Μπορώ να ακυρώσω μια κράτηση λόγω έκτακτης ανάγκης;
Ναι, αν χρειαστεί να ακυρώσετε λόγω έκτακτης ανάγκης (ανωτέρα βία), οι ποινές μπορούν συχνά να παρακαμφθούν. Παρακαλούμε, παρέχετε την απαραίτητη τεκμηρίωση και ενημερώστε τη Holidu το συντομότερο δυνατόν. Είμαστε εδώ για να σας καθοδηγήσουμε στα επόμενα βήματα.
Τι Θεωρείται Ανώτερα Βία;
Η ανωτέρα βία αναφέρεται σε απρόβλεπτα γεγονότα πέρα από τον ανθρώπινο έλεγχο που εμποδίζουν την πραγματοποίηση μιας κράτησης. Αυτά συνήθως περιλαμβάνουν:
Φυσικές Καταστροφές:
- Σεισμοί
- Πλημμύρες
- Τυφώνες
- Δασικές πυρκαγιές
- Ηφαιστειακές εκρήξεις
- Πανδημίες
Άλλα Μη Ελέγξιμα Γεγονότα:
- Πόλεμος
- Κυβερνητικοί περιορισμοί ταξιδιών
- Απεργίες
- Ταραχές
- Εγκλήματα που επηρεάζουν την ασφάλεια της ιδιοκτησίας
Εάν η κατάσταση σας εμπίπτει στην ανωτέρα βία, η ποινή ακύρωσης μπορεί να παρακαμφθεί, κατόπιν παροχής αποδεικτικών στοιχείων.
Τι Δε Θεωρείται Ανώτερη Βία;
Οποιοδήποτε ζήτημα προκύπτει από αμέλεια ή συνθήκες που δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις ανωτέρας βίας σύμφωνα με τους Όρους & Προϋποθέσεις των διαφόρων καναλιών κράτησης. Αυτά περιλαμβάνουν:
Ζητήματα που σχετίζονται με το κατάλυμα:
- Σπασμένοι σωλήνες νερού.
- Χωρίς παροχή νερού.
- Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα (εκτός αν προκλήθηκε από διακοπή σε περιφερειακό επίπεδο).
- Πυρκαγιά στην ιδιοκτησία (εκτός αν οφείλεται σε δασική πυρκαγιά).
- Δομικές ζημιές λόγω έλλειψης συντήρησης.
Αποφάσεις που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις:
- Πώληση της ιδιοκτησίας ενώ οι κρατήσεις είναι ακόμα ενεργέ.
- Αλλαγή εταιρειών διαχείρισης ιδιοκτησίας.
Τι Πρέπει να Κάνω Αν Χρειαστεί να Ακυρώσω Λόγω Έκτακτης Ανάγκης (Ανώτερη Βία);
Εάν πρέπει να ακυρώσετε λόγω έκτακτης ανάγκης:
- Επικοινωνήστε με τον επισκέπτη σας – Προσφέρετε μια εναλλακτική, όπως η επαναπρογραμματισμένη διαμονή ή συμφωνία για μερική ή πλήρη επιστροφή χρημάτων.
- Παρέχετε τεκμηρίωση – Υποβάλλετε αποδείξεις όπως επίσημες αναφορές, φωτογραφίες ή κυβερνητικές ειδοποιήσεις που επιβεβαιώνουν την κατάσταση.
- Ενημερώστε τη Holidu – Επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών της Holidu το συντομότερο δυνατόν για να διασφαλίσετε τη συμμόρφωση με τις πολιτικές της Holidu και αυτές των καναλιών κράτησης ή των συνεργαζόμενων πλατφορμών όπου έγινε η κράτηση.
Πώς Να Ακυρώσω Μια Κράτηση Λόγω Προσωπικής Έκτακτης Ανάγκης Που Δε Θεωρείται Ανώτερη Βία;
Μερικές φορές προκύπτουν απρόβλεπτες προσωπικές έκτακτες ανάγκες ή ζητήματα ιδιοκτησίας που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ως ανωτέρα βία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τις ευθύνες σας και πώς να χειριστείτε την κατάσταση ομαλά.
Ποιος Είναι Υπεύθυνος για Ακυρώσεις Μη Ανώτερης Βίας;
Εάν χρειαστεί να ακυρώσετε μια κράτηση λόγω ζητημάτων συντήρησης, δομικών αποτυχιών ή επιχειρηματικών αποφάσεων, εσείς, ως οικοδεσπότης, είστε υπεύθυνοι για:
- Επιστροφή χρημάτων στον επισκέπτη στο σύνολό τους—Η Holidu θα διαχειριστεί τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ξεκινήσετε την ακύρωση.
- Κάλυψη εξόδων μεταφοράς, εάν είναι απαραίτητο—οποιεσδήποτε επιπλέον δαπάνες θα επικοινωνηθούν και θα μεταφερθούν σε εσάς.
- Παροχή αποδείξεων της προσπάθειάς σας να επιλύσετε το ζήτημα—όπως αναφορές συντήρησης ή τιμολόγια επισκευών.
Παραδείγματα Ακυρώσεων Μη Ανώτερης Βίας.
- Ένας σπασμένος σωλήνας νερού προκαλεί πλημμύρα → Δεδομένου ότι αυτό είναι ζήτημα συντήρησης, η Holidu θα επεξεργαστεί την επιστροφή χρημάτων στον επισκέπτη εκ μέρους σας. Ωστόσο, ως οικοδεσπότης, είστε υπεύθυνοι για τυχόν ποινές ακύρωσης και έξοδα μεταφοράς. Εάν το ζήτημα προκλήθηκε από τρίτο μέρος (π.χ., μια κατασκευαστική εταιρεία), μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση από αυτούς ξεχωριστά.
- Μια διακοπή ρεύματος επηρεάζει ολόκληρη την περιοχή → Ενώ η τοπική δημοτική αρχή μπορεί να είναι υπεύθυνη για τη διακοπή, η άμεση διαμονή του επισκέπτη επηρεάζεται. Η Holidu θα εκδώσει την επιστροφή χρημάτων, αλλά εσείς, ως οικοδεσπότης, είστε ακόμα υπεύθυνος για την κάλυψη τυχόν εφαρμοστέων τελών ακύρωσης και πιθανών εξόδων μεταφοράς.
Σημείωση: Η Holidu διαχειρίζεται την επιστροφή χρημάτων απευθείας με τον επισκέπτη, αλλά είναι απαραίτητο να μας ενημερώσετε για να επεξεργαστούμε την ακύρωση.
Τι Γίνεται Αν Χρειαστεί Να Ακυρώσω Λόγω Ζητήματος Ιδιοκτησίας Ή Αμέλειας;
Εάν βρεθείτε να χρειάζεται να ακυρώσετε λόγω μιας κατάστασης μη ανωτέρας βίας, εδώ είναι τι πρέπει να κάνετε:
1. Τεκμηριώστε το Ζήτημα Σαφώς
- Συλλέξτε φωτογραφίες, τιμολόγια, επίσημες αναφορές ή οποιαδήποτε σχετική τεκμηρίωση για να εξηγήσετε γιατί η κράτηση δεν μπορεί να προχωρήσει.
2. Επικοινωνήστε με τον Επισκέπτη
- Ενημερώστε τον επισκέπτη για το ζήτημα και προτείνετε νέες ημερομηνίες ή μια εναλλακτική ιδιοκτησία, αν είναι διαθέσιμη.
- Εάν δεν είναι δυνατή μια τροποποίηση, εξηγήστε ότι θα χρειαστεί να ακυρώσετε και διαβεβαιώστε τους ότι η Holidu θα διαχειριστεί την επιστροφή χρημάτων τους.
3. Επικοινωνήστε με τη Holidu για να Ξεκινήσετε την Ακύρωση
- Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης της Holidu μέσω του λογαριασμού σας ως οικοδεσπότης στην επιλογή Περισσότερα > Επικοινωνία. Παρέχετε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες και τεκμηρίωση για να υποστηρίξετε το αίτημα ακύρωσής σας.
4. Αναλάβετε Πλήρως την Ευθύνη για τις Επιστροφές Χρημάτων και τη Μεταφορά των Επισκεπτών.
- Αν και η Holidu θα διαχειριστεί την επιστροφή χρημάτων, είστε τελικά υπεύθυνοι για την εμπειρία του επισκέπτη.
- Σε σπάνιες περιπτώσεις, το κανάλι κράτησης μπορεί να παρακάμψει ποινές, αλλά αυτό δεν είναι εγγυημένο.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας