Τι να κάνετε αν το κλεισμένο σας ακίνητο δεν είναι καθαρό: Ένας οδηγός για τους επισκέπτες
Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι για εσάς να εισέρχεστε σε έναν καθαρό και φιλόξενο χώρο. Δείτε τι πρέπει να κάνετε αν διαπιστώσετε ότι το κατάλυμα που έχετε κλείσει δεν είναι τόσο καθαρό όσο αναμενόταν, ώστε να επιλυθεί το πρόβλημά σας γρήγορα και αποτελεσματικά.
Βήμα 1: Επικοινωνήστε απευθείας με τον οικοδεσπότη σας
Το πρώτο βήμα θα πρέπει πάντα να είναι να επικοινωνείτε με τον οικοδεσπότη ή τον υπεύθυνο του καταλύματος, καθώς αυτός βρίσκεται στο χώρο. Τα περισσότερα ζητήματα μπορούν να επιλυθούν γρήγορα με αυτόν τον τρόπο.
Τεκμηριώστε το πρόβλημα:
- Τραβήξτε φωτογραφίες: Τραβήξτε φωτογραφίες από τυχόν περιοχές που χρειάζονται προσοχή.
- Κρατήστε σημειώσεις: Σημειώστε συγκεκριμένες λεπτομέρειες, όπως άπλυτα πιάτα ή βρώμικα σεντόνια.
Επικοινωνήστε με τον οικοδεσπότη σας:
- Βρείτε πληροφορίες επικοινωνίας: Στο email επιβεβαίωσης της κράτησής σας ή στην εφαρμογή της Holidu διατίθενται τα στοιχεία επικοινωνίας του οικοδεσπότη.
- Εξηγήστε το πρόβλημα: Περιγράψτε το πρόβλημα και ζητήστε άμεση επίλυση.
Βήμα 2: Εάν δε μείνετε ικανοποιημένοι, συνεχίστε με τα επόμενα βήματα
Δεσμευόμαστε να σας υποστηρίξουμε σε οποιαδήποτε ζήτημα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι θα έχετε μια ευχάριστη διαμονή. Εάν το ζήτημα παραμένει άλυτο μετά την επικοινωνία με τον οικοδεσπότη, κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο και ακολουθήστε τα επόμενα βήματα. Λάβετε υπόψη ότι θα χρειαστούμε αποδεικτικά για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας