Βασιλικό Διάταγμα 933/2021: Εγγραφή Επισκεπτών στην Ισπανία

Τι είναι το Βασιλικό Διάταγμα 933/2021;

Το Βασιλικό Διάταγμα 933/2021 είναι ένας ισπανικός νόμος που σκοπό έχει να ενισχύσει την ασφάλεια και να αποτρέψει εγκληματικές δραστηριότητες στον τομέα της διακοπών ενοικίασης και της ενοικίασης αυτοκινήτων. Σύμφωνα με αυτόν τον κανονισμό, οι ιδιοκτήτες ακινήτων και οι ενδιάμεσες πλατφόρμες όπως η Holidu πρέπει να συλλέγουν και να αναφέρουν λεπτομερείς πληροφορίες στο ισπανικό Υπουργείο Εσωτερικών σχετικά με τους επισκέπτες, τα ακίνητα και τις κρατήσεις.

Πότε τέθηκε σε ισχύ το διάταγμα;

Ο νόμος τέθηκε σε ισχύ την 2α Ιανουαρίου 2023, με μια περίοδο μετάβασης που διαρκεί έως την 1η Οκτωβρίου 2024. Μετά από αυτήν την ημερομηνία, η μη συμμόρφωση ή η υποβολή ελλιπών ή καθυστερημένων πληροφοριών μπορεί να επιφέρει παραβάσεις με πιθανά πρόστιμα ανάλογα με τη σοβαρότητα:

  • Ελάχιστη παράβαση: 100 έως 600 ευρώ
  • Σοβαρή παράβαση: 601 έως 30.000 ευρώ
  • Πολύ σοβαρή παράβαση: 30.001 έως 200.000 ευρώ

Πώς επηρεάζει τους ιδιοκτήτες ακινήτων;

Ως ιδιοκτήτης ακινήτου στην Ισπανία που είστε καταχωρισμένοι στη Holidu, πρέπει να αναφέρετε πληροφορίες επισκεπτών και κρατήσεων εντός 24 ωρών μετά από κάθε check-in. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα από το αν είστε κάτοικος της Ισπανίας ή του εξωτερικού.

Η Holidu απλοποιεί αυτήν τη διαδικασία μέσω της λειτουργίας ηλεκτρονικού check-in, η οποία αυτοματοποιεί πολλά από τα βήματα που απαιτούνται για τη συμμόρφωση.

Ποιες πληροφορίες πρέπει να αναφέρετε;

Πρέπει να αναφέρετε τις ακόλουθες κύριες πληροφορίες:

  • Στοιχεία ιδιοκτήτη
  • Λεπτομέρειες ακινήτου
  • Πληροφορίες επισκέπτη (συμπεριλαμβανομένων όλων των επισκεπτών σε κάθε κράτηση)
  • Λεπτομέρειες κράτησης και συναλλαγής

Για τους επισκέπτες, θα χρειαστείτε:

  • Πλήρες όνομα
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Διεύθυνση κατοικίας
  • Στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο ή ηλектρονική διεύθυνση)
  • Τύπος ταυτότητας και αριθμός (για ενήλικες)
  • Αριθμός ταυτότητας NIF ή NIE (για ισπανικές ταυτότητες)
  • Σχέση με ανηλίκους (όπου ισχύει)

Πώς βοηθά η Holidu;

Η Holidu συμμορφώνεται με αυτόν τον νόμο ως ενδιάμεση πλατφόρμα, συλλέγοντας και αποθηκεύοντας ασφαλώς όλα τα απαραίτητα δεδομένα σχετικά με τα ακίνητα στην Ισπανία, τις πληροφορίες επισκεπτών και τις λεπτομέρειες κρατήσεων. Η Holidu αναφέρει αυτόματα αυτές τις πληροφορίες στο ισπανικό Υπουργείο Εσωτερικών μέσω της πλατφόρμας SES Hospedajes εντός 24 ωρών μετά τον check-in.

Εάν μια κράτηση ακυρωθεί αφού έχει γίνει μη ανακτήσιμη, η Holidu θα ενημερώσει την πλατφόρμα SES Hospedajes για να ακυρώσει ή να αποσύρει τα προηγουμένως αναφερθέντα δεδομένα κράτησης.

Τα βήματα για υποβολή δεδομένων μέσω Holidu

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία ηλεκτρονικού check-in:

  1. Εγγραφείτε στην πλατφόρμα SES Hospedajes εδώ
  2. Κατά την εγγραφή, επιλέξτε "Αποστολή επικοινωνιών μέσω webservice"
  3. Ενεργοποιήστε τη λειτουργία Online Check-in Guest στο λογαριασμό σας στη Holidu και επιλέξτε την κατάλληλη αρχή (SES Hospedajes, Mossos d'Esquadra ή Ertzaintza ανάλογα με την περιοχή)
  4. Εισαγάγετε τα στοιχεία σύνδεσης από το SES Hospedajes ή την αρμόδια περιφερειακή αρχή

Μετά την ρύθμιση, η Holidu αποστέλλει τις πληροφορίες του επισκέπτη αυτόματα στις αρχές έως τις 23:00 της ημέρας check-in. Βεβαιωθείτε πάντα ότι οι πληροφορίες του επισκέπτη είναι πλήρεις για να αποφύγετε πιθανά πρόστιμα.

Πώς λειτουργεί η πλατφόρμα SES Hospedajes;

Το SES Hospedajes είναι η πλατφόρμα του ισπανικού Υπουργείου Εσωτερικών όπου πρέπει να αναφέρετε τις πληροφορίες επισκεπτών και κρατήσεων. Εάν το ακίνητό σας βρίσκεται στην Καταλωνία ή τη Βασκική Χώρα, θα συνεχίσετε να αναφέρετε στο Mossos d'Esquadra ή το Ertzaintza, αντίστοιχα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία ηλεκτρονικού check-in της Holidu, δείτε την πλήρη φωτογραφία.

Σημαντικοί σύνδεσμοι

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τα ακόλουθα επίσημα κυβερνητικά έγγραφα:

Συχνές ερωτήσεις

Ποια είναι η προθεσμία για υποβολή δεδομένων;

Πρέπει να υποβάλετε τις πληροφορίες εντός 24 ωρών μετά από κάθε check-in. Η Holidu αποστέλλει αυτόματα τα δεδομένα έως τις 23:00 της ημέρας του check-in.

Τι συμβαίνει εάν ακυρώσω μια κράτηση μετά την αναφορά;

Η Holidu θα ενημερώσει αυτόματα το SES Hospedajes για να ακυρώσει ή να αποσύρει τα δεδομένα κράτησης που έχουν ήδη αναφερθεί.

Πρέπει να επαληθεύσω τα στοιχεία του επισκέπτη ακόμα και αν η Holidu τα αναφέρει;

Ναι, πρέπει να εξασφαλίσετε ότι όλες τις υποχρεωτικές πληροφορίες του επισκέπτη συλλέγονται και είναι ακριβείς. Εάν λείπουν πληροφορίες, συλλέξτε τις απευθείας από τους επισκέπτες κατά το check-in.

Ισχύει αυτό για ιδιοκτήτες που δεν είναι ισπανικοί κάτοικοι;

Ναι, αυτός ο κανονισμός ισχύει για όλα τα ακίνητα που βρίσκονται στην Ισπανία, ανεξάρτητα από το σημείο κατοικίας ή την υπηκοότητα του ιδιοκτήτη.

Μπορώ να δω τις κρατήσεις που έχουν αναφερθεί;

Ενώ δεν υπάρχει άμεση λίστα διαθέσιμη, μπορείτε να επαληθεύσετε τις αναφερθείσες κρατήσεις ελέγχοντας τις επιβεβαιωμένες και μη ανακτήσιμες κρατήσεις στο λογαριασμό σας στη Holidu. Οι ακυρωθείσες κρατήσεις θα έχουν τα δεδομένα τους αποσύρουν από το SES Hospedajes.

Τι πρέπει να κάνω αν ενεργοποίησα το Online Check-in;

Απάντησε αυτό το άρθρο στην ερώτησή σας;

Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.

Επικοινωνήστε μαζί μας