Ποιες είναι οι ευθύνες του οικοδεσπότη;
Ως οικοδεσπότης, ο ρόλος σας συνοδεύεται από ορισμένες ευθύνες που βοηθούν να διασφαλιστεί μια ευχάριστη εμπειρία για τους καλεσμένους σας. Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την εμπειρία σας ως οικοδεσπότης.
Κατευθυντήριες γραμμές κρατήσεων:
Ο ρόλος και οι ευθύνες σας: Δε προσφέρετε απλώς μια φιλοξενία παρέχετε μια εμπειρία. Η σύμβαση κράτησης είναι μεταξύ του οικοδεσπότη και του καλεσμένου, με τη Holidu ως μεσάζοντα.
Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι εσείς ή ένα εξουσιοδοτημένο άτομο είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια της διαμονής των καλεσμένων σας, είτε άμεσα είτε μέσω της μεσολάβησης ενός υπεύθυνου ατόμου.
Ομαλή Επικοινωνία Άφιξης:
Για μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία, επικοινωνήστε νωρίς με τους καλεσμένους σας σχετικά με τις προσδοκίες άφιξης (εκτιμώμενος χρόνος άφιξης, πώς να παραλάβουν τα κλειδιά, κανόνες του σπιτιού).
Να Είστε Εκεί για τους Καλεσμένους σας:
Να είστε πάντα έτοιμοι να βοηθήσετε κατά τη διάρκεια της διαμονής των καλεσμένων σας. Εάν προκύψουν προβλήματα σχετικά με το κατάλυμα, παρακαλούμε, βεβαιωθείτε ότι θα απαντήσετε άμεσα για να διασφαλίσετε μια χωρίς άγχος διαμονή.
Αποφύγετε τις Ακυρώσεις από τον Οικοδεσπότη:
Οι ακυρώσεις μπορούν να διαταράξουν τα σχέδια τόσο των οικοδεσποτών όσο και των καλεσμένων. Αυτό μπορεί να έχει αντίκτυπο στην απόδοση του καταλύματός σας και να οδηγήσει σε πιθανές ποινές. Στοχεύστε να αποφύγετε τις ακυρώσεις όποτε είναι δυνατόν.
Παροχή Αποδείξεων: Εάν ζητηθεί, παρακαλούμε, παρέχετε στους καλεσμένους σας μια απόδειξη που να δείχνει το συνολικό ποσό που έχουν πληρώσει.
* Σημειώστε: Η Holidu παρέχει μόνο στους καλεσμένους μια επιβεβαίωση κράτησης. Το τιμολόγιό σας (που παρέχεται από τη Holidu) είναι ένα ατομικό φορολογικό έγγραφο που ΔΕΝ πρέπει να κοινοποιείται στους καλεσμένους.
Κατευθυντήριες γραμμές Ρυθμίσεων Λογαριασμού:
Ο Έλεγχος & Η Ευθύνη σας: Η τελική ευθύνη για τη σωστή διαμόρφωση του καταλύματός σας ανήκει σε εσάς, τον οικοδεσπότη. Είμαστε πάντα πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε, παρέχοντας καθοδήγηση και βοήθεια, αλλά παρακαλούμε, να έχετε υπόψη ότι η Holidu δεν είναι υπεύθυνη για την ενημέρωση των πληροφοριών και της διαμόρφωσης του καταλύματός σας. Εάν ζητήσετε τη βοήθειά μας για μια ενημέρωση και κάνουμε αλλαγές στην καταχώριση για εσάς, αυτές πρέπει στη συνέχεια να ελεγχθούν από εσάς και τυχόν σφάλματα πρέπει να μας γνωστοποιηθούν.
Ενημέρωση Ρυθμίσεων Λογαριασμού:
Ό,τι είναι ρυθμιζόμενο στον λογαριασμό σας μπορεί να ενημερωθεί εύκολα και γρήγορα από εσάς. Οι μόνοι τομείς που δεν είναι άμεσα τροποποιήσιμοι από εσάς είναι το κείμενο περιγραφής και η γκαλερί φωτογραφιών: για να ζητήσετε ενημερώσεις σχετικά με αυτά, επικοινωνήστε μαζί μας.
Διαχείριση Ημερολογίου:
Είναι πολύ σημαντικό το ημερολόγιό σας να είναι ενημερωμένο για να αποφευχθεί τυχόν διπλο-κρατήσεις.
Όποτε το κατάλυμα σας δεν είναι διαθέσιμο, είτε λόγω ανακαινίσεων, συντήρησης, προσωπικών κρατήσεων, παρακαλούμε, βεβαιωθείτε ότι μπλοκάρετε τις αντίστοιχες ημερομηνίες αμέσως για να αποφύγετε τις διπλο-κρατήσεις.
Αλλαγή Λεπτομερειών Καταλύματος:
Σε περίπτωση που αλλάξετε τις παροχές, τις ρυθμίσεις ύπνου ή οτιδήποτε άλλο, πρέπει να μας στείλετε ένα άμεσο αίτημα/ μήνυμα για να ενημερώσουμε το κείμενο περιγραφής.
Επιπλέον, είστε υπεύθυνοι να μας ενημερώνετε, όποτε είναι απαραίτητο, για να διαγράψουμε φωτογραφίες που δεν αντιπροσωπεύουν με ακρίβεια ό,τι είναι διαθέσιμο στο κατάλυμά σας. Για να το κάνετε αυτό, παρακαλούμε, επικοινωνήστε μαζί μας.
Παρακαλούμε, έχετε υπόψη ότι όποτε αλλάξει οποιαδήποτε σημαντική πληροφορία στις παροχές (π.χ. πισίνα ή Wi-Fi που δεν είναι πλέον διαθέσιμα, ρύθμιση υπνοδωματίων κ.λπ.), είναι ευθύνη σας να ενημερώσετε τους μελλοντικούς καλεσμένους που έχουν ήδη κράτηση και που μπορεί να επηρεαστούν από την αλλαγή αυτή (βοηθάμε μόνο σε πολύ επείγουσες περιπτώσεις, π.χ. όταν η ημερομηνία check-in είναι εξαιρετικά κοντά).
Διατήρηση Ενημερωμένων Τιμών:
Ενημερώνετε τακτικά την τιμή διανυκτέρευσης, την ελάχιστη διαμονή και τις πρόσθετες χρεώσεις εγκαίρως για τις μελλοντικές τουριστικές περιόδους. Οι επισκέπτες σας αγαπούν να προγραμματίζουν τις διακοπές τους εκ των προτέρων!
Σημαντικό: Παρακαλούμε, θυμηθείτε ότι μόλις επιβεβαιωθεί μια κράτηση, δεν είναι δυνατή η αλλαγή της τιμής.
Ελπίζουμε να βρήκατε αυτόν τον οδηγό χρήσιμο και κατανοητό. Σας ευχαριστούμε που είστε πολύτιμος οικοδεσπότης.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας