Οδηγίες Αναθεώρησης για Οικοδεσπότες
Οι κριτικές των επισκεπτών παίζουν ουσιαστικό ρόλο στο να βοηθήσουν τους μελλοντικούς επισκέπτες να επιλέξουν το κατάλληλο κατάλυμα. Εδώ θα βρείτε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το πώς λειτουργούν οι κριτικές στη Holidu και τι να περιμένετε ως οικοδεσπότης.
Κριτικές και απαντήσεις: ποια είναι η διαφορά;
Οι κριτικές είναι κεντρικής σημασίας για την εμπειρία σας ως οικοδεσπότης. Για να αποφύγετε τη σύγχυση, εδώ είναι η διαφορά μεταξύ της κριτικής ενός επισκέπτη και της απάντησης σε μια κριτική επισκέπτη.
Αξιολόγηση επισκέπτη → Γράφετε σχόλια για τον επισκέπτη (δυνατό στο Airbnb, Vrbo).
Απάντηση σε κριτική επισκέπτη → Απαντάτε δημόσια σε ό,τι έγραψε ένας επισκέπτης για το κατάλυμά σας (δυνατό στο Airbnb, Vrbo, Booking.com).
Σχετικό: Πώς μπορώ να αξιολογήσω τον επισκέπτη μου για μια κράτηση στο Holidu;
Σχετικό: Πώς μπορώ να αξιολογήσω τον επισκέπτη μου για μια κράτηση στο Airbnb και το Vrbo;
Σχετικά: Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση στο Airbnb και το Booking.com;
Σχετικά: Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση στο Holidu;
Πώς λειτουργεί το σύστημα αξιολόγησης της Holidu
- Οι επισκέπτες μπορούν να αξιολογήσουν τη διαμονή τους σε μια κλίμακα από 1 (χαμηλότερη) έως 10 (υψηλότερη).
- Η συνολική βαθμολογία του καταλύματος υπολογίζεται ως ο μέσος όρος όλων των βαθμολογιών που έχουν δοθεί.
- Οι επισκέπτες μπορούν να δώσουν επιμέρους βαθμολογίες σε κατηγορίες όπως:
- Τοποθεσία
- Καθαριότητα
- Ακρίβεια περιγραφής
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να αφήσουν γραπτά σχόλια με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διαμονή τους.
Ποιος μπορεί να υποβάλει κριτική;
Επισκέπτες Holidu: Οι επισκέπτες που έκαναν κράτηση απευθείας μέσω της Holidu μπορούν να αφήσουν κριτική μετά την ολοκλήρωση της διαμονής τους.
Επισκέπτες συνεργαζόμενων πλατφορμών: Οι επισκέπτες που έκαναν κράτηση μέσω Airbnb, Vrbo, Booking.com ή άλλων καναλιών διανομής μπορούν επίσης να αφήσουν κριτικές, αλλά αυτές διαχειρίζονται σύμφωνα με τους κανόνες κάθε πλατφόρμας.
Σχετικό: Πώς υπολογίζει η Booking.com τη βαθμολογία της κριτικής;
Σχετικό: Γιατί ο επισκέπτης μου δεν άφησε σχόλιο;
Τι είδους κριτικές εμφανίζονται;
Οι κριτικές που εμφανίζονται στη Holidu μπορεί να περιλαμβάνουν:
- Κριτικές από επισκέπτες του Holidu
- Κριτικές από συνδεδεμένες πλατφόρμες (π.χ. Booking.com, Airbnb, Vrbo)
Μπορούν να εμφανίζονται ως:
- Μία μεμονωμένη κριτική από έναν επισκέπτη
- Μια συνολική βαθμολογία από πολλές κριτικές
- Πρόσθετες λεπτομέρειες, όπως η χώρα του κριτικού, ο τύπος της ομάδας κ.λπ.
Κανόνες ταξινόμησης:
- Οι κριτικές ταξινομούνται κυρίως κατά ημερομηνία κράτησης.
- Προτεραιότητα δίνεται στις κριτικές με γραπτό περιεχόμενο.
- Οι αρνητικές κριτικές εμφανίζονται μόνο αν το κατάλυμα έχει τουλάχιστον δύο κριτικές.
Πού μπορώ να δω τις κριτικές μου;
Όλες οι κριτικές είναι ορατές στον λογαριασμό σας Holidu Host στην ενότητα Κριτικές.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην ενότητα κριτικών:
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Holidu Host.
Μεταβείτε στην ενότητα Καταλύματα.
Ανοίξτε Ρυθμίσεις → Κριτικές.
Μπορεί να χρειαστούν έως και 14 ημέρες για να εμφανιστεί μια κριτική επισκέπτη.
Μπορείτε επίσης να δείτε κριτικές σε κανάλια διανομής, αλλά λάβετε υπόψη:
- Στη Holidu, εμφανίζεται η συνολική βαθμολογία.
- Το πλήρες κείμενο της κριτικής είναι ορατό μόνο εάν η κράτηση έγινε απευθείας στη Holidu.
- Στις πλατφόρμες των συνεργατών, εμφανίζονται μόνο κριτικές από κρατήσεις που έγιναν μέσω του συγκεκριμένου καναλιού.
Πρότυπα συμμόρφωσης κριτικών
Εμφανίζουμε όλες τις νόμιμες κριτικές (θετικές ή αρνητικές), εφόσον συμμορφώνονται με τα πρότυπά μας.
Δεν επιτρέπονται:
- Αναφορές σε παράνομες δραστηριότητες
- Πολιτικά ή θρησκευτικά ευαίσθητο περιεχόμενο
- Προωθητικό υλικό ή εξωτερικοί σύνδεσμοι
- Προσωπικά στοιχεία (ονόματα, στοιχεία επικοινωνίας, πληρωμές)
- Βωμολοχίες, ρητορική μίσους, απειλές, σεξουαλικό περιεχόμενο
- Spam, ψεύτικες κριτικές, πλαστοπροσωπία
Οι κριτικές πρέπει να είναι:
- Αληθινές και σχετικές με το ταξίδι
- Χρήσιμες για άλλους επισκέπτες
- Γραμμένες από τον πραγματικό επισκέπτη που έμεινε
Απαντήσεις σε κριτικές
Ανάλογα με την πλατφόρμα, μπορείτε να απαντήσετε στις κριτικές των επισκεπτών (π.χ. στο Booking.com, Airbnb, Vrbo).
Αυτή είναι η ευκαιρία σας να:
Παρέχετε πληροφορίες για μελλοντικούς επισκέπτες
Εκφράσετε την εκτίμησή σας για τα θετικά σχόλια
Σχετικά: Πώς να γράψετε μια απάντηση σε κριτική (με παραδείγματα και συχνές ερωτήσεις)
Αναφορά κριτικών
Εάν πιστεύετε ότι μια κριτική παραβιάζει αυτές τις οδηγίες, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Επεξεργασία ή διαγραφή κριτικών (για επισκέπτες)
Σημαντικό: Οι κανόνες σχετικά με την επεξεργασία κριτικών εξαρτώνται εξ ολοκλήρου από το κανάλι κράτησης. Η Holidu δεν ελέγχει εάν ή πώς οι επισκέπτες μπορούν να επεξεργαστούν κριτικές σε εξωτερικές πλατφόρμες.
- Holidu → Οι κριτικές δεν μπορούν να τροποποιηθούν. Εάν ένας επισκέπτης θέλει να αλλάξει την κριτική του, η ομάδα μας πρέπει να τη διαγράψει και να του στείλει έναν νέο σύνδεσμο.
- Booking.com → Οι επισκέπτες μπορούν να επεξεργαστούν την κριτική τους ανά πάσα στιγμή από τον λογαριασμό τους, έως ότου διαγραφεί αυτόματα μετά από 2 χρόνια.
- Airbnb → Οι επισκέπτες μπορούν να επεξεργαστούν την κριτική τους, αλλά μόνο πριν δημοσιευτεί.
- Vrbo → Οι επισκέπτες πρέπει να επικοινωνήσουν απευθείας με το Vrbo για να επεξεργαστούν ή να διαγράψουν την κριτική τους.
Σχετικό: Μπορώ να διαγράψω μια κριτική επισκέπτη;
Βελτίωση των κριτικών σας
Θέλετε να βελτιώσετε τη βαθμολογία του καταλύματός σας;
Σχετικό: Πώς να λάβετε καλές κριτικές — ένας οδηγός για τους οικοδεσπότες του Holidu
Σχετικό: Γιατί είναι σημαντικές οι κριτικές;
Αποποίηση ευθύνης για τις μεταφράσεις
Ορισμένες κριτικές ενδέχεται να μεταφράζονται αυτόματα χρησιμοποιώντας το DeepL. Η Holidu και το DeepL δεν εγγυώνται την ακρίβεια.
Σημαντική σημείωση
- Οι κριτικές των επισκεπτών αντικατοπτρίζουν τις απόψεις των επισκεπτών και όχι της Holidu.
- Η Holidu λειτουργεί ως διανομέας και όχι ως εκδότης και δε φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των κριτικών.
- Δεν είναι δυνατή η εκ νέου αποστολή του email με το αίτημα για κριτική στους επισκέπτες, καθώς αυτά αποστέλλονται αυτόματα από κάθε κανάλι κρατήσεων.
- Οι οικοδεσπότες και οι συνεργάτες δεν επιτρέπεται να δημοσιεύουν κριτικές εκ μέρους των επισκεπτών ή να προσφέρουν κίνητρα για την υποβολή κριτικών.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας