Ποιες είναι οι ευθύνες του οικοδεσπότη;
Ως οικοδεσπότης, ο ρόλος σας συνοδεύεται από ορισμένες ευθύνες που βοηθούν να διασφαλιστεί μια ευχάριστη εμπειρία για τους καλεσμένους σας. Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την εμπειρία σας ως οικοδεσπότης.
Κατευθυντήριες γραμμές κρατήσεων:
Ο ρόλος και οι ευθύνες σας: Δεν προσφέρετε απλώς μια φιλοξενία, παρέχετε μια εμπειρία. Η σύμβαση κράτησης είναι μεταξύ του οικοδεσπότη και του καλεσμένου, με τη Holidu ως μεσάζοντα.
Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι εσείς ή ένα εξουσιοδοτημένο άτομο είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια της διαμονής των καλεσμένων σας, είτε άμεσα είτε μέσω της μεσολάβησης ενός υπεύθυνου ατόμου.
Ομαλή Επικοινωνία Άφιξης:
Για μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία, επικοινωνήστε νωρίς με τους καλεσμένους σας σχετικά με τις προσδοκίες άφιξης (εκτιμώμενος χρόνος άφιξης, πώς να παραλάβουν τα κλειδιά, κανόνες του σπιτιού).
Να Είστε Εκεί για τους Καλεσμένους σας:
Να είστε πάντα έτοιμοι να βοηθήσετε κατά τη διάρκεια της διαμονής των καλεσμένων σας. Εάν προκύψουν προβλήματα σχετικά με το κατάλυμα, παρακαλούμε, βεβαιωθείτε ότι θα απαντήσετε άμεσα για να διασφαλίσετε μια χωρίς άγχος διαμονή.
Αποφύγετε τις Ακυρώσεις:
Οι ακυρώσεις μπορούν να διαταράξουν τα σχέδια των καλεσμένων. Αυτό μπορεί να έχει αντίκτυπο στην απόδοση του καταλύματός σας και να οδηγήσει σε πιθανές ποινές. Στοχεύστε να αποφύγετε τις ακυρώσεις όποτε είναι δυνατόν.
Παροχή Αποδείξεων: Εάν ζητηθεί, παρακαλούμε, παρέχετε στους καλεσμένους σας μια απόδειξη που να δείχνει το συνολικό ποσό που έχουν πληρώσει.
* Σημειώστε: Η Holidu παρέχει μόνο στους καλεσμένους μια επιβεβαίωση κράτησης. Το τιμολόγιο (που παρέχεται από τη Holidu) είναι ένα ατομικό φορολογικό έγγραφο που ΔΕΝ πρέπει να κοινοποιείται στους καλεσμένους.
Κατευθυντήριες γραμμές Ρυθμίσεων Λογαριασμού:
Ο Έλεγχος & Η Ευθύνη σας: Η τελική ευθύνη για τη σωστή διαμόρφωση του καταλύματός σας ανήκει σε εσάς, τον οικοδεσπότη. Είμαστε πάντα πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε, παρέχοντας καθοδήγηση και βοήθεια, αλλά παρακαλούμε, να έχετε υπόψη ότι η Holidu δεν είναι υπεύθυνη για την ενημέρωση των πληροφοριών και της διαμόρφωσης του καταλύματός σας. Εάν ζητήσετε τη βοήθειά μας για μια ενημέρωση και κάνουμε αλλαγές στην καταχώριση για εσάς, αυτές πρέπει στη συνέχεια να ελεγχθούν από εσάς και τυχόν σφάλματα πρέπει να μας γνωστοποιηθούν.
Ενημέρωση Ρυθμίσεων Λογαριασμού:
Όλα τα στοιχεία που μπορούν να διαμορφωθούν στον λογαριασμό σας μπορούν να ενημερωθούν εύκολα και γρήγορα από εσάς. Το μόνο τμήμα που ενδέχεται να μην είναι άμεσα επεξεργάσιμο είναι η συλλογή φωτογραφιών. Εάν η συλλογή φωτογραφιών της καταχώρισής σας περιέχει μόνο δικές σας φωτογραφίες, μπορείτε να τις επεξεργαστείτε άμεσα. Ωστόσο, εάν η συλλογή φωτογραφιών σας περιέχει επαγγελματικές φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί από τη Holidu και επιθυμείτε να τις τροποποιήσετε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα χαρούμε να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές.
Διαχείριση Ημερολογίου:
Για να αποφύγετε τις διπλοκρατήσεις, είναι σημαντικό να διατηρείτε το ημερολόγιό σας ακριβές και ενημερωμένο. Ως οικοδεσπότης, είστε υπεύθυνος για τη διαχείριση της διαθεσιμότητας του καταλύματός σας.
Εάν το κατάλυμά σας δεν είναι διαθέσιμο, για παράδειγμα λόγω ανακαίνισης, συντήρησης ή ιδιωτικών κρατήσεων, φροντίστε να αποκλείσετε αμέσως τις συγκεκριμένες ημερομηνίες. Η διατήρηση ενός ενημερωμένου ημερολογίου σάς εξασφαλίζει μια ομαλή εμπειρία τόσο για εσάς όσο και για τους επισκέπτες σας.
Αλλαγή Λεπτομερειών Καταλύματος:
Σε περίπτωση που αλλάξετε τις παροχές, τις ρυθμίσεις ύπνου ή οτιδήποτε άλλο, πρέπει να ενημερώσετε αμέσως το κείμενο της περιγραφής.
Επιπλέον, έχετε την ευθύνη να μας ενημερώνετε όποτε είναι απαραίτητο να διαγράψουμε φωτογραφίες που δεν αντιπροσωπεύουν με ακρίβεια τα διαθέσιμα στοιχεία του καταλύματός σας. Για να το κάνετε αυτό, παρακαλούμε, επικοινωνήστε μαζί μας.
Παρακαλούμε, έχετε υπόψη ότι όποτε αλλάξει οποιαδήποτε σημαντική πληροφορία στις παροχές (π.χ. πισίνα ή Wi-Fi που δεν είναι πλέον διαθέσιμα, ρύθμιση υπνοδωματίων κ.λπ.), είναι ευθύνη σας να ενημερώσετε τους μελλοντικούς καλεσμένους που έχουν ήδη κράτηση και που μπορεί να επηρεαστούν από την αλλαγή αυτή (βοηθάμε μόνο σε πολύ επείγουσες περιπτώσεις, π.χ. όταν η ημερομηνία check-in είναι εξαιρετικά κοντά).
Διατήρηση Ενημερωμένων Τιμών:
Ενημερώνετε τακτικά την τιμή διανυκτέρευσης, την ελάχιστη διαμονή και τις πρόσθετες χρεώσεις εγκαίρως για τις μελλοντικές τουριστικές περιόδους. Οι επισκέπτες σας αγαπούν να προγραμματίζουν τις διακοπές τους εκ των προτέρων!
Σημαντικό: Παρακαλούμε, θυμηθείτε ότι μόλις επιβεβαιωθεί μια κράτηση, δεν είναι δυνατή η αλλαγή της τιμής.
Ελπίζουμε να βρήκατε αυτόν τον οδηγό χρήσιμο και κατανοητό. Σας ευχαριστούμε που είστε πολύτιμος οικοδεσπότης.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας