Μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες μιας επερχόμενης κράτησης;
Ναι, η αλλαγή των ημερομηνιών μιας κράτησης είναι δυνατή, αρκεί ο επισκέπτης να συμφωνήσει γραπτώς. Πριν υποβάλετε το αίτημα, είναι σημαντικό να επιβεβαιώσετε ότι τόσο εσείς όσο και ο επισκέπτης συμφωνείτε με τις νέες ημερομηνίες και τυχόν πιθανές προσαρμογές των τιμών.
Πώς να υποβάλετε αίτημα αλλαγής ημερομηνίας:
1. Λάβετε τη συγκατάθεση του επισκέπτη
- Οι αλλαγές ημερομηνιών απαιτούν γραπτή επιβεβαίωση από τον επισκέπτη.
- Επικοινωνήστε με τον επισκέπτη για να συζητήσετε τις νέες ημερομηνίες και να βεβαιωθείτε ότι είναι ικανοποιημένος με την αλλαγή.
- Εάν συμφωνεί, ζητήστε μια σαφή γραπτή επιβεβαίωση μέσω μηνύματος ή email.
2. Επικοινωνήστε με τη Holidu
- Παραπέμψτε τους επισκέπτες να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί μας, ώστε να τους βοηθήσουμε με την αλλαγή.
Σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε:
Απαιτείται η έγκριση του επισκέπτη → Η αλλαγή ημερομηνίας μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο εάν ο επισκέπτης παρέχει γραπτή επιβεβαίωση της συμφωνίας του. Χωρίς αυτήν, η κράτηση θα παραμείνει όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.
Θέματα τιμολόγησης → Εάν εσείς, ως οικοδεσπότης, ζητήσετε την τροποποίηση, η Holidu απαιτεί επιβεβαίωση ότι η αρχική τιμή παραμένει αμετάβλητη. Εάν απαιτείται προσαρμογή της τιμής λόγω υψηλότερων τιμών, πρέπει να συμφωνηθεί αμοιβαία από εσάς και τον επισκέπτη πριν από την επεξεργασία της αλλαγής.
Εναλλακτικές επιλογές → Λάβετε υπόψη ότι οι προσαρμογές τιμών δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε επιβεβαιωμένες κρατήσεις. Εάν ο επισκέπτης δε συμφωνήσει με την προτεινόμενη αλλαγή τιμής, η κράτηση θα παραμείνει στην αρχική τιμή ανά διανυκτέρευση που επιβεβαιώθηκε κατά τη στιγμή της κράτησης.
Σε περιπτώσεις όπου ο οικοδεσπότης ζητά ακύρωση λόγω λανθασμένης διαμόρφωσης τιμών, θα ισχύουν οι τυπικές πολιτικές ακύρωσης.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας