Πώς μπορώ να αξιολογήσω τον επισκέπτη μου για μια κράτηση Airbnb και VRBO;
Οι κριτικές είναι πολύ σημαντικές για την εμπειρία σας ως οικοδεσπότης. Για να σας διευκολύνουμε, σας εξηγούμε πώς να ξεχωρίζετε την κριτική για έναν επισκέπτη από την απάντηση σε μια κριτική επισκέπτη.
- Κριτική για έναν επισκέπτη → γράφετε σχόλια για τον επισκέπτη (Airbnb, Vrbo).
- Απάντηση σε κριτική επισκέπτη → απαντάτε δημόσια σε ό,τι έγραψε ένας επισκέπτης για το κατάλυμά σας (Airbnb, Vrbo, Booking.com).
Πώς να αφήσετε κριτική επισκέπτη για Airbnb & Vrbo;
- Αναζητήστε το email υπενθύμισης που θα λάβετε μετά την αναχώρηση ενός επισκέπτη.
- Εναλλακτικά, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας ως οικοδεσπότης στη Holidu → μεταβείτε στις Κρατήσεις → ανοίξτε την κράτηση.
- Έχετε έως 7 ημέρες μετά το check-out για να αφήσετε μια κριτική.
- Εάν δεν υποβληθεί κριτική εντός αυτής της περιόδου, ο επισκέπτης θα λάβει αυτόματα μια θετική κριτική.
Τι μπορείτε να συμπεριλάβετε;
- Μια βαθμολογία με αστέρια (1–5)
- Μια γραπτή κριτική που περιγράφει την εμπειρία σας
- Ιδιωτικά σχόλια που είναι ορατά μόνο στον επισκέπτη
Επεξεργασία της κριτικής σας
Έχετε 1 ώρα μετά την υποβολή για να κάνετε αλλαγές.
Για να επεξεργαστείτε, επιστρέψτε στην κράτηση και κάντε κλικ στο Επεξεργασία.
Σχετικά άρθρα
Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση στο Airbnb και στο Booking.com
Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση στο Holidu
Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική επισκέπτη για μια κράτηση στο Vrbo
Πώς μπορώ να αξιολογήσω τον επισκέπτη μου για μια κράτηση στο Holidu
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας