λειτουργεί ως διανομέας, όχι ως εκδότης, και δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των κριτικών.

Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;

Λάβετε βοήθεια

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Ένας χαμογελαστός άντρας κάθεται σε μια κουζίνα χρησιμοποιώντας έναν φορητό υπολογιστή. Φαίνεται χαρούμενος και χαλαρός.