Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τους συνεργάτες σας;
Η προσθήκη συνεργατών στον λογαριασμό σας στη Holidu σάς βοηθά να μοιράζεστε τις ευθύνες και να διαχειρίζεστε τα καταλύματά σας πιο αποτελεσματικά. Δείτε πώς μπορείτε να προσθέσετε, να τροποποιήσετε ή να καταργήσετε συνεργάτες.
Προσθήκη νέου συνεργάτη
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Ξεκινήστε κάνοντας σύνδεση στον λογαριασμό σας στη Holidu Host και επιλέγοντας το κατάλυμα στο οποίο θέλετε να προσθέσετε έναν συνεργάτη.
2. Μεταβείτε στην ενότητα «Συνεργάτες»
Στο μενού στην αριστερή πλευρά, μετακινηθείτε προς τα κάτω και κάντε κλικ στην επιλογή «Συνεργάτες».
3. Προσθήκη συνεργάτη
Κάντε κλικ στην επιλογή «Προσθήκη νέου συνεργάτη».
4. Εισαγωγή στοιχείων
Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση email του συνεργάτη και επιλέξτε τα δικαιώματα που θέλετε να έχει:
- Διαμόρφωση καταλύματος – Επιτρέπει στον συνεργάτη να επεξεργάζεται τις τιμές, τις παροχές και άλλες λεπτομέρειες του καταλύματος.
- Προβολή και δημιουργία κρατήσεων – Αν θέλετε να μπορεί να βλέπει το ημερολόγιο του καταλύματος, πρέπει επίσης να ενεργοποιήσετε την επιλογή «Προβολή διαθεσιμότητας».
- Προβολή διαθεσιμότητας – Παρέχει πρόσβαση για την προβολή του ημερολογίου του καταλύματος, αλλά δεν επιτρέπει την επεξεργασία.
- Διανομή και δημοσίευση – Επιτρέπει στον συνεργάτη να ενεργοποιεί και να απενεργοποιεί τη διανομή του καταλύματος.
- Επισήμανση ως δευτερεύον – Ο συνεργάτης θα λαμβάνει email και ειδοποιήσεις για αυτό το κατάλυμα. Μόνο ένας λογαριασμός μπορεί να επισημανθεί ως δευτερεύων λογαριασμός.
Τροποποίηση ή κατάργηση συνεργάτη
1. Επιλέξτε τον συνεργάτη
Στην ενότητα «Συνεργάτες», βρείτε το άτομο που θέλετε να ενημερώσετε ή να καταργήσετε.
2. Επεξεργαστείτε τα δικαιώματά του
Εάν πρέπει να αλλάξετε την πρόσβασή του, προσαρμόστε τα δικαιώματά του και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο «Αποθήκευση».
3. Διαγραφή συνεργάτη
Εάν δε θέλετε πλέον να έχει πρόσβαση, κάντε κλικ στην επιλογή «Διαγραφή συνεργάτη».
Σημαντικές πληροφορίες
Μόνο ο κύριος κάτοχος του λογαριασμού έχει πρόσβαση σε τιμολόγια και λεπτομερείς πληροφορίες χρέωσης. Ωστόσο, εάν κάποιος έχει οριστεί ως συνεργάτης στον λογαριασμό και του έχει δοθεί άδεια για την επιλογή «Προβολή και δημιουργία κρατήσεων», ο συνεργάτης θα μπορεί να δει τα ποσά πληρωμής που σχετίζονται με κάθε κράτηση, ακόμη και αν δεν έχει πρόσβαση στα πλήρη στοιχεία χρέωσης ή στα τιμολόγια.
Δίνοντας την κατάλληλη πρόσβαση στους συνεργάτες σας, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι όλοι έχουν το σωστό επίπεδο πρόσβασης για να σας βοηθήσουν να διαχειρίζεστε εύκολα τις ιδιοκτησίες σας.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας