Πώς να διαχειριστώ μια τροποποίηση κράτησης απευθείας στον λογαριασμό μου στο Holidu;
Στη Holidu, είμαστε αφοσιωμένοι στη βελτίωση της ικανοποίησης των επισκεπτών ενώ ενδυναμώνουμε τους οικοδεσπότες μας. Η δυνατότητα Τροποποίησης Κράτησης σας βοηθά να διαχειρίζεστε τις τροποποιήσεις κρατήσεων των επισκεπτών χωρίς κόπο. Αυτή η απλοποιημένη διαδικασία διευκολύνει τη φιλοξενία και την καθιστά πιο αποδοτική, διασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες λαμβάνουν ταχύτερες απαντήσεις, έτσι μπορούν να ανυπομονούν για τη διαμονή τους με ασφάλεια.
Προηγουμένως, οι αιτήσεις τροποποίησης κρατήσεων από τους επισκέπτες μέσω του Airbnb ή του Booking.com απαιτούσαν κάποιες ενδιάμεσες διαδικασίες. Τώρα, αυτές οι αιτήσεις θα διαχειρίζονται απευθείας στον λογαριασμό σας στο Holidu, παρέχοντάς σας περισσότερο έλεγχο και αποδοτικότητα στις κρατήσεις σας.
Τα Οφέλη σας:
- Άμεση Διαχείριση
Οι αιτήσεις των επισκεπτών για αλλαγές κρατήσεων έρχονται απευθείας σε εσάς. Μπορείτε να εγκρίνετε, να απορρίψετε ή να προτείνετε τροποποιήσεις με βάση τη διαθεσιμότητά σας και τις προτιμήσεις σας.
- Ταχύτερες Απαντήσεις
Μπορείτε να απαντήσετε στις αιτήσεις των επισκεπτών πολύ πιο γρήγορα. Αυτό μειώνει τους χρόνους αναμονής και βελτιώνει τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών, κάνοντάς τους τη διαμονή σας ακόμα πιο ευχάριστη.
- Περισσότερος Χρόνος για Ό,τι Έχει Σημασία
Με αυτή τη χωρίς προβλήματα διαδικασία, θα έχετε περισσότερο χρόνο να επικεντρωθείτε στην παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας στους επισκέπτες σας.
Πώς λειτουργεί αυτή η διαδικασία;
- Θα λάβετε ειδοποιήσεις μέσω email και μέσω της εφαρμογής Holidu όποτε υπάρχει κάποια αίτηση τροποποίησης κράτησης.*
- Οι αιτήσεις θα είναι επίσης ορατές στην αρχική σας σελίδα και στην επισκόπηση κρατήσεων στον λογαριασμό σας στη Holidu όπως και στην εφαρμογή Holidu.
- Θα δείτε βασικές λεπτομέρειες όπως:
- Αλλαγές διάρκειας.
- Προσαρμογές αριθμού επισκεπτών.
- Τροποποιήσεις ημερομηνιών.
- Ενημερωμένα έσοδα βάσει της τροποποίησης.
- Αφού εξετάσετε την αίτηση, μπορείτε απλά να αποδεχθείτε ή να απορρίψετε την αίτηση με ένα κλικ.
- Ο επισκέπτης θα ειδοποιηθεί για την απόφασή σας και οι νέες λεπτομέρειες κράτησης θα κοινοποιηθούν αυτόματα.
Αυτό ήταν! Είναι τόσο εύκολο να αποδεχθείτε μια αίτηση τροποποίηση κράτησης.
* Παρακαλούμε, σημειώστε: Για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις από την εφαρμογή Holidu, βεβαιωθείτε ότι οι ειδοποιήσεις push είναι ενεργοποιημένες.
Σε περίπτωση που θέλετε να αποδεχθείτε μια τροποποίηση με διαφορετική τιμή, παρακαλούμε, επικοινωνήστε με την ομάδα Υποστήριξης Πελατών της Holidu, ώστε να μπορέσουμε να διαχειριστούμε το αίτημά σας.
Πού Ισχύει Αυτό;
Αυτή η δυνατότητα είναι διαθέσιμη πρώτα για την Airbnb και την Booking.com, καθώς πιστεύουμε ότι θα έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στη μείωση της χειρονακτικής εργασίας που σχετίζεται με αυτές τις κρατήσεις. Παρακαλούμε, σημειώστε ότι αρχικά, ορισμένες αιτήσεις μπορεί να ακολουθήσουν ακόμα την παλιά διαδικασία μέσω της ομάδας υποστήριξης πελατών μας καθώς υλοποιούμε τη νέα αυτή δυνατότητα σταδιακά.
Μείνετε συντονισμένοι για περαιτέρω βελτιώσεις καθώς συνεχίζουμε να εξελίσσουμε αυτή τη δυνατότητα για να υποστηρίξουμε καλύτερα την εμπειρία φιλοξενίας σας!
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας