Πότε θα λάβετε την πληρωμή σας για μια κράτηση;
Θα πληρωθείτε ανάλογα με το αν είστε νέος οικοδεσπότης ή υπάρχων οικοδεσπότης. Ο χρόνος πληρωμής σας εξαρτάται από την κατηγορία στην οποία ανήκετε.
Νέοι οικοδεσπότες
Ως νέος οικοδεσπότης, η πρώτη σας πληρωμή θα διεκπεραιωθεί 48 ώρες μετά το check in του επισκέπτη σας. Αυτή η αρχική καθυστέρηση συμβάλλει στη διασφάλιση μιας ασφαλούς συναλλαγής. Ανάλογα με την τράπεζά σας, ενδέχεται να χρειαστούν μερικές επιπλέον εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστούν τα χρήματα στον λογαριασμό σας.
Μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου:
- Εάν έχετε πολλαπλές κρατήσεις, η πρώτη σας πληρωμή θα περιλαμβάνει όλες τις διαμονές που έχουν ολοκληρωθεί μέχρι εκείνη την ημερομηνία.
- Οι μελλοντικές πληρωμές θα ακολουθήσουν το τυπικό πρόγραμμα για τους υπάρχοντες οικοδεσπότες.
Υπάρχοντες οικοδεσπότες
Μόλις λάβετε την πρώτη σας πληρωμή, όλες οι μελλοντικές πληρωμές θα ακολουθούν το τυπικό πρόγραμμα πληρωμών:
- Οι πληρωμές ξεκινούν με ένα σύστημα άμεσων πληρωμών την ημέρα του check-in.
- Καθώς πρόκειται για άμεση πληρωμή, θα λάβετε την πληρωμή μέσα σε λίγα λεπτά από την έκδοσή της.
- Συνήθως, θα πρέπει να λάβετε τα χρήματα την ίδια την ημέρα του check-in.
- Η άμεση πληρωμή θα σας επιτρέψει να λάβετε χρήματα πιο γρήγορα για κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.
Πώς μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της πληρωμής σας;
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση των πληρωμών σας ανά πάσα στιγμή στον λογαριασμό σας στο Holidu Host, στην ενότητα ‘’Πληρωμές.'' Εδώ, θα βρείτε λεπτομέρειες σχετικά με:
- Το ποσό και την ημερομηνία κάθε πληρωμής.
- Την κατάσταση επεξεργασίας.
- Τυχόν πιθανές καθυστερήσεις λόγω των χρόνων επεξεργασίας από την τράπεζα ή των βημάτων επαλήθευσης.
Τι συμβαίνει εάν η πληρωμή σας δεν έχει φτάσει;
Εάν είστε νέος οικοδεσπότης και είναι η πρώτη σας πληρωμή και δεν έχει φτάσει εντός 4 εργάσιμων ημερών ή αν είστε υπάρχων οικοδεσπότης και η πληρωμή σας δεν έχει φτάσει την ημέρα του check-in, θα πρέπει να:
- Ελέγξτε ξανά τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού στον λογαριασμό σας στο Holidu Host για να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι σωστά.
- Κοιτάξτε την ενότητα ‘’Πληρωμές'' για να δείτε την κατάσταση της πληρωμής.
- Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για να ελέγξετε αν υπάρχουν καθυστερήσεις στην επεξεργασία.
Booking.com Αλλαγή ιδιοκτησίας (COO) Πληρωμές
Όταν ένα κατάλυμα που προηγουμένως διαχειριζόταν απευθείας ο οικοδεσπότης στην Booking.com μεταφέρεται στη Holidu στο πλαίσιο αλλαγής ιδιοκτησίας (COO > Change Of Ownership), η διαδικασία πληρωμής μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το πότε έγινε η κράτηση.
- Εάν η κράτηση έχει ήδη μεταφερθεί και είναι ορατή στον λογαριασμό σας στη Holidu, η Holidu θα διαχειριστεί απευθείας την πληρωμή. Θα λάβετε το πλήρες ποσό, χωρίς να αφαιρεθεί προμήθεια.
- Εάν η κράτηση έγινε λίγο πριν ή λίγο μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας (συνήθως εντός μιας εβδομάδας από την ημερομηνία της αλλαγής), η πληρωμή θα ακολουθήσει το αρχικό πρόγραμμα πληρωμών της Booking.com. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η Holidu πρέπει πρώτα να λάβει την πληρωμή από την Booking.com πριν τη μεταφέρει σε εσάς.
Ως αποτέλεσμα, οι πληρωμές για αυτές τις κρατήσεις πραγματοποιούνται συνήθως γύρω στις 15 του μήνα που ακολουθεί την αναχώρηση του επισκέπτη.
Παράδειγμα:
Εάν ένας επισκέπτης αναχωρήσει στις 6 Νοεμβρίου, η πληρωμή θα πραγματοποιηθεί συνήθως γύρω στις 15 Δεκεμβρίου.
Εάν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Υποστήριξη της Holidu Host και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας