Κέντρο βοήθειας για οικοδεσπότες

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Συχνές ερωτήσεις

Οικοδεσπότες · Διαχείριση των Καταχωρήσεών σας

Αγκαλιάζοντας τη συμπερίληψη στη φιλοξενία: Καλωσορίζοντας επισκέπτες από όλους τα υπόβαθρα

Το γεγονός ότι ανοίγετε το κατάλυμα σας σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο είναι μια θεμελιώδης πτυχή της φιλοξενίας. Η συμπερίληψη παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία, διασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης θα αισθάνεται ευπρόσδεκτος και πολύτιμος, ανεξάρτητα από το υπόβαθρό του.Η δημιουργία ενός ζεστού, άνετου περιβάλλοντος για επισκέπτες από διαφορετικές κουλτούρες και κοινωνικά στρώματα είναι το κλειδί για να είστε ένας σπουδαίος οικοδεσπότης. Στη Holidu, πιστεύουμε ακράδαντα ότι κάθε φιλοξενούμενος αξίζει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό, χωρίς προκαταλήψεις ή διακρίσεις, ανεξάρτητα από την ηλικία, την ταυτότητα φύλου, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την εθνικότητα, τη σωματική ικανότητα, τη φυλή ή τη θρησκεία.Μια ασφαλής, φιλόξενη ατμόσφαιρα είναι απαραίτητη για να βοηθήσουμε τους επισκέπτες να αισθάνονται άνετα. Διαβεβαιώνοντας τους επισκέπτες ότι οι ίδιοι και οι αγαπημένοι τους -είτε ταξιδεύουν ως ζευγάρια, οικογένειες ή φίλοι- θα γίνουν θερμά δεκτοί, δημιουργείτε μια πραγματικά εμπλουτισμένη εμπειρία. Αυτή η δέσμευση ευθυγραμμίζεται απόλυτα με την αποστολή της Holidu να παρέχει εξαιρετικές εμπειρίες διακοπών για όλους - χωρίς αμφιβολίες και γεμάτες χαρά. Συμβουλές για να κάνετε τους καλεσμένους σας να νιώσουν ευπρόσδεκτοιΑξιοποίηση της άμεσης κράτησης.Η λειτουργία άμεσης κράτησης του Holidu επιτρέπει στους επισκέπτες να κάνουν κράτηση χωρίς προηγούμενη έγκριση, σηματοδοτώντας ότι είστε ανοιχτοί στη φιλοξενία οποιουδήποτε πληροί τα κριτήριά σας. Προωθεί ένα φιλόξενο περιβάλλον από την αρχή. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στα οφέλη των άμεσων κρατήσεων.      2.   Περιγράψτε ξεκάθαρα τις δυνατότητες προσβασιμότητας του καταλύματος σας      Εάν το κατάλυμά σας διαθέτει χαρακτηριστικά με δυνατότητες προσβασιμότητας, είναι σημαντικό να τα περιγράψετε με ακρίβεια στην καταχώρισή σας. Σκεφτείτε να συμπεριλάβετε λεπτομέρειες όπως:Φαρδιές πόρτες (τουλάχιστον 80 cm).Πρόσβαση χωρίς σκαλοπάτια στο κατάλυμα και σε όλους τους εσωτερικούς χώρους.Πρόσβαση με ασανσέρ.Τουαλέτα με χειρολαβές.Ανυψωμένη τουαλέτα και προσαρμοσμένη μπανιέρα/μπανιέρα με καρέκλα μπάνιου.Χαμηλωμένος νιπτήρας μπάνιου.Καλώδιο έκτακτης ανάγκης στο μπάνιο.Μπάνιο με κύκλο στροφής 1,5 μέτρου.Ντουζιέρα Roll-in, ντους με χειρολαβές και καρέκλα ντους.      3. Εάν το κατάλυμά σας περιλαμβάνει μερικά από αυτά τα χαρακτηριστικά, θα επισημανθεί ως κατάλληλο για αναπηρικά αμαξίδια, διευκολύνοντας τους επισκέπτες με ειδικές ανάγκες να βρουν και να κάνουν κράτηση στο κατάλυμά σας. Μπορείτε να ενημερώσετε αυτές τις παροχές μεταβαίνοντας στην ενότητα Παροχές > Προσβασιμότητα.4. Φιλοξενία επισκεπτών με ζώα υπηρεσίαςΗ Holidu είναι μια εταιρεία που υπερηφανεύεται για τη συμπερίληψη. Ζητάμε από όλους τους οικοδεσπότες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες που χρειάζονται ζώο υπηρεσίας, τηρώντας τους νόμους για τα ζώα υπηρεσίας στην ΕΕ. Τα υπηρεσιακά κατοικίδια δε θεωρούνται κατοικίδια ζώα, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να επιτρέπονται στο κατάλυμα, είτε η καταχώρισή τους σας είναι φιλική προς τα κατοικίδια ζώα είτε όχι. Η μη αποδοχή τους θα μπορούσε να θεωρηθεί διάκριση. Για περισσότερες λεπτομερείς πληροφορίες, ανατρέξτε στο άρθρο μας σχετικά με τα ζώα υπηρεσίας.5. Σεβασμός στην ιδιωτικότητα των επισκεπτώνΜόλις οι επισκέπτες κάνουν check in, είναι σημαντικό να βρείτε τη σωστή ισορροπία μεταξύ του να τους κάνετε να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι και να σέβεστε την ιδιωτικότητα τους. Να αποφεύγετε να επισκέπτεστε το κατάλυμα άσκοπα, αλλά καταστήστε σαφές ότι είστε διαθέσιμοι να τους βοηθήσετε σε περίπτωση που χρειαστούν οτιδήποτε. Αυτό συμβάλλει στη δημιουργία ενός άνετου και χωρίς άγχος περιβάλλοντος γι' αυτούς.Προάγοντας μια φιλόξενη και με σεβασμό ατμόσφαιρα, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες σας θα έχουν μια αξέχαστη διαμονή, ενώ παράλληλα θα συμβάλλετε σε μια πιο ανοιχτή και αποδεκτή παγκόσμια κοινότητα ταξιδιωτών.
Οικοδεσπότες · Διαμόρφωση Καταχώρησης

Πώς μπορώ να ενημερώσω τις τιμές και τις εποχές μου;

Είτε διαμορφώνετε την τιμή διανυκτέρευσης, είτε ορίζετε τιμές για διάφορες τουριστικές περιόδους είτε εφαρμόζετε ειδικές εκπτώσεις, αυτός ο οδηγός θα σας δείξει πώς να αλλάζετε τις τιμές σας γρήγορα και αποτελεσματικά.Πώς να ενημερώσετε τις τιμές σας;Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να αλλάξετε τις τιμές σας:1. Συνδεθείτε  στον λογαριασμό σας στη Holidu Host.2. Πλοηγηθείτε στην καταχώρισή σας. Εισέλθετε στο κατάλυμα στο οποίο θέλετε να αλλάξετε τις τουριστικές περιόδους. Οι τιμές θεωρούνται νυχτερινές και όχι ημερήσιες.3. Μεταβείτε στις ρυθμίσεις, στην ενότητα Τιμολόγηση και Προστασία: Εντοπίστε την καρτέλα ή την ενότητα «Τιμολόγηση και Προστασία». Εδώ μπορείτε να προσαρμόσετε τις τιμές.4. Ενημερώστε τις τουριστικές περιόδους. Στην ενότητα «Τιμολόγηση», θα δείτε την επιλογή να αλλάξετε τις περιόδους (διαμορφωμένη τιμή διανυκτέρευσης, ημέρες check-in/out, τιμές Σαββατοκύριακου και ελάχιστη διαμονή). Προσαρμόστε τις όπως χρειάζεται και αποθηκεύστε.5. Διαμορφώστε τιμές : Εάν θέλετε να εφαρμόσετε διαφορετικές τιμές για συγκεκριμένες περιόδους (όπως αργίες ή περίοδοι αυξημένης ζήτησης), ελέγξτε αν υπάρχει ήδη μια εποχή για τη συγκεκριμένη περίοδο και επιλέξτε να την τροποποιήσετε. Εάν δεν υπάρχει περίοδος για τις επιθυμητές ημερομηνίες ή η νέα περίοδος που θέλετε να δημιουργήσετε να είναι μικρότερη από την υπάρχουσα, δημιουργήστε μια νέα περίοδο κάνοντας κλικ στο μπλε κουμπί «+ Προσθήκη τιμών». Σημειώστε ότι η νέα τουριστική περίοδος δε διαγράφει την προηγούμενη, αλλά οι μικρότερες σεζόν υπερισχύουν των μεγαλύτερων. Τέλος, ελέγξτε το ημερολόγιό σας αν σε όλες τις ημερομηνίες έχουν αντιστοιχιστεί οι νυχτερινές τιμές, και το πιο σημαντικό, αν είναι σωστές αυτές οι τιμές; Κάντε κλικ στην κορυφή της ημερομηνίας που θέλετε να ελέγξετε και θα δείτε πόσες περίοδοι έχουν οριστεί για εκείνη την ημέρα.6. Διαμόρφωση εκπτώσεων: Μπορείτε επίσης να προσφέρετε εκπτώσεις. Μετακινηθείτε προς τα κάτω για να βρείτε την επιλογή για την προσθήκη εκπτώσεων.Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι οι τιμές ισχύουν ανά διανυκτέρευση! Εάν έχετε δημιουργήσει μια περίοδο μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία, η τιμή θα ληφθεί υπόψη και για τη νύχτα που ακολουθεί την ημερομηνία αυτή.Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να κατανοήσετε την τελική τιμή που εμφανίζεται στα κανάλια με τα οποία συνεργαζόμαστε, καθώς και τα αναμενόμενα καθαρά κέρδη σας, επιλέξτε την επιλογή «Πώς λειτουργεί η τιμολόγηση;».* Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι οι αλλαγές των τιμών δεν είναι άμεσες και ενδέχεται να χρειαστούν κάποιες ώρες για να αποτυπωθούν στις διάφορες πλατφόρμες με τις οποίες συνεργαζόμαστε.
Οικοδεσπότες · Ο Λογαριασμός μου στο Holidu

Τι να κάνω αν έχω προβλήματα με την είσοδο;

Εάν έχετε πρόβλημα με την είσοδο στον λογαριασμό σας ως Holidu Host, μην ανησυχείτε! Ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα ανάλογα με τη συσκευή σας.Για Χρήστες Κινητών – Εφαρμογή Holidu Host1. Επανεγκαταστήστε την Εφαρμογή Εάν δεν μπορείτε να συνδεθείτε, δοκιμάστε να απεγκαταστήσετε και να επανεγκαταστήσετε την εφαρμογή Holidu Host. Μετά την επανεγκατάσταση, προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά.2. Βεβαιωθείτε ότι η Ημερομηνία και η Ώρα του Τηλεφώνου σας είναι Ρυθμισμένες σε ΑυτόματηΣε iPhone: Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Ημερομηνία & Ώρα και βεβαιωθείτε ότι και οι δύο μπάρες είναι ενεργοποιημένες.Σε Android: Ανοίξτε την εφαρμογή Ρολόι > πατήστε Περισσότερα > Ρυθμίσεις και βεβαιωθείτε ότι και οι δύο μπάρες είναι ενεργοποιημένες. Μετά την επιβεβαίωση ότι η ημερομηνία και η ώρα είναι ρυθμισμένες σωστά, προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά.3. Επαναφέρετε τον Κωδικό σας. Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, πατήστε στο Ξέχασα τον Κωδικό στην οθόνη σύνδεσης. Θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο για να επαναφέρετε τον κωδικό σας. Έχετε 10 λεπτά για να ολοκληρώσετε την επαναφορά, στη συνέχεια προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά. 4. Ανακατευθυνθήκατε σε Φόρμα Εγγραφής. Εάν ανακατευθυνθείτε σε μια φόρμα εγγραφής, απλώς συμπληρώστε τη. Μετά από αυτό, θα μπορείτε να συνδεθείτε στην πλατφόρμα Holidu Host όπως συνήθως.Για Χρήστες Υπολογιστών1. Βεβαιωθείτε ότι Είστε στη Σωστή Ιστοσελίδα. Βεβαιωθείτε ότι συνδέεστε ως οικοδεσπότης, όχι ως επισκέπτης. Να πώς:Επιλογή 1: Επισκεφθείτε το host.holidu.com και συνδεθείτε.Επιλογή 2: Μεταβείτε στο holidu.com, κάντε κλικ στον Λογαριασμό στην επάνω δεξιά γωνία και επιλέξτε Σύνδεση για Οικοδεσπότες.2. Ρυθμίστε την Ημερομηνία και την Ώρα του Υπολογιστή σας σε ΑυτόματηΣε Mac : Μεταβείτε στο μενού Apple > Ρυθμίσεις Συστήματος > Γενικά > Ημερομηνία & Ώρα και ενεργοποιήστε και τις δύο επιλογές Ρύθμιση ώρας και ημερομηνίας αυτόματα και Ρύθμιση ζώνης ώρας αυτόματα χρησιμοποιώντας την τρέχουσα τοποθεσία σας.Σε Windows : Μεταβείτε στο Έναρξη > Ρυθμίσεις > Ώρα & Γλώσσα > Ημερομηνία & Ώρα και ενεργοποιήστε και τις δύο επιλογές Ρύθμιση ώρας αυτόματα και Ρύθμιση ζώνης ώρας αυτόματα. Μετά την ενημέρωση των ρυθμίσεων ώρας σας, προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά. Επαναφέρετε τον Κωδικό σας Στην οθόνη σύνδεσης, κάντε κλικ στο Ξέχασα τον Κωδικό, που βρίσκεται κάτω από το πεδίο κωδικού. Θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο για να επαναφέρετε τον κωδικό σας. Ολοκληρώστε την επαναφορά εντός 10 λεπτών και προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά. Ανακατευθυνθήκατε σε Φόρμα Εγγραφής; Εάν σας κατευθύνουν σε μια φόρμα εγγραφής, απλώς συμπληρώστε τη. Μόλις τελειώσετε, θα μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην πλατφόρμα Holidu Host όπως συνήθως.Ελπίζουμε να βρήκατε αυτόν τον οδηγό χρήσιμο και κατανοητό. Σας ευχαριστούμε που είστε ένας πολύτιμος οικοδεσπότης 
Οικοδεσπότες · Κριτικές

Απαντώντας σε κριτικές για κρατήσεις από την Booking.com & Airbnb

Booking.com & Airbnb Εργαλείο απάντησης κριτικής μέσω του λογαριασμού σας στη HoliduΑυτή η λειτουργία σάς επιτρέπει να απαντήσετε απευθείας σε κριτικές επισκεπτών που αφήνουν στην πλατφόρμα της Booking.com & Airbnb. Είτε θέλετε να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας για τη διαμονή τους είτε να αντιμετωπίσετε τυχόν ανησυχίες, οι απαντήσεις σας δείχνουν ότι εκτιμάτε και λαμβάνετε υπόψη τα σχόλιά τους. Η ενασχόληση με τους επισκέπτες με αυτόν τον τρόπο μπορεί να ενισχύσει την ικανοποίησή τους και να αυξήσει τις πιθανότητες μελλοντικών κρατήσεων. Βασικά χαρακτηριστικάΕιδοποιήσεις μέσω email: Λαμβάνετε ένα email κάθε φορά που ένας επισκέπτης αφήνει μια κριτική.Άμεση ανταπόκριση : Χρησιμοποιήστε τον λογαριασμό σας στη Holidu για να γράψετε την απάντησή σας.Χρήσιμα σχόλια : Το σύστημα ελέγχει αν η απάντησή σας καλύπτει τους προβληματισμούς του επισκέπτη.Τελική κριτική : Εξετάζουμε την απάντησή σας για να βεβαιωθούμε ότι πληροί τα πρότυπα ποιότητας μας πριν δημοσιευτεί.Πώς λειτουργείΒήμα 1: Λαμβάνετε ειδοποίηση μέσω emailΌταν ένας επισκέπτης αφήνει μια κριτική στην Booking.com, θα σας στείλουμε ένα email με τις λεπτομέρειες και έναν σύνδεσμο για να απαντήσετε.Βήμα 2: Μεταβείτε στον λογαριασμό σαςΚάντε κλικ στο κουμπί «Απάντηση στον επισκέπτη σας» στο email. Αυτό θα σας μεταφέρει απευθείας στον λογαριασμό σας στη Holidu, όπου μπορείτε να γράψετε την απάντησή σας.Βήμα 3: Γράψτε και υποβάλετε την απάντησή σαςΓράψτε την απάντησή σας: Ευχαριστήστε τον επισκέπτη, αναγνωρίστε τα σχόλιά του και αντιμετωπίστε τυχόν ανησυχίες που ανέφερε.Έλεγχος συστήματος: Το σύστημα θα εξετάσει την απάντησή σας και θα σας ενημερώσει αν χρειάζονται αλλαγές.Υποβολή: Αν η απάντησή σας είναι έτοιμη, μπορείτε να την υποβάλετε. Αν όχι, θα σας ζητηθεί να κάνετε προσαρμογές. Χρήσιμες συμβουλές πριν καταχωρίσετε την απάντησή σας.Ευχαριστείτε τον επισκέπτη: Ξεκινήστε ευχαριστώντας τον επισκέπτη για τη διαμονή του και για τον χρόνο που αφιέρωσε για να γράψει τα σχόλιά του.Αντιμετωπίστε τα ζητήματα: Δείξτε κατανόηση και προσανατολιστείτε στη λύση. Να θυμάστε ότι την απάντησή σας θα τη διαβάσουν όλοι οι μελλοντικοί πιθανοί επισκέπτες και αυτοί είναι που πρέπει να καθησυχάσετε και να δείξετε επαγγελματισμό απέναντι τους, όταν απαντάτε σε έναν επισκέπτη που μπορεί να αντιμετώπισε προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαμονής του. Δείξτε στους μελλοντικούς επισκέπτες σας ότι νοιάζεστε, πραγματοποιήστε βελτιώσεις και αφουγκραστείτε τις ανησυχίες.Μείνετε ευγενικοί: Κρατήστε την απάντησή σας φιλική και θετική, ακόμη και αν τα σχόλια είναι αρνητικά. Μην εμπλακείτε σε υποδείξεις ή κλιμάκωση. Προωθήστε τον επαγγελματισμό και δείξτε την κατανόησή σας.Πιθανά σενάρια και πώς να αντιδράσετε.Η προσεκτική διαχείριση στις κριτικές των επισκεπτών είναι απαραίτητη όχι μόνο για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων ανησυχιών αλλά και για την εξασφάλιση μελλοντικών επισκεπτών σχετικά με τη δέσμευσή σας στην ποιότητα. Ακολουθούν ορισμένα σενάρια και προτεινόμενες απαντήσεις που πρέπει να έχετε κατά νου. Θυμηθείτε να ευχαριστήσετε τον επισκέπτη, να ανταποκριθείτε άμεσα στην ανησυχία του, να είστε ειλικρινείς και να διατηρήσετε έναν ευγενικό τόνο.Ο επισκέπτης επικρίνει την καθαριότητα ή την άνεση.Η άνεση μπορεί να είναι μια υποκειμενική εμπειρία. Δείξτε κατανόηση και αν έχουν γίνει πρόσφατες αναβαθμίσεις ή βελτιώσεις, ενημερώστε τους επισκέπτες.Παράδειγμα απάντησης:"Λυπούμαστε για τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίσατε με την καθαριότητα ή την άνεση κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Πραγματοποιούμε τακτικές επιθεωρήσεις και πρόσφατα αναβαθμίσαμε το [συγκεκριμένο στοιχείο]. Σας ευχαριστούμε που μας το γνωστοποιήσατε, καθώς η άνεση των επισκεπτών είναι πάντα προτεραιότητά μας».Ο επισκέπτης αναφέρει περιορισμένες ανέσειςΧρησιμοποιήστε αυτή την ευκαιρία για να διαβεβαιώσετε τους επισκέπτες για τις συνεχιζόμενες βελτιώσεις που βελτιώνουν την εμπειρία τους.Παράδειγμα απάντησης:"Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας σχετικά με τις ανέσεις. Εργαζόμαστε ενεργά για τη βελτίωση των παροχών μας και καλωσορίζουμε πάντα προτάσεις ώστε να κάνουμε τη διαμονή κάθε επισκέπτη ακόμα πιο ευχάριστη." Ο επισκέπτης επισημαίνει ότι η περιγραφή ή οι εικόνες ήταν παραπλανητικές.Χρησιμοποιήστε αυτό το σχόλιο ως ευκαιρία για να αναθεωρήσετε και να ενημερώσετε την περιγραφή του ακινήτου, διασφαλίζοντας ότι οι μελλοντικοί επισκέπτες θα έχουν ακριβείς πληροφορίες. Ευχαριστήστε τον επισκέπτη για το χρόνο που αφιέρωσε και διαβεβαιώστε τον ότι τα σχόλιά του θα βοηθήσουν στη βελτίωση της καταχώρισης.Παράδειγμα απάντησης:"Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας σχετικά με την περιγραφή και τις φωτογραφίες του ακινήτου. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε ακριβείς πληροφορίες και τα σχόλιά σας μας ώθησαν να αναθεωρήσουμε και να ενημερώσουμε την καταχώρισή μας για να διασφαλίσουμε τη σαφήνεια. Εκτιμούμε τα σχόλιά σας, καθώς μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία για όλους τους επισκέπτες». Συχνές ερωτήσεις (FAQ)1. Θα αλλάξει η απάντησή μου;Ναι, ενδέχεται να κάνουμε μικρές διορθώσεις για να διασφαλίσουμε ότι είναι σαφής και επαγγελματική, αλλά το κύριο μήνυμα θα παραμείνει το ίδιο.2. Τι γίνεται αν η απάντησή μου χρειάζεται περισσότερη δουλειά;Το σύστημα θα σας ενημερώσει εάν χρειάζονται βελτιώσεις. Μπορείτε να ενημερώσετε την απάντησή σας ή να την υποβάλετε ως έχει, αλλά είναι καλύτερο να καλύψετε όλες τις ανησυχίες του επισκέπτη. Λάβετε υπόψη σας ότι αφού υποβληθεί δεν μπορεί να επεξεργαστεί εκ νέου.3. Μπορώ να δω την απάντησή μου μετά τη δημοσίευσή της;Ναι, μπορείτε να ελέγξετε την απάντησή σας στη σελίδα του καταλύματός σας στην Booking.com μετά τη δημοσίευσή της.4. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να εμφανιστεί η απάντησή μου;Αφού ελέγξουμε την απάντησή σας, συνήθως τίθεται σε δημοσίευση εντός λίγων ωρών. Ωστόσο, στην Booking.com, η διαδικασία δημοσίευσης μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο, μερικές φορές έως και μερικές ημέρες, καθώς ακολουθούν τις δικές τους εσωτερικές διαδικασίες.5. Μπορώ να αλλάξω την απάντησή μου μετά τη δημοσίευσή της;Όχι, αφού δημοσιευτεί μια απάντηση, δεν μπορεί να αλλάξει. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ξανά το μήνυμά σας πριν το υποβάλλετε για να βεβαιωθείτε ότι λέει ακριβώς αυτό που θέλετε.6. Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική στη δική μου γλώσσα;Ναι, οι οικοδεσπότες μπορούν να απαντήσουν στις κριτικές στη γλώσσα που αισθάνονται πιο άνετα. Το σύστημα θα εντοπίσει αυτόματα την προτιμώμενη γλώσσα του επισκέπτη και θα μεταφράσει την απάντηση πριν τη δημοσίευση.7. Πόσο χρόνο έχω για να απαντήσω σε μια κριτική;Οι οικοδεσπότες έχουν έως και 14 ημέρες για να απαντήσουν σε μια κριτική. Μετά από αυτή την περίοδο, δε θα είναι δυνατή η υποβολή απάντησης. 
Οικοδεσπότες · Διαμόρφωση Καταχώρησης

Δημιουργώντας τη δική σας περιγραφή καταλύματος

Η σύνταξη μιας καλής περιγραφής καταλύματος είναι το κλειδί για την προσέλκυση περισσότερων κρατήσεων. Με το Description Generator της Holidu, δε χρειάζεται να ανησυχείτε για τη σύνταξη, καθώς το εργαλείο σάς βοηθά να δημιουργήσετε σαφές, επαγγελματικό και βελτιστοποιημένο περιεχόμενο με λίγα μόνο κλικ. Δείτε πώς λειτουργεί.Για να ξεκινήσετε:Συνδεθείτε στον ιστότοπο ή την εφαρμογή Holidu Homes και αποκτήστε πρόσβαση στο κατάλυμά σας. Στην αριστερή πλευρική στήλη, στην ενότητα Ρύθμιση Παραμέτρων, κάντε κλικ στην επιλογή Περιγραφή. Σημείωση: Αυτή η επιλογή θα εμφανιστεί μόνο αφού ολοκληρώσετε την ενότητα Παροχές. Βεβαιωθείτε ότι η ενότητα Παροχές είναι πλήρης και ακριβής. Το Description Generator χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσει το κείμενό σας, επομένως είναι απαραίτητο να επιλεγούν όλες οι σχετικές λειτουργίες και υπηρεσίες. Στο Description Generator, μπορείτε:- Να αφήσετε το εργαλείο να δημιουργήσει αυτόματα μια περιγραφή ή- Να υποβάλετε το δικό σας κείμενο με τη δική σας έκδοση. Το σύστημά μας θα προσαρμόσει αυτήν την εισαγωγή ώστε να πληροί τις απαιτήσεις της πλατφόρμας. Χρησιμοποιήστε τις ενότητες Επιπλέον λεπτομέρειες καταλύματος και Επιπλέον σημαντικές λεπτομέρειες για τους επισκέπτες για να προσθέσετε τυχόν επιπλέον πληροφορίες που θέλετε να συμπεριληφθούν. Όταν είναι όλα έτοιμα, κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία στην κάτω δεξιά γωνία της σελίδας. Η περιγραφή σας θα δημιουργηθεί αυτόματα. Μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα σε άλλες διαθέσιμες γλώσσες χρησιμοποιώντας το αναπτυσσόμενο μενού πάνω από το κείμενο. Μόλις δημιουργηθεί, μπορείτε:- Να αποδεχτείτε και να χρησιμοποιήσετε την προτεινόμενη περιγραφή- Να δημιουργήσετε μια νέα έκδοση- Να αφήσετε σχόλια για περαιτέρω βελτίωσηΕάν διαχειρίζεστε ένα κατάλυμα με πολλές μονάδεςΑκολουθήστε αυτήν τη διαδικασία δύο βημάτων:Μεταβείτε στην ενότητα Παγκόσμια Ρύθμιση Παραμέτρων > Global Description και δημιουργήστε το κύριο κείμενο για ολόκληρο το κατάλυμα. Στη συνέχεια, μεταβείτε σε κάθε μεμονωμένη μονάδα μέσω Καταλύματα > Τίτλος και περιγραφή καταλύματος και δημιουργήστε τις αντίστοιχες περιγραφές τους μία προς μία.Επεξεργασία της περιγραφήςΕάν θέλετε να αλλάξετε το κείμενο που δημιουργήθηκε:Κάντε κλικ στην επιλογή Επεξεργασία στην κάτω δεξιά γωνία της περιγραφής. Τροποποιήστε το περιεχόμενο όπως επιθυμείτε — μπορείτε να διορθώσετε τυπογραφικά λάθη, να ενημερώσετε τις παροχές ή να συμπεριλάβετε πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Επιλέξτε εάν θα εφαρμόσετε τις αλλαγές σας σε:- Μόνο την τρέχουσα γλώσσα ή- Όλες τις μεταφρασμένες εκδόσεις (συνιστάται για σημαντικές ενημερώσεις, όπως ώρες άφιξης, διαθεσιμότητα πισίνας ή χώρος στάθμευσης).Ενημέρωση μιας υπάρχουσας περιγραφήςΕάν το κατάλυμά σας έχει ήδη μια περιγραφή και θέλετε να την ενημερώσετε:Μεταβείτε στη σελίδα του καταλύματός σας. Ενημερώστε την ενότητα Παροχές με τυχόν νέες ή αλλαγμένες υπηρεσίες και λειτουργίες. Μεταβείτε στην ενότητα Περιγραφή. Προσθέστε ή προσαρμόστε τυχόν σχετικές λεπτομέρειες στα διαθέσιμα πεδία. Κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία για να δημιουργήσετε μια νέα περιγραφή. Συγκρίνετέ τη με την τρέχουσα και κάντε κλικ στην επιλογή Χρήση νέας περιγραφής εάν θέλετε να την αντικαταστήσετε.Συχνές ερωτήσεις (Συχνές ερωτήσεις)Γιατί δεν μπορώ απλώς να χρησιμοποιήσω το δικό μου κείμενο;Η Holidu δημιουργεί περιγραφές που είναι πλήρως βελτιστοποιημένες για προβολή, δομή και ακρίβεια σε όλες τις πλατφόρμες κρατήσεων. Αυτό μας επιτρέπει να:Εξασφαλίσουμε μεταφράσεις σε οκτώ γλώσσεςΑκολουθήσουμε τις οδηγίες μορφοποίησης και περιεχομένου που απαιτούνται από τα κανάλια διανομήςΒελτιώσουμε την καταχώρισής σας Ωστόσο, μπορείτε ακόμα να υποβάλετε τη δική σας έκδοση στην ενότητα Υποβάλετε το δικό σας κείμενο. Το εργαλείο μας θα το προσαρμόσει ώστε να πληροί τα πρότυπα της πλατφόρμας.Μπορώ να εξατομικεύσω την περιγραφή;Ναι. Η ενότητα Επιπλέον λεπτομέρειες για τους επισκέπτες σάς επιτρέπει να συμπεριλάβετε πληροφορίες συγκεκριμένες για το κατάλυμά σας, όπως κανόνες σπιτιού, οδηγίες άφιξης, πολιτικές για κατοικίδια ή συμβουλές για την τοπική περιοχή. Αυτό το περιεχόμενο ενσωματώνεται στην τελική σας περιγραφή.Τι γίνεται αν το κείμενο είναι λανθασμένο;Μπορείτε να επεξεργαστείτε ή να δημιουργήσετε ξανά την περιγραφή ανά πάσα στιγμή. Απλώς βεβαιωθείτε ότι η ενότητα Παροχές είναι ενημερωμένη, καθώς αυτή είναι το θεμέλιο για τη δημιουργία κειμένου.
Οικοδεσπότες · Διαμόρφωση Καταχώρησης

Τι είναι η λειτουργία "Ευέλικτες διαμονές";

Με τη δυνατότητα των ‘’Ευέλικτων Διαμονών'' της Holidu, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τα έσοδά σας γεμίζοντας τα κενά μεταξύ των κρατήσεων. Αυτά τα κενά, που εμφανίζονται με μωβ χρώμα στο ημερολόγιό σας, είναι νύχτες που συνήθως δε θα ήταν διαθέσιμες προς κράτηση λόγω της ελάχιστης διαμονής ή σταθερών ημερών check-in/check-out. Ενεργοποιώντας τις Ευέλικτες Διαμονές, καθιστάτε αυτές τις νύχτες διαθέσιμες προς κράτηση χωρίς να επηρεάζετε τη συνολική σας διαθεσιμότητα. Είναι ένας απλός τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερες κρατήσεις και να αυξήσετε τα έσοδά σας. Πώς να ενεργοποιήσετε τις Ευέλικτες Διαμονές:Αρχικά, συνδεθείτε στον Λογαριασμό της Holidu και επιλέξτε το κατάλυμα που θέλετε να ενημερώσετε. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αυτές τις ρυθμίσεις είτε από την ενότητα Τιμολόγησης είτε από την ενότητα Ημερολογίου. Το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.Από την Ενότητα Τιμολόγησης:Μεταβείτε στη “Ρύθμιση” στην αριστερή πλευρά, μετακινηθείτε προς τα κάτω και κάντε κλικ στη “Τιμολόγηση”.Σύρετε προς τα κάτω στο κάτω μέρος της σελίδας, όπου θα βρείτε την ενότητα ‘’Ευέλικτες διαμονές'' και κάντε κλικ στη “Ρύθμιση”.Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ 1, 2 ή 3 νυχτών ελάχιστης διαμονής για την κενή περίοδο και να αυξήσετε την τιμή ανά νύχτα έως και 50% πάνω από την τρέχουσα διαμορφωμένη τιμή.Κάντε κλικ στη “Ενεργοποίηση” για να επιβεβαιώσετε τη ρύθμιση.Από την Ενότητα Ημερολογίου:Μεταβείτε στο “Ημερολόγιο” στην αριστερή πλευρά και κάντε κλικ στον μωβ δείκτη.Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ 1, 2 ή 3 νυχτών ελάχιστης διαμονής για την κενή περίοδο και να αυξήσετε την τιμή ανά νύχτα έως και 50% πάνω από την τρέχουσα διαμορφωμένη τιμή.Κάντε κλικ στη “Ενεργοποίηση” για να επιβεβαιώσετε τη ρύθμιση.Ποια είναι τα οφέλη για εσάς;Αποκτήστε περισσότερη επισκεψιμότητα.Περισσότερες κρατήσεις σε περιόδους αιχμής όπου οι σύντομες διαμονές είναι σε υψηλή ζήτηση.Αυξήστε τις Κριτικές: Κάθε κράτηση ευέλικτης διαμονής είναι μια ακόμη ευκαιρία να κερδίσετε θετικές κριτικές.Υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης για αυτές τις ημερομηνίες.Πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη:Η δυνατότητα Ευέλικτων Διαμονών ενεργοποιείται για τους επόμενους 12 μήνες για κενά όπου οι συνήθεις τιμές σας δεν ισχύουν.Οι ημέρες check-in και check-out είναι ρυθμισμένες σε “όλες τις ημέρες”Θα δείτε τα μωβ κενά τόσο στο ημερολόγιο του καταλύματός σας όσο και στο ημερολόγιο του λογαριασμού σας (σε περίπτωση που διαχειρίζεστε περισσότερες από μία ιδιοκτησίες)Οι κρατήσεις που γίνονται μέσω των ‘’Ευέλικτων Διαμονών΄΄είναι επισημασμένες, ώστε να μπορείτε να τις εντοπίσετε και να τις διαχειριστείτε εύκολα.Ελπίζουμε να βρήκατε αυτόν τον οδηγό χρήσιμο και κατανοητό. Σας ευχαριστούμε που είστε ένας πολύτιμος οικοδεσπότης.

Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;

Λάβετε βοήθεια

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Ένας χαμογελαστός άντρας κάθεται σε μια κουζίνα χρησιμοποιώντας έναν φορητό υπολογιστή. Φαίνεται χαρούμενος και χαλαρός.