Πού μπορείτε να δείτε τα τιμολόγιά σας;
Ως οικοδεσπότης είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τα τιμολόγιά σας. Δείτε πώς μπορείτε να τα βρείτε και να τα κατεβάσετε:
Βήματα για να βρείτε και να κατεβάσετε τα τιμολόγιά σας:
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στην Ηοlidu:
- Κάντε κλικ στο «Περισσότερα» για να εμφανίσετε τις επιλογές του μενού.
- Πλοηγηθείτε στα τιμολόγια: Επιλέξτε «Τιμολόγια» από το μενού.
- Φιλτράρετε με βάση το αναγνωριστικό κράτησης (προαιρετικά): Χρησιμοποιήστε το φίλτρο ID κράτησης για να εντοπίσετε συγκεκριμένα τιμολόγια.
- Εφαρμόστε φίλτρα ημερομηνίας: Κάντε κλικ στο «Φίλτρα» και επιλέξτε τη συγκεκριμένη περίοδο που θέλετε να εξετάσετε.
- Μαζική λήψη: Αφού εφαρμόσετε τα φίλτρα σας, κάντε κλικ στο «Μαζική λήψη» για να κατεβάσετε τα επιλεγμένα τιμολόγια.
Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, θα έχετε εύκολη πρόσβαση και διαχείριση των τιμολογίων σας. Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μη διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια.
Σημαντικές σημειώσεις:
- Πρόσβαση μέσω κύριου email: Μόνο το κύριο email που είναι συνδεδεμένο με τον λογαριασμό σας έχει πρόσβαση στις ενότητες τιμολογίων και πληρωμών. Οι συνεργάτες δεν έχουν αυτή την πρόσβαση.
- Περιορισμοί μαζικής λήψης: Η μαζική λήψη είναι διαθέσιμη μόνο μέσω προγράμματος περιήγησης ιστού. Δεν υποστηρίζεται σε κινητές συσκευές ή στην εφαρμογή.
- Επιλογή εύρους ημερομηνιών: Πριν ξεκινήσετε μια μαζική λήψη, επιλέξτε το εύρος ημερομηνιών για τα τιμολόγια που θέλετε να κατεβάσετε. Σημειώστε ότι αυτό ισχύει για τις ημερομηνίες έκδοσης των τιμολογίων. Το διάστημα μεταξύ των ημερομηνιών «Από» και «Έως» δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 12 μήνες.
- Ακυρώσεις τιμολογίων: Τα τιμολόγια με την ένδειξη «Ακύρωση προηγούμενου τιμολογίου» δεν είναι διαθέσιμα για λήψη. Για παράδειγμα, αν έχετε τέσσερα τιμολόγια και το ένα είναι ακύρωση, μόνο τα υπόλοιπα τρία θα είναι διαθέσιμα για λήψη.
- Τα τιμολόγια θα είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα μόνο από την ημέρα που ο επισκέπτης χάνει το δικαίωμα δωρεάν ακύρωσης, σύμφωνα με την καθορισμένη πολιτική ακύρωσης. Δεν θα είναι προσβάσιμα πριν από αυτήν την ημερομηνία.
- Ένας ιδιοκτήτης ανά λογαριασμό: Λάβετε υπόψη ότι κάθε λογαριασμός Holidu αντιστοιχεί σε έναν μόνο οικοδεσπότη και δεν είναι δυνατή η συν-εγγραφή λογαριασμού. Τα τιμολόγια εκδίδονται στο όνομα του ιδιοκτήτη του λογαριασμού και, ως εκ τούτου, δεν μπορούν να συν-εγγραφούν.
Εάν έχετε απορίες σχετικά με κάποιο τιμολόγιο, μη διστάσετε να υποβάλετε ένα αίτημα - είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!
Απάντησε αυτό το άρθρο στην ερώτησή σας;
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας