Πώς να Γράψετε μια Απάντηση σε Κριτική (Με Παραδείγματα & Συχνές Ερωτήσεις)
Η απάντηση στις κριτικές των επισκεπτών είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να δείξετε την εκτίμησή σας, να επιλύσετε τυχόν προβλήματα και να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους μελλοντικούς επισκέπτες.
Τι είναι το εργαλείο απάντησης κριτικών της Holidu;
Το εργαλείο απάντησης κριτικών της Holidu σάς διευκολύνει να απαντάτε στις κριτικές των επισκεπτών απευθείας από τον λογαριασμό σας ως οικοδεσπότης της Holidu.
Αντί να συνδέεστε σε διαφορετικές πλατφόρμες, μπορείτε:
- Να λαμβάνετε ειδοποιήσεις μέσω email όταν ένας επισκέπτης αφήνει μια κριτική.
- Να γράψετε την απάντησή σας στη Holidu, όπου ελέγχεται για σαφήνεια και επαγγελματισμό.
- Να δημοσιεύσετε την απάντησή σας αυτόματα.
Σημαντικό: Μόλις δημοσιευτούν, οι απαντήσεις δεν μπορούν να αλλάξουν, οπότε βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας είναι τελικό πριν το στείλετε.
Συμβουλές για να γράψετε μια εξαιρετική απάντηση
- Ξεκινήστε με ένα ευχαριστώ → Ευχαριστήστε τον επισκέπτη που έμεινε στο κατάλυμά σας και μοιράστηκε την εμπειρία του.
- Διατηρήστε μια επαγγελματική και θετική στάση → Ακόμα και αν η κριτική είναι αρνητική, απαντήστε με ήρεμο και εποικοδομητικό τρόπο.
- Αντιμετωπίστε τα προβλήματα και προσφέρετε λύσεις → Δείξτε ότι σας ενδιαφέρουν οι εμπειρίες των επισκεπτών και επισημάνετε τυχόν βελτιώσεις που έχουν γίνει.
- Αποφύγετε την αμυντική γλώσσα → Διατηρήστε τις απαντήσεις σας ουδέτερες και προσανατολισμένες προς τη λύση, για να διατηρήσετε τον επαγγελματισμό σας.
Συνηθισμένα σενάρια επισκεπτών και πώς να απαντήσετε
Ο επισκέπτης κριτικάρει την καθαριότητα ή την άνεση
Αναγνωρίστε την εμπειρία του και επισημάνετε τυχόν πρόσφατες βελτιώσεις ή διαδικασίες καθαριότητας.
Παράδειγμα απάντησης: «Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας! Λυπούμαστε που η καθαριότητα δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας. Το λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη και έχουμε επισημάνει το πρόβλημα στην ομάδα καθαρισμού μας. Τα σχόλιά σας μας βοηθούν να βελτιωθούμε και εκτιμούμε που μας το επισημάνατε!»
Ο επισκέπτης αναφέρει περιορισμένες ανέσεις.
Ηρεμήστε τον επισκέπτη και αναφέρετε τυχόν επικείμενες βελτιώσεις.
Παράδειγμα απάντησης: «Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας! Προσπαθούμε πάντα να βελτιώνουμε την εμπειρία των επισκεπτών μας και εργαζόμαστε για την αναβάθμιση των ανέσεών μας. Εκτιμούμε τις προτάσεις σας και ελπίζουμε να σας καλωσορίσουμε ξανά σύντομα!»
Ο επισκέπτης αντιμετώπισε προβλήματα με τη θέρμανση ή τον κλιματισμό
Δείξτε κατανόηση και καθησυχάστε τους επισκέπτες ότι το πρόβλημα επιλύεται.
Παράδειγμα απάντησης: «Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που προκάλεσε το σύστημα [θέρμανσης/κλιματισμού]! Η ομάδα συντήρησης μας έχει ενημερωθεί και λαμβάνουμε άμεσα μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι θα λειτουργεί τέλεια για τους μελλοντικούς επισκέπτες. Λάβετε υπόψη ότι είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για να αντιμετωπίσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαμονής σας! Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας!»
Ο επισκέπτης αναφέρει ότι η περιγραφή ήταν παραπλανητική
Αναγνωρίστε τα σχόλια και διαβεβαιώστε τους μελλοντικούς επισκέπτες ότι η περιγραφή έχει αναθεωρηθεί για να διασφαλιστεί η ακρίβειά της.
Παράδειγμα απάντησης: «Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας σχετικά με την περιγραφή και τις φωτογραφίες του καταλύματος. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε ακριβείς πληροφορίες και τα σχόλιά σας μας οδήγησαν να αναθεωρήσουμε και να ενημερώσουμε την καταχώρισή μας για να διασφαλίσουμε τη σαφήνεια. Εκτιμούμε τις ιδέες σας, καθώς μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία όλων των επισκεπτών»
Συχνές ερωτήσεις (FAQ)
1. Θα τροποποιηθεί η απάντησή μου;
Ναι, ενδέχεται να κάνουμε μικρές προσαρμογές για να διασφαλίσουμε ότι είναι σαφής και επαγγελματική, αλλά το κύριο μήνυμα θα παραμείνει το ίδιο.
2. Τι συμβαίνει αν η απάντησή μου χρειάζεται περαιτέρω επεξεργασία;
Το σύστημα θα σας ειδοποιήσει αν χρειάζονται βελτιώσεις. Μπορείτε να ενημερώσετε την απάντησή σας ή να τη στείλετε όπως είναι, αλλά είναι προτιμότερο να αντιμετωπίσετε όλες τις ανησυχίες του επισκέπτη. Λάβετε υπόψη ότι, μόλις αποσταλεί, δεν μπορεί να επεξεργαστεί.
3. Μπορώ να δω την απάντησή μου μετά τη δημοσίευσή της;
Ναι! Μόλις δημοσιευτεί η απάντησή σας, θα μπορείτε να τη δείτε στη σελίδα του καταλύματός σας στην Booking.com ή στην Airbnb.
4. Πόσο χρόνο χρειάζεται για να εμφανιστεί η απάντησή μου;
Μόλις ελέγξουμε την απάντησή σας, συνήθως δημοσιεύεται μέσα σε λίγες ώρες. Ωστόσο, για την Booking.com, η διαδικασία δημοσίευσης μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο, μερικές φορές έως και μερικές ημέρες, καθώς ακολουθούν τις δικές τους εσωτερικές διαδικασίες.
5. Μπορώ να αλλάξω την απάντησή μου μετά τη δημοσίευσή της;
Όχι, μόλις δημοσιευτεί μια απάντηση, δεν μπορεί να αλλάξει. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει το μήνυμά σας πριν το στείλετε, για να βεβαιωθείτε ότι λέει ακριβώς αυτό που θέλετε.
6. Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική στη δική μου γλώσσα;
Ναι, οι οικοδεσπότες μπορούν να απαντήσουν στις κριτικές στη γλώσσα με την οποία αισθάνονται πιο άνετα. Το σύστημα θα ανιχνεύσει αυτόματα την προτιμώμενη γλώσσα του επισκέπτη και θα μεταφράσει την απάντηση ανάλογα πριν τη δημοσιεύσει.
7. Πόσο χρόνο έχω για να απαντήσω;
Οι οικοδεσπότες έχουν έως και 14 ημέρες για να απαντήσουν σε μια κριτική. Μετά από αυτό, δεν είναι πλέον δυνατή η απάντηση.
Συμβουλή: Οι απαντήσεις πρέπει να είναι ευγενικές, επαγγελματικές και προσωπικές. Δεν απαντούν μόνο στον επισκέπτη, αλλά και δημιουργούν εμπιστοσύνη στους μελλοντικούς πελάτες.
Σχετικά άρθρα
Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση στο Holidu;
Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση στο Airbnb & Booking.com;
Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση στο VRBO;
Οδηγίες για τις κριτικές για τους οικοδεσπότες
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας