Guest Connect – Αυτόματoποιημένα μηνύματα
Τι είναι τα Αυτοματοποιημένα Μηνύματα;
Τα Αυτόματα Μηνύματα είναι η πρώτη λειτουργία του εργαλείου Guest Connect της Holidu.
Σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε την αποστολή προσωποποιημένων, πολύγλωσσων μηνυμάτων στους επισκέπτες σας σε βασικές στιγμές της διαδικασίας κράτησής τους — για παράδειγμα, όταν επιβεβαιώνεται η κράτηση, λίγο πριν την άφιξη ή μετά την αναχώρηση.
Με την αυτοματοποίηση της επικοινωνίας με τους επισκέπτες σας, μπορείτε:
- Να εξοικονομήσετε ώρες κάθε μήνα.
- Να παρέχετε συνεπείς και επαγγελματικές πληροφορίες σε κάθε επισκέπτη.
- Να καταργήσετε τα γλωσσικά εμπόδια χάρη σε αυτόματες μεταφράσεις.
- Να διατηρείτε τον απόλυτο έλεγχο του περιεχομένου και του χρόνου αποστολής των μηνυμάτων.
- Να συμβαδίζετε πλήρως με την προστασία προσωπικών δεδομένων (GDPR).
Βασικά Οφέλη:
- Αποστολή βάσει ενεργειών – Τα μηνύματα αποστέλλονται αυτόματα όταν συμβεί ένα συγκεκριμένο γεγονός (π.χ. επιβεβαίωση κράτησης, άφιξη, αναχώρηση), ώστε οι επισκέπτες να λαμβάνουν πάντα τις σημαντικές πληροφορίες εγκαίρως.
- Email με υπογραφή οικοδεσπότη – Το όνομά σας, τα στοιχεία της επιχείρησής σας και η διεύθυνση email προστίθενται αυτόματα, εξοικονομώντας χρόνο και δημιουργώντας μια επαγγελματική εντύπωση.
- Άμεσες απαντήσεις επισκεπτών (μόνο για κρατήσεις Holidu, χειροκίνητες και μέσω Host Website) – Οι επισκέπτες μπορούν να απαντούν απευθείας στα μηνύματά σας για γρήγορη, διπλής κατεύθυνσης επικοινωνία.
- Προσωποποιημένο όνομα αποστολέα – Το επιλεγμένο όνομα αποστολέα εμφανίζεται στο εισερχόμενο του επισκέπτη, βοηθώντας στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αναγνώρισης.
- Αυτόματη μετάφραση – Τα μηνύματα αποστέλλονται στη γλώσσα προτίμησης του επισκέπτη, καταργώντας τα γλωσσικά εμπόδια.
- Πρότυπα ανά ιδιότητα – Μπορείτε να δημιουργήσετε μοναδικά μηνύματα για κάθε ιδιότητα ή να χρησιμοποιήσετε ένα γενικό για όλες.
- Προεπισκόπηση προτύπου – Δείτε ακριβώς πώς θα φαίνεται το μήνυμά σας σε διαφορετικές γλώσσες και στα κανάλια πριν το στείλετε.
- Διπλασιασμός προτύπου – Αντιγράψτε και προσαρμόστε υπάρχοντα πρότυπα για να επιταχύνετε τη ρύθμιση πολλαπλών ιδιοτήτων.
- Λίστα αποκλεισμού σύμφωνα με GDPR – Αποκλείστε συγκεκριμένες κρατήσεις από τη λήψη αυτοματοποιημένων μηνυμάτων για να διατηρείτε τη συμμόρφωση και τον έλεγχο.
- Προσωποποιημένοι χαιρετισμοί – Το όνομα του επισκέπτη προστίθεται αυτόματα στον χαιρετισμό για μια ζεστή, προσωπική πινελιά.
Πρότυπα μηνυμάτων:
Ως οικοδεσπότης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τρία προεπιλεγμένα πρότυπα μηνυμάτων που σας βοηθούν να διατηρήσετε την επικοινωνία καθ' όλη τη διάρκεια της διαμονής του επισκέπτη:
- 1 ημέρα μετά το check-in – «Ελπίζουμε να έχετε εγκατασταθεί στο διαμέρισμά σας»
- 1 ημέρα μετά το check-out – «Σας ευχαριστούμε για τη διαμονή σας»
- 150 ημέρες μετά το check-out – «Μας λείπετε»
Αυτά τα πρότυπα είναι προκαθορισμένα, αλλά μπορούν να προσαρμοστούν ανά πάσα στιγμή ώστε να ταιριάζουν με τον τόνο και τις προτιμήσεις σας.
Προηγμένες λειτουργίες μηνυμάτων
Αυτόματη δημιουργία κειμένου με τεχνητή νοημοσύνη
Τα μηνύματα μπορούν να βελτιωθούν χρησιμοποιώντας προκαθορισμένες επιλογές τεχνητής νοημοσύνης για προσαρμογή του τόνου, απλοποίηση, συντόμευση ή πλήρη αναδιατύπωση με τεχνητή νοημοσύνη. Αυτή η λειτουργία σας βοηθά να δημιουργείτε γρήγορα και εύκολα κομψά, συνοπτικά και επαγγελματικά
Σύνδεσμος για τον ιστότοπο άμεσων κρατήσεων και τη ενότητα κρατήσεων:
Στα μηνύματά σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε απευθείας συνδέσμους προς τον ιστότοπο άμεσης κράτησης ή τη ενότητα κρατήσεων, ανάλογα με το τι είναι διαθέσιμο για το κατάλυμά σας.
Εάν δεν είναι διαθέσιμο κανένα από τα δύο, θα εμφανιστεί αυτόματα ένας σύνδεσμος προς τη σελίδα καταχώρισης του καταλύματός σας στη Holidu.
Αυτό σας βοηθά να προωθήσετε τις άμεσες κρατήσεις και να ενθαρρύνετε τους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες χωρίς κόπο.
Μεταφόρτωση εικόνων και αρχείων:
Μπορείτε να μεταφορτώσετε εικόνες και αρχεία απευθείας στα προγραμματισμένα πρότυπα μηνυμάτων σας — για παράδειγμα:
- Έναν οδηγό καλωσορίσματος ή οδηγίες check-in
- Κανόνες του καταλύματος ή λεπτομέρειες Wi-Fi
- Τοπικές προτάσεις και χάρτες
Αυτό εξασφαλίζει ότι οι επισκέπτες έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται πριν και κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
Πώς λειτουργεί;
- Πρόσβαση στο Guest Connect
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Holidu.
- Μεταβείτε στο Περισσότερα > Guest Connect, και επιλέξτε την ενότητα Αυτόματα Μηνύματα.
- Δημιουργία ή επεξεργασία προτύπου
- Επιλέξτε το trigger (άφιξη, αναχώρηση).
- Γράψτε το μήνυμά σας στη γλώσσα προτίμησης — θα μεταφραστεί αυτόματα για τον επισκέπτη.
- Προσθέστε δυναμικά πεδία (όπως το όνομα του επισκέπτη) για προσωπική πινελιά.
- Δείτε σε προεπισκόπηση το μήνυμά σας σε όλες τις υποστηριζόμενες γλώσσες και κανάλια.
- Ανάθεση του προτύπου
- Εφαρμόστε το σε μία ή περισσότερες ιδιότητες.
- Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία διπλασιασμού για να προσαρμόσετε τα πρότυπα σε άλλες ιδιότητες.
- Ενεργοποίηση αποστολής
- Μόλις ενεργοποιηθεί, τα μηνύματα αποστέλλονται αυτόματα κάθε φορά που συμβαίνει το επιλεγμένο trigger.
- Για τις πλατφόρμες Airbnb και Booking.com, τα μηνύματα εμφανίζονται στη συνομιλία του επισκέπτη, αλλά οι επισκέπτες δεν μπορούν να απαντήσουν απευθείας.
- Παρακολούθηση και προσαρμογή
- Ελέγχετε τακτικά τα πρότυπα για να διατηρείτε το περιεχόμενο ενημερωμένο.
- Χρησιμοποιήστε τη λίστα αποκλεισμού για να σταματήσετε την αποστολή μηνυμάτων σε συγκεκριμένες κρατήσεις ή επισκέπτες αν χρειάζεται.
Τι πρέπει να γνωρίζετε:
- Οι απαντήσεις των επισκεπτών είναι δυνατές μόνο για κρατήσεις Holidu. Οι επισκέπτες από άλλες πύλες θα λαμβάνουν τα μηνύματά σας αλλά δεν μπορούν να απαντήσουν απευθείας.
- Οι αυτόματες μεταφράσεις χρησιμοποιούν τη γλώσσα κράτησης του επισκέπτη.
- Μπορείτε να ενημερώνετε τα πρότυπα οποτεδήποτε — οι αλλαγές ισχύουν για όλα τα μελλοντικά μηνύματα.
- Ο ειδικός διαμορφωτής ανά κανάλι διασφαλίζει ότι το μήνυμά σας πάντα φαίνεται επαγγελματικό.
- Η λίστα αποκλεισμού σας βοηθά να συμβαδίζετε με το πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR), επιτρέποντας αποκλεισμούς σε επίπεδο κράτησης.
Συχνές Ερωτήσεις:
Μπορώ να απενεργοποιήσω τα αυτοματοποιημένα μηνύματα;
Ναι. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την αυτοματοποίηση για κάθε πρότυπο ή ιδιότητα.
Τι γίνεται αν στείλω λάθος λεπτομέρεια;
Ενημερώστε το πρότυπο — οποιαδήποτε μελλοντικά μηνύματα που δεν έχουν αποσταλεί θα χρησιμοποιούν τη νέα έκδοση.
Μπορούν οι επισκέπτες να απαντούν στα μηνύματά μου;
Μόνο για κρατήσεις μέσω Holidu email. Τα μηνύματα συνομιλίας σε κανάλια (Airbnb, Booking.com) δεν επιτρέπουν απαντήσεις επισκεπτών.
Θα γνωρίζουν οι επισκέπτες ότι τα μηνύματα είναι αυτοματοποιημένα;
Όχι — φαίνονται προσωπικά και επαγγελματικά, σαν άμεσο email από εσάς.
Μπορώ να στείλω διαφορετικά μηνύματα σε διαφορετικές ιδιότητες;
Ναι. Μπορείτε να ορίσετε μοναδικά πρότυπα ανά ιδιότητα ή ένα κοινό για όλες.
Γιατί να χρησιμοποιήσετε τα Αυτόματα Μηνύματα;
Τα Αυτόματα Μηνύματα είναι ιδανικά αν:
- Θέλετε να μειώσετε επαναλαμβανόμενες διοικητικές εργασίες.
- Φιλοξενείτε διεθνείς επισκέπτες.
- Διαχειρίζεστε πολλαπλές ιδιότητες.
- Δίνετε αξία στη συνεπή και υψηλής ποιότητας επικοινωνία με ελάχιστη προσπάθεια.
Εσείς αποφασίζετε τι αποστέλλεται και πότε, ενώ η Holidu φροντίζει για την παράδοση — δίνοντάς σας περισσότερο χρόνο να εστιάσετε σε αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία: την υποδοχή των επισκεπτών σας.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας