Ο επισκέπτης μου ζητάει τιμολόγιο, τι πρέπει να κάνω;
Αν ένας επισκέπτης ζητήσει τιμολόγιο ή απόδειξη, εσείς ως οικοδεσπότης είστε υπεύθυνος για την παροχή του.
Η Holidu δεν μπορεί να εκδώσει τιμολόγια στους επισκέπτες επειδή δεν είναι ο νομικός ιδιοκτήτης ή πάροχος υπηρεσιών της διαμονής. Παρέχουμε μόνο τιμολόγια προμήθειας σε εσάς (τον ιδιοκτήτη ή διαχειριστή καταλύματος).
Γιατί χρειάζεται να εκδώσω τιμολόγιο;
Η Holidu διευκολύνει την πληρωμή μεταξύ του επισκέπτη και εσάς, του οικοδεσπότη.
Αφαιρούμε την προμήθειά μας πριν από την πληρωμή σας, αλλά νομικά εσείς παραμένετε ο πάροχος υπηρεσιών και επομένως υπεύθυνος για την έκδοση τιμολογίων ή αποδείξεων στους επισκέπτες σας.
Σημαντικό:
- Τα τιμολόγια πρέπει να αντικατοπτρίζουν το πλήρες ποσό που πλήρωσε ο επισκέπτης (πριν την προμήθεια Holidu).
- Εκδίδετε μόνο τιμολόγια μετά το check-in του επισκέπτη, μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή.
- Οι τοπικοί κανόνες φορολογίας ενδέχεται να διαφέρουν, παρακαλούμε ελέγξτε με τον λογιστή σας αν δεν είστε σίγουροι.
Είμαι νομικά υποχρεωμένος να εκδίδω τιμολόγια;
Ναι. Σε περισσότερες χώρες, οι οικοδεσπότες είναι νομικά υποχρεωμένοι να παρέχουν στους επισκέπτες τιμολόγιο ή απόδειξη για τη διαμονή τους.
Η Holidu διευκολύνει μόνο την πληρωμή και δεν είναι ο νομικός πάροχος της διαμονής, που σημαίνει ότι εσείς ως οικοδεσπότης ή διαχειριστής καταλύματος παραμένετε πλήρως υπεύθυνος για την έκδοση τιμολογίων.
Για επαγγελματίες οικοδεσπότες με έγκυρο ΑΦΜ, η έκδοση τιμολογίου στο τέλος κάθε διαμονής είναι υποχρεωτική, ανεξάρτητα αν ο επισκέπτης το ζητήσει συγκεκριμένα. Αυτό διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τους τοπικούς φορολογικούς και λογιστικούς κανόνες.
Τι είναι το Εργαλείο Τιμολογίων Επισκεπτών;
Για να διευκολύνει τη διαδικασία, η Holidu παρέχει το Εργαλείο Τιμολογίων Επισκεπτών, διαθέσιμο στον λογαριασμό σας ως οικοδεσπότης. Αυτό το εργαλείο επιτρέπει στους οικοδεσπότες εύκολα να δημιουργούν νομικά τιμολόγια απευθείας μέσω του λογαριασμού σας στη Holidu.
Βασικά Χαρακτηριστικά
- Δημιουργία τιμολογίων αυτοεξυπηρέτησης: Δημιουργήστε, επεξεργαστείτε και εκδώστε τιμολόγια για κάθε επιβεβαιωμένη κράτηση.
- Νομική συμμόρφωση: Το εργαλείο υποστηρίζει τη συμμόρφωση με τους τοπικούς και ευρωπαϊκούς φορολογικούς κανόνες.
- Ευέλικτη ροή εργασίας: Ξεκινήστε με ένα προσχέδιο, ελέγξτε τις λεπτομέρειες και εκδώστε όταν είστε έτοιμοι.
- Επιπλέον υπηρεσίες: Δημιουργήστε επιπλέον τιμολόγια για πρόσθετες υπηρεσίες όπως γεύματα, μεταφορές ή ηλεκτρικά ποδήλατα.
Παρακαλούμε, σημειώστε ότι, μόλις εκδοθεί ένα τιμολόγιο, δεν μπορεί να τροποποιηθεί ή να διορθωθεί. Αν δεν είστε σίγουροι, επιλέξτε “Αποθήκευση και Κλείσιμο” για να το διατηρήσετε ως προσχέδιο. Όταν επιλέξετε “Αποθήκευση”, γίνεται οριστικό και αμετάβλητο.
Για διόρθωση σφάλματος, πρέπει να ακυρώσετε το τιμολόγιο και να εκδώσετε ένα νέο.
Πού βρίσκω το Εργαλείο Τιμολογίων Επισκεπτών;
Υπάρχουν δύο τρόποι πρόσβασης:
Επιλογή 1:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στη Holidu. Αν διαχειρίζεστε πολλαπλά καταλύματα, επιλέξτε αυτό που σχετίζεται με την κράτηση.
- Μεταβείτε στο Περισσότερα (πάνω δεξιά).

- Στη συνέχεια, επιλέξτε Τιμολόγια Επισκεπτών.
Επιλογή 2:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στη Holidu. Αν διαχειρίζεστε πολλαπλά καταλύματα, επιλέξτε αυτό που σχετίζεται με την κράτηση.
- Μεταβείτε στην ενότητα Κράτηση στα αριστερά της οθόνης. Στη συνέχεια, επιλέξτε την κράτηση που θέλετε να τιμολογήσετε.
- Κάτω από Τα Έσοδά μου, κάντε κλικ στο Δημιουργία τιμολογίου για τους επισκέπτες σας.

Πώς να δημιουργήσετε ένα τιμολόγιο;
Όταν δημιουργείτε ένα τιμολόγιο, αρχικά θα εμφανίζεται ως προσχέδιο, δίνοντάς σας πλήρη ευελιξία να ελέγξετε και να επεξεργαστείτε τις λεπτομέρειες πριν το οριστικοποιήσετε. Σε αυτό το στάδιο, μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον υπηρεσίες, να ενημερώσετε πληροφορίες ή να διαγράψετε το προσχέδιο αν δε χρειάζεται πλέον.
Ένα νέο παράθυρο θα εμφανιστεί, δείχνοντας στα αριστερά τα τιμολόγια και τις ρυθμίσεις.
Στις ρυθμίσεις, μπορείτε να προσθέσετε τυποποιημένες πληροφορίες αν το επιθυμείτε. Οι πληροφορίες που θα προστεθούν θα εμφανίζονται σε όλα τα εκδιδομένα τιμολόγια.

Εδώ θα βρείτε τα βήματα για να δημιουργήσετε το τιμολόγιο:
- Επιλέξτε Λεπτομέρειες Κράτησης:
Επιλέξτε το σχετικό ID κράτησης και τη γλώσσα προτίμησης (Αγγλικά ή Γερμανικά).

- Προσθέστε Πληροφορίες Επισκέπτη:
Εισάγετε τη διεύθυνση χρέωσης του επισκέπτη και τον ΑΦΜ (αν ισχύει).
- Ελέγξτε και Προσαρμόστε: Το σύστημα θα εμφανίσει αυτόματα λεπτομέρειες κράτησης όπως ημερομηνίες, το όνομα καταλύματος και το συνολικό ποσό.
Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ένα προσωποποιημένο μήνυμα κάτω από το Νομικό Υποσέλιδο. Το μήνυμα που θα προστεθεί στο Υποσέλιδο θα εμφανίζεται στο τιμολόγιο.

- Ολοκληρώστε το Τιμολόγιο:
- Ακύρωση: Απορρίψτε το προσχέδιο.
- Αποθήκευση και Κλείσιμο: Διατηρήστε το ως προσχέδιο για μελλοντικές επεξεργασίες.
- Αποθήκευση: Οριστικοποιήστε το τιμολόγιο. Μόλις εκδοθεί, δεν μπορεί να αλλάξει.
- Λήψη και Αποστολή:
Το εκδοθέν τιμολόγιο μπορεί να ληφθεί ως PDF και να αποσταλεί χειροκίνητα στον επισκέπτη σας.
Τιμολόγηση για Επιπλέον Υπηρεσίες
Για την τιμολόγηση πρόσθετων υπηρεσιών πέραν της διαμονής του επισκέπτη, πρώτα δημιουργήστε το Τιμολόγιο για τη Διαμονή, και στη συνέχεια δημιουργήστε ένα ξεχωριστό Επιπλέον Τιμολόγιο για τις πρόσθετες υπηρεσίες.

Σημαντικές υπενθυμίσεις:
- Πάντα να εκδίδετε τιμολόγια για το πλήρες ποσό που πλήρωσε ο επισκέπτης.
- Να εκδίδετε μόνο μετά το check-in.
- Η προμήθεια της Holidu αφαιρείται από την πληρωμή, αλλά πρέπει να εμφανίζεται στο συνολικό ποσό.
- Αν ακυρωθεί μια κράτηση, οι επισκέπτες μπορούν να ζητήσουν ένα τιμολόγιο ακύρωσης.
- Το εργαλείο παρέχεται από τη Holidu, αλλά εσείς παραμένετε ο επίσημος εκδότης όλων των τιμολογίων.
Συχνές Ερωτήσεις
Ε: Υπάρχει νομική υποχρέωση να εκδίδω τιμολόγια;
Α: Ναι. Σε περισσότερες χώρες, ναι. Η Holidu απλώς συλλέγει την πληρωμή, η έκδοση τιμολογίων είναι δική σας ευθύνη.
Ε: Μπορώ να συμπεριλάβω επιπλέον υπηρεσίες όπως φαγητό ή ηλεκτρικά ποδήλατα;
Α: Ναι! Χρησιμοποιήστε την επιλογή “Επιπλέον Τιμολόγιο”.
Ε: Τι γίνεται αν κάνω λάθος;
Α: Μπορείτε να ακυρώσετε το τιμολόγιο και να εκδώσετε ένα νέο. Μόλις εκδοθεί, δεν μπορεί να τροποποιηθεί.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας