Σε συνεργασία με
Λήψη εφαρμογής
GR / EUR
Καταχωρήστε το κατάλυμά σας
Λογαριασμός
Βοήθεια
Οικοδεσπότες
Επισκέπτες
Οικοδεσπότες
DMO
Επισκέπτες
Οικοδεσπότες
DMO
Κέντρο βοήθειας
Θέματα
Διαχείριση των Καταχωρήσεών σας
Διαχείριση των Καταχωρήσεών σας
Αγκαλιάζοντας τη συμπερίληψη στη φιλοξενία: Καλωσορίζοντας επισκέπτες από όλους τα υπόβαθρα
Πώς μπορώ να ενημερώσω ή να επεξεργαστώ τις πληροφορίες της καταχώρισής μου;
Πώς μπορώ να ρυθμίσω ένα iCal/sync για να συνδέσω το ημερολόγιό μου με άλλες πλατφόρμες;
Κανάλι Διανομής: Check24 – Πώς Λειτουργεί;
Πώς μπορώ να εντοπίσω και να αναφέρω απατηλή δραστηριότητα
Τα πλεονεκτήματα της απευθείας κράτησης
Aυτές ειναι οι παροχές για τις οποίες οι επισκέπτες ρωτούν περισσότερο την Εξυπηρέτηση Πελατών μας πριν από την κράτηση
Ποιες είναι οι ευθύνες του οικοδεσπότη;
Πώς μπορώ να αλλάξω την πολιτική ακύρωσής μου;
Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στις κρατήσεις μου;
Πώς μπορώ να αφαιρέσω μόνιμα την καταχώρισή μου;
Πώς μπορώ να διαχειρίζομαι τις φωτογραφίες του καταλύματός μου;
Πώς μπορώ να προσθέσω/διαγράψω ένα χειροκίνητο μπλοκ ημερολογίου;
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την ιστοσελίδα του ιδιοκτήτη σπιτιού μου;
Πώς μπορώ να προσθέσω/διαγράψω ένα μπλοκ ημερολογίου iCal;
Πού μπορώ να βρω τη λίστα των Καναλιών Διανομής;
Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τους συνεργάτες σας;
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ τη διεύθυνση;
Πώς να συλλέξετε μια εγγύηση ασφαλείας
Γιατί υπάρχουν ημερομηνίες με κόκκινο χρώμα στο ημερολόγιό μου;
Αποφυγή Υπερκρατήσεων: Βασικές Συμβουλές για τους Φιλοξενούμενους του Holidu
Κανάλι διανομής: HomeToGo - Πώς λειτουργεί;
Σύνδεση Feratel Deskline με Holidu
Τι είναι η συγχρονισμένη iCal;