Σε συνεργασία με
Λήψη εφαρμογής
GR / €
Καταχωρήστε το κατάλυμά σας
Σύνδεση
Εγγραφή
Βοήθεια
Οικοδεσπότες
Επισκέπτες
Οικοδεσπότες
DMO
Επισκέπτες
Οικοδεσπότες
DMO
Κέντρο βοήθειας
Θέματα
Επαλήθευση Λογαριασμού
Επαλήθευση Λογαριασμού
Πώς επαληθεύω τον λογαριασμό μου ως εταιρεία;
Πώς μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου ως ιδιωτικός οικοδεσπότης;
Πώς να συνδεθείτε με τη Mossos d'Esquadra
Πώς να συνδεθείτε με την Ερτζαϊντζα
Πώς να συνδεθείτε στο SES.HOSPEDAJES
Πώς να χρησιμοποιήσετε το γραφικό στοιχείο κράτησης στον Ιστότοπο Άμεσης Κράτησης
Συχνές ερωτήσεις – Λειτουργία check-in επισκεπτών
Βασιλικό Διάταγμα 933/2021: Εγγραφή Επισκεπτών στην Ισπανία
Τι είναι η συγχρονισμένη iCal;
Επαλήθευση λογαριασμού – Συχνές ερωτήσεις
Τι είναι ο Ιστότοπος Άμεσης Κράτησης;
Πώς να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε τον Ιστότοπο Άμεσης Κράτησης;
el: Πώς να συνδέσετε τον ιστότοπο άμεσης κράτησης στο δικό σας domain;
Πώς μπορώ να προσθέσω/διαγράψω ένα χειροκίνητο μπλοκ ημερολογίου;
Πολιτική Ακύρωσης Φιλοξενίας
Πώς μπορώ να προσθέσω/διαγράψω ένα μπλοκ ημερολογίου iCal;
Πώς μπορώ να ρυθμίσω ένα iCal/sync για να συνδέσω το ημερολόγιό μου με άλλες πλατφόρμες;
Ο επισκέπτης μου ζητάει τιμολόγιο, τι πρέπει να κάνω;
Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια νέα καταχώριση ακινήτου;
Αγκαλιάζοντας τη συμπερίληψη στη φιλοξενία: Καλωσορίζοντας επισκέπτες από όλους τα υπόβαθρα
Τι να κάνω αν έχω προβλήματα με την είσοδο;
Απαντώντας σε κριτικές για κρατήσεις από την Booking.com & Airbnb
Δημιουργώντας τη δική σας περιγραφή καταλύματος
Πώς υπολογίζεται η πληρωμή σας;
Οδηγίες Αναθεώρησης για Οικοδεσπότες
Πώς μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου ως συσταθείσα εταιρική συνεργασία (GbR ή Grundstücksgemeinschaften);
Μπορώ να διαγράψω μια κριτική που άφησε ένας επισκέπτης; Ο επισκέπτης μου άφησε μια κακή κριτική, τι μπορώ να κάνω;
Μπορώ να διαγράψω μια κριτική επισκέπτη;
Πώς μπορώ να ενημερώσω ή να επεξεργαστώ τις πληροφορίες της καταχώρισής μου;
Πώς μπορώ να αξιολογήσω τον επισκέπτη μου για μια κράτηση στην Holidu;
Πολιτική Μη Επιστροφής Χρημάτων - Συχνές Ερωτήσεις
Ποιες είναι οι εξαιρέσεις και οι έγκυροι λόγοι για ακυρώσεις από τους οικοδεσπότες;
Κανάλι Διανομής: Check24 – Πώς Λειτουργεί;
Guest Connect – Αυτόματoποιημένα μηνύματα
Πώς μπορώ να εντοπίσω και να αναφέρω απατηλή δραστηριότητα
Τι είναι ο ΦΠΑ;
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;
Τα πλεονεκτήματα της απευθείας κράτησης
Τι πρέπει να κάνω αν δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον επισκέπτη μου;
Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου;
Aυτές ειναι οι παροχές για τις οποίες οι επισκέπτες ρωτούν περισσότερο την Εξυπηρέτηση Πελατών μας πριν από την κράτηση
Μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες μιας επερχόμενης κράτησης;
Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση VRBO;
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τους επισκέπτες πριν από την άφιξή τους για κρατήσεις Holidu;
Πώς να επικοινωνήσω με τους επισκέπτες πριν από την άφιξή τους για κρατήσεις σε Airbnb και Booking.com;
Πώς να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε τον Ιστότοπο Άμεσης Κράτησης;
Πώς μπορώ να αξιολογήσω τον επισκέπτη μου για μια κράτηση Airbnb και VRBO;
Δυνατότητα Έλευσης Επισκέπτη στην Ιταλία
Τι Συμβαίνει Αν Ένας Επισκέπτης Ακυρώσει την Κράτησή του;
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: Εξοικονομήστε ενέργεια, μειώστε το κόστος και ικανοποιείστε τους επισκέπτες με το tado°
Πώς να Λάβετε Καλές Κριτικές: Ένας Οδηγός για τους Φιλοξενούμενους της Holidu
Αυτοματοποιημένη Επικοινωνία με τους Επισκέπτες: Βελτίωση της Εμπειρίας Κράτησης
Πολιτική Ακύρωσης Φιλοξενίας
Πώς να Γράψετε μια Απάντηση σε Κριτική (Με Παραδείγματα & Συχνές Ερωτήσεις)
Πώς να διαχειριστώ μια τροποποίηση κράτησης απευθείας στον λογαριασμό μου στο Holidu;
Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση στο Holidu;
Τι είναι ο Ιστότοπος Άμεσης Κράτησης;
Ποιες είναι οι ευθύνες του οικοδεσπότη;
Πώς να χρησιμοποιήσετε το γραφικό στοιχείο κράτησης στον Ιστότοπο Άμεσης Κράτησης
Πώς και πότε μπορώ να δω την αξιολόγηση που άφησε ο επισκέπτης μου;
Γιατί ακύρωσε ο επισκέπτης την κράτηση;
Ο επισκέπτης μου ζητάει τιμολόγιο, τι πρέπει να κάνω;
Πώς μπορώ να καταχωρήσω την ιδιοκτησία μου στο Holidu;
Αν απαντήσω στο email από την Holidu που δηλώνει τις πληροφορίες που παρείχε ο επισκέπτης μου, θα τις λάβει ο επισκέπτης μου;
Τι ακριβώς είναι το Modelo 238 (παλιό modelo 179);
Πώς μπορώ να προτείνω έναν φίλο στους οικοδεσπότες της Holidu;
Τι κερδίζω αν ο φίλος μου αρχίσει επίσης να χρησιμοποιεί τους Holidu Hosts;
Το Bookiply είναι τώρα η Holidu – Τι σημαίνει αυτό για εσάς
Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στις κρατήσεις μου;
Πώς μπορώ να αλλάξω την πολιτική ακύρωσής μου;
Πώς μπορώ να λάβω υποστήριξη σε μια επείγουσα κατάσταση στον χώρο;
Πώς μπορώ να διαχειρίζομαι τις φωτογραφίες του καταλύματός μου;
Πώς μπορώ να αναφέρω ζημιές που προκλήθηκαν από έναν επισκέπτη κράτησης Airbnb;
Πώς να προσθέσετε και να ρυθμίσετε μια Εγγύηση Ασφαλείας
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την ιστοσελίδα του ιδιοκτήτη σπιτιού μου;
Πώς μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας;
Πώς μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας;
Πώς μπορείτε να τροποποιήσετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας;
Πού μπορείτε να δείτε τη Συμφωνία σας με την Holidu;
Πόση προμήθεια χρεώνει η Holidu ανά κράτηση;
Πού μπορώ να βρω τη λίστα των Καναλιών Διανομής;
Τι είναι το Πρόγραμμα Star Host;
Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τους συνεργάτες σας;
Πότε θα λάβετε την πληρωμή σας για μια κράτηση;
Γιατί πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου;
Πώς επαληθεύω τον λογαριασμό μου ως εταιρεία;
Πώς μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου ως ιδιωτικός οικοδεσπότης;
Πού μπορείτε να δείτε τα τιμολόγιά σας;
Πώς μπορώ να προσθέσω/διαγράψω ένα χειροκίνητο μπλοκ ημερολογίου;
Πώς αλλάζω τα στοιχεία της τράπεζάς μου; (Επαληθευμένοι λογαριασμοί από την Adyen)
Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του τραπεζικού μου λογαριασμού; (Μη επαληθευμένοι λογαριασμοί από την Adyen)
Πώς να αποφύγετε τις ακυρώσεις από τους οικοδεσπότες
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ τη διεύθυνση;
Πώς μπορώ να αναφέρω ζημιά που προκλήθηκε από έναν επισκέπτη για κρατήσεις που δεν έγιναν μέσω Airbnb;
Πού μπορώ να ρυθμίσω τις παροχές;
CIN - Εθνικός Κωδικός Αναγνώρισης για Ιταλικά Ακίνητα
Πώς μπορώ να αντιγράψω τις τιμές για μια νέα σεζόν;
Τι είναι το cedolare secca για τα ιταλικά ακίνητα;
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ευέλικτες διαμονές για να γεμίσετε τα κενά του ημερολογίου και να κερδίσετε περισσότερα
Κατανόηση των Πολιτικών Επιστροφής Χρημάτων της Airbnb
Πώς να αλλάξετε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος;
Πώς να διαχειριστείτε τις καταγγελίες των επισκεπτών;
Τι είναι το πρόγραμμα σύστασης οικοδεσποτών της Holidu;
Μπορώ να ορίσω διαφορετικές τιμές για τα σαββατοκύριακα και τις αργίες;
Πώς να συνδεθείτε με την Ερτζαϊντζα
Πώς να συλλέξετε μια εγγύηση ασφαλείας
Συσκευές ασφαλείας και CCTV
Γιατί υπάρχουν ημερομηνίες με κόκκινο χρώμα στο ημερολόγιό μου;
Ο γαλλικός κανονισμός ELAN (Évolution du Logement, de l'Aménagement et du Numérique)
Πώς μπορώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις από τη Holidu στη συσκευή μου;
Πώς υπολογίζει η Booking.com τη βαθμολογία των κριτικών;
Πώς να ενεργοποιήσεις την επαλήθευση δύο παραγόντων (2FA) στον λογαριασμό σου στη Holidu
Ζώα Υπηρεσίας
Πώς μπορώ να ρυθμίσω τους περιορισμούς ημέρας και ώρας για το check-in και το check-out του καταλύματός μου;
Πώς να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε το Holidu Protect
Αποφυγή Υπερκρατήσεων: Βασικές Συμβουλές για τους Φιλοξενούμενους του Holidu
Πώς μπορώ να αυξήσω τις κρατήσεις μου με την έκπτωση της τελευταίας στιγμής της Holidu και τις ρυθμίσεις ελάχιστης διαμονής;
Κανάλι διανομής: HomeToGo - Πώς λειτουργεί;
Πότε επιτρέπεται η υπερβολική χωρητικότητα βρεφών σε μια κράτηση;
Πώς μπορώ να ορίσω επιπλέον χρεώσεις;
Αυξήστε τις κρατήσεις σας με εκπτώσεις και σύντομες διαμονές
Τι μπορώ να κάνω αν ο επισκέπτης μου παραβιάσει τους κανόνες του σπιτιού;
Πώς να υποβάλετε αξίωση αποζημίωσης με το Holidu Protect
Στατιστική Αναφορά στην Ιταλία - Ένας Απλός Οδηγός για Οικοδεσπότες
Γιατί είναι σημαντικές οι κριτικές;
Γιατί ο επισκέπτης μου δεν άφησε σχόλιο;
Ποια είναι η επίδραση μιας ακύρωσης από τον οικοδεσπότη;
Πώς μπορώ να ρυθμίσω εκπτώσεις στον λογαριασμό μου;
Φορολογική δήλωση
Μπορώ να απαντήσω σε κριτική επισκέπτη για κράτηση στην Airbnb και στην Booking.com;
Συνδέστε τον λογαριασμό σας στο Holidu με την τοπική αρχή.
Οικολογικό Σήμα – Πώς να το αποκτήσετε για την ιδιοκτησία σας
Πώς μπορώ να προσθέσω οδηγίες άφιξης;
Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη DAC7
Μπορώ να αλλάξω το όνομα ή την ιδιοκτησία στη καταχώριση του καταλύματός μου;
Πώς λειτουργεί το Holidu Protect;
Ποια αποδεικτικά στοιχεία απαιτούνται για τις αιτήσεις ακύρωσης από τον οικοδεσπότη;
Τι θα πρέπει να περιλαμβάνεται στην περιγραφή της ιδιοκτησίας μου; Τι ρωτούν οι επισκέπτες περισσότερο;
el: Πώς να συνδέσετε τον ιστότοπο άμεσης κράτησης στο δικό σας domain;
Αυτόματη έναρξη ημερολογίου 2026: Τι σημαίνει και πώς να προετοιμαστείτε;
Ελληνικοί Κανονισμοί για Βραχυχρόνιες Μισθώσεις (STR)
Γιατί η πληρωμή μου είναι ακόμα εκκρεμής μετά την ακύρωση μιας μη επιστρέψιμης κράτησης από τον επισκέπτη μου;
Δημοτικός Φόρος Διαμονής (Taxe de Séjour)
Πώς να συνδέσετε την ιδιοκτησία σας με το AVS (Γερμανία)
Συχνές Ερωτήσεις - Εθνικός Κωδικός Ταυτοποίησης (CIN) για Ιτα properties
Πότε και πώς χρεώνεται η αμοιβή ένταξης;
Τι πρέπει να κάνετε εάν ένας επισκέπτης παραπονεθεί μετά το check-in;