Τι Συμβαίνει Αν Ένας Επισκέπτης Ακυρώσει την Κράτησή του;
Εάν ένας επισκέπτης ακυρώσει την κράτησή του, ισχύει η πολιτική ακύρωσης που επιλέχθηκε κατά τη στιγμή της κράτησης. Το ποσό που θα λάβετε ως οικοδεσπότης εξαρτάται από την ισχύουσα πολιτική κατά τη στιγμή της ακύρωσης.
Δε χρειάζεται να εκδώσετε επιστροφή χρημάτων στον επισκέπτη: η Holidu διαχειρίζεται τις διαδικασίες επιστροφής χρημάτων σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης.
Πώς γίνεται η διαχείριση των ακυρώσεων;
1. Ο επισκέπτης ακυρώνει μέσω του καναλιού κράτησης
- Ο επισκέπτης πρέπει να ακυρώσει την κράτησή του απευθείας μέσω του καναλιού κράτησης (Holidu, Airbnb, Booking.com, Vrbo κ.λπ.).
- Το σύστημα θα εφαρμόσει αυτόματα την πολιτική ακύρωσης που ορίζεται στην κράτηση.
2. Η πολιτική ακύρωσης ορίζει την επιστροφή χρημάτων
- Κάθε κράτηση έχει μια πολιτική ακύρωσης κατά την οποία ορίζεται εάν ο επισκέπτης δικαιούται πλήρη επιστροφή χρημάτων, μερική επιστροφή χρημάτων ή καμία επιστροφή χρημάτων, ανάλογα με την πολιτική ακύρωσης που έχετε επιλέξει κατά τη στιγμή της κράτησης (εάν ισχύει).
- Η πληρωμή σας (αν είναι εφαρμόσιμη) θα διεκπεραιωθεί σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης που έχει επιλεγεί για το κατάλυμα.
3. Θα ειδοποιηθείτε για την ακύρωση.
- Μόλις ο επισκέπτης ακυρώσει, θα λάβετε ένα email που θα σας ενημερώνει για την ακύρωση.
- Μπορείτε να ελέγξετε τον λογαριασμό σας στη Holidu για να δείτε τις λεπτομέρειες της ακύρωσης και τυχόν ενημερώσεις πληρωμών.
Πού να βρείτε την πολιτική ακύρωσης για μια συγκεκριμένη κράτηση
Για να δείτε την πολιτική ακύρωσης που εφαρμόζεται σε οποιαδήποτε από τις κρατήσεις σας, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στη Holidu, μεταβείτε στην ενότητα Κρατήσεις και μετακινηθείτε προς τα κάτω για να βρείτε την Πολιτική ακύρωσης στις λεπτομέρειες κάθε κράτησης.
Σημαντικές πληροφορίες
- Ισχύει η δική σας πολιτική ακύρωσης - Η επιστροφή χρημάτων που θα λάβει ο επισκέπτης και η πληρωμή σας ως οικοδεσπότης θα εξαρτηθεί από την πολιτική ακύρωσης που έχει επιλεγεί για την κράτηση.
- Το ημερολόγιό σας ενημερώνεται αυτόματα - Μόλις επιβεβαιωθεί μια ακύρωση, οι ημερομηνίες θα επισημανθούν ως διαθέσιμες για νέα κράτηση.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας