Τι πρέπει να κάνω αν δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον επισκέπτη μου;
Πώς να διαχειριστείτε τους επισκέπτες που δεν ανταποκρίνονται;
Δεν είναι ασυνήθιστο για τους οικοδεσπότες να αντιμετωπίζουν καταστάσεις όπου οι επισκέπτες δεν απαντούν αμέσως σε μηνύματα ή κλήσεις. Αυτό μπορεί να είναι αγχωτικό, ειδικά όταν πλησιάζει η ώρα του check-in. Δείτε πώς μπορείτε να χειριστείτε αποτελεσματικά αυτές τις καταστάσεις.
1. Ελέγξτε ξανά τα στοιχεία επικοινωνίας
Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τα σωστά στοιχεία επικοινωνίας:
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας ως οικοδεσπότης Holidu:
2. Μεταβείτε στην ενότητα «Κρατήσεις» (πάνω δεξιά γωνία).
3. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας που χρησιμοποιείτε (αριθμός τηλεφώνου, WhatsApp ή email) ταιριάζουν με αυτά που παρέχονται στην κράτηση.
Σημείωση: Για κρατήσεις που γίνονται μέσω Booking.com ή Airbnb, το προσωπικό email του επισκέπτη ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμο, καθώς αυτές οι πλατφόρμες διατηρούν τα στοιχεία αυτά ιδιωτικά και χρησιμοποιούν το εσωτερικό σύστημα μηνυμάτων της πλατφόρμας. Οι επισκέπτες δεν είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν το προσωπικό τους email. Σε αυτές τις περιπτώσεις, προσπαθήστε να επικοινωνήσετε μαζί τους χρησιμοποιώντας τον αριθμό τηλεφώνου ή το WhatsApp.
2. Δοκιμάστε πολλαπλές μεθόδους επικοινωνίας
Οι επισκέπτες ενδέχεται να ανταποκριθούν πιο γρήγορα μέσω ενός καναλιού παρά μέσω ενός άλλου. Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε μέσω:
- WhatsApp: Στείλτε ένα σύντομο, ευγενικό μήνυμα.
- Τηλεφώνημα: Εάν δεν υπάρχει απάντηση στο WhatsApp, καλέστε τους γρήγορα.
- Email: Εάν είναι διαθέσιμο, ακολουθήστε με email.
Συμβουλή: Κρατήστε το μήνυμά σας φιλικό και συνοπτικό. Για παράδειγμα:
«Γεια σας [Όνομα επισκέπτη], είμαι ο/η [Όνομα σας] από το [Όνομα καταλύματος]. Απλά ήθελα να επιβεβαιώσω την ώρα άφιξής σας. Παρακαλώ ενημερώστε με όταν έχετε την ευκαιρία. Ανυπομονώ να σας καλωσορίσω σύντομα!»
3. Αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους
Αν έχετε δοκιμάσει όλες τις διαθέσιμες μεθόδους και το check-in είναι εντός των επόμενων 7 ημερών, επικοινωνήστε με την Ομάδα Υποστήριξης στο κάτω μέρος αυτού του άρθρου.
- Θα σας βοηθήσουν να επαληθεύσετε τα στοιχεία της κράτησης και να επικοινωνήσετε απευθείας με τον επισκέπτη, αν χρειαστεί.
- Η ομάδα μας μπορεί επίσης να επικοινωνήσει με τον επισκέπτη μέσω της πλατφόρμας όπου έγινε η κράτηση (για παράδειγμα, Booking.com ή Airbnb) για να εξασφαλίσει μια πιο άμεση επικοινωνία.
Βέλτιστες πρακτικές για την αποφυγή κενών στην επικοινωνία
Για να μειώσετε τις πιθανότητες οι επισκέπτες να μην ανταποκρίνονται στο μέλλον, σας συνιστούμε:
- Να στέλνετε εκ των προτέρων σαφείς οδηγίες άφιξης. Να βεβαιώνεστε ότι οι επισκέπτες γνωρίζουν την ώρα check-in, την τοποθεσία και τις λεπτομέρειες πρόσβασης. Μάθετε πώς να προσθέτετε πληροφορίες άφιξης
- Χρησιμοποιήστε αυτοματοποιημένα μηνύματα
Στείλτε φιλικές υπενθυμίσεις πριν από την άφιξη για να επιβεβαιώσετε τις ώρες ή να μοιραστείτε τους κωδικούς πρόσβασης.
Μάθετε για τα αυτοματοποιημένα μηνύματα - Ενεργοποιήστε το self check-in όποτε είναι δυνατόν
Αυτό βοηθά στην αποφυγή του άγχους της τελευταίας στιγμής σε περίπτωση καθυστέρησης στην επικοινωνία. - Ζητήστε από τους επισκέπτες να επιβεβαιώσουν την ώρα άφιξής τους λίγες ημέρες πριν το check-in
Στείλτε ένα απλό μήνυμα 2-3 ημέρες πριν για να βεβαιωθείτε ότι όλοι είναι συντονισμένοι. - Συμβουλή: Φροντίστε να προσθέσετε αυτές τις πληροφορίες στην ενότητα «Πληροφορίες άφιξης επισκεπτών» στον λογαριασμό σας στη Holidu, στην ενότητα «Ρύθμιση Παραμέτρων».
Ακόμα και αν οι επισκέπτες δεν απαντήσουν αμέσως, μην ανησυχείτε, οι περισσότεροι θα επικοινωνήσουν όταν πλησιάζει η άφιξή τους.
Ακολουθώντας αυτά τα βήματα και διατηρώντας τις πληροφορίες σας σαφείς και αυτοματοποιημένες, θα κάνετε τη διαδικασία πιο ομαλή και αξιόπιστη και για τις δύο πλευρές.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας