Πώς μπορώ να ζητήσω ακύρωση κράτησης;
Κατανοούμε ότι μερικές φορές μπορεί να προκύψουν απρόβλεπτες καταστάσεις και ότι ένας οικοδεσπότης ενδέχεται να μην μπορεί να τηρήσει μια επιβεβαιωμένη κράτηση. Πριν ζητήσετε ακύρωση, λάβετε υπόψη τον αρνητικό αντίκτυπο που μπορεί να έχει αυτό για τον επισκέπτη σας και τη συνολική απόδοση του καταλύματός σας. Επιπλέον, εκτός εάν η ακύρωση οφείλεται σε περίπτωση ανωτέρας βίας, ενδέχεται να επιβληθούν ποινές και οι επισκέπτες μπορεί να δικαιούνται αποζημίωση, η οποία θα σας χρεωθεί.
Επιλογή 1: Αίτημα ακύρωσης μέσω του λογαριασμού οικοδεσπότη σας στο Holidu
1. Μεταβείτε στην ενότητα "Κρατήσεις" στον λογαριασμό οικοδεσπότη σας στο Holidu.
2. Επιλέξτε την κράτηση που θέλετε να ακυρώσετε.
3. Κάντε κλικ στο κουμπί "Αίτηση ακύρωσης".
4. Θα μεταφερθείτε σε μια φόρμα ακύρωσης, όπου θα σας ζητηθεί να:
- Επιβεβαιώσετε τον αριθμό κράτησης.
- Επιλέξετε τον λόγο ακύρωσης από το αναπτυσσόμενο μενού.
- Παρέχετε πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με το αίτημα.
- Ανεβάσετε υποστηρικτικά έγγραφα, εάν υπάρχουν (π.χ. αποδεικτικά ανωτέρας βίας, τιμολόγια, αποδείξεις ή σχετικά links).
Επιλογή 2: Αίτημα ακύρωσης μέσω της φόρμας επικοινωνίας
Εάν δεν μπορείτε να υποβάλετε αίτημα ακύρωσης μέσω της ενότητας "Κρατήσεις", μπορείτε να στείλετε αίτημα μέσω της επιλογής Περισσότερα > Επικοινωνία:
- Επιλέξτε "Χρειάζομαι βοήθεια με μια κράτηση (πληρωμή, ακύρωση, τιμολόγιο, πληροφορίες επισκέπτη, κ.λπ.)".
- Επιλέξτε "Θέλω να ζητήσω ακύρωση μιας κράτησης" από το αναπτυσσόμενο μενού.
- Εισάγετε το σωστό ID κράτησης και ακολουθήστε τις οδηγίες.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το αίτημα ακύρωσης
Για να διασφαλίσετε ότι το αίτημά σας θα διεκπεραιωθεί αποτελεσματικά, φροντίστε να συμπεριλάβετε τα εξής:
- ID κράτησης → Βεβαιωθείτε ότι ακυρώνετε τη σωστή κράτηση.
- Λόγος ακύρωσης → Επιλέξτε τον πιο σχετικό λόγο από τη λίστα.
- Πρόσθετες λεπτομέρειες → Παρέχετε συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τον λόγο ακύρωσης.
- Αποδεικτικά ανωτέρας βίας (εφόσον ισχύει) → Η ανωτέρα βία αναφέρεται σε απρόβλεπτα γεγονότα πέρα από τον ανθρώπινο έλεγχο που καθιστούν αδύνατη την υλοποίηση της κράτησης.
Όπως αναφέρεται στη συμφωνία σας με τη Holidu, οι ποινές ακύρωσης ενδέχεται να παρακαμφθούν εάν προσκομιστεί η κατάλληλη τεκμηρίωση. Ωστόσο, εάν η ακύρωση δεν πληροί τα κριτήρια ανωτέρας βίας ή δεν υπάρχουν αποδεικτικά έγγραφα, θα ισχύουν χρεώσεις ακύρωσης.
Σημαντικές σημειώσεις σχετικά με τις χρεώσεις ακύρωσης
- Μετά την υποβολή της φόρμας, θα ενημερωθείτε για τυχόν χρεώσεις ακύρωσης.
- Μόλις αποδεχτείτε τις χρεώσεις, θα προχωρήσει η επεξεργασία του αιτήματος ακύρωσης.
- Ενδέχεται να ισχύουν έξοδα μετεγκατάστασης → Αν η τυπική χρέωση ακύρωσης δεν καλύπτει πλήρως τη μετεγκατάσταση του επισκέπτη, ενδέχεται να προστεθούν πρόσθετα έξοδα.
- Οι ακυρώσεις δρομολογούνται με βάση την ημερομηνία check-in, και η Holidu θα επεξεργαστεί τα αιτήματα το συντομότερο δυνατόν.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας