Πώς μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες κράτησής μου σε μια κράτηση Holidu;
Εάν πρέπει να τροποποιήσετε τις ημερομηνίες μιας επιβεβαιωμένης κράτησης, μπορείτε να μας στείλετε ένα αίτημα αλλαγής ημερομηνιών.
Εάν έχετε λογαριασμό Holidu:
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στη Holidu.
2. Κάντε κλικ στην επιλογή «Οι κρατήσεις μου» στην επάνω δεξιά γωνία και επιλέξτε το ταξίδι που θέλετε να αλλάξετε.
3. Μετακινηθείτε προς τα κάτω στην ενότητα «Λεπτομέρειες κράτησης» και κάντε κλικ στην επιλογή «Αλλαγή κράτησης».
4. Επιλέξτε τις νέες ημερομηνίες διαμονής σας και κάντε κλικ στην επιλογή «Αποθήκευση».
5. Ελέγξτε τις αλλαγές σας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή «Αποστολή αιτήματος».
Εάν δεν έχετε λογαριασμό Holidu:
1. Ανοίξτε το email επιβεβαίωσης της κράτησής σας στο Holidu.
2. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο «Λεπτομέρειες Κράτησης».
3. Μετακινηθείτε προς τα κάτω και κάντε κλικ στην επιλογή «Αλλαγή κράτησης».
4. Επιλέξτε τις νέες ημερομηνίες διαμονής σας και κάντε κλικ στην επιλογή «Αποθήκευση».
5. Ελέγξτε τις αλλαγές σας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή «Αποστολή αιτήματος».
Τι θα συμβεί στη συνέχεια;
- Μόλις υποβάλετε το αίτημά σας, θα λάβουμε ειδοποίηση.
- Η ομάδα μας θα το εξετάσει με βάση τη διαθεσιμότητα και την πολιτική ακύρωσης του καταλύματος.
- Στη συνέχεια, θα σας στείλουμε την ενημερωμένη τιμή (εάν ισχύει).
- Αφού επιβεβαιώσετε ότι αποδέχεστε την αλλαγή, θα την οριστικοποιήσουμε.
Σημείωση: Για καταλύματα στη Γαλλία, λόγω των κανονισμών για τον δημοτικό φόρο, δεν είναι δυνατή η αλλαγή των ημερομηνιών κράτησης. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα πρέπει να ακυρώσετε την κράτησή σας και να κάνετε μια νέα.
Συμβουλή: Εάν δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στη Holidu, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν εδώ. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε πάντα να διαχειρίζεστε τις κρατήσεις σας γρήγορα και εύκολα από ένα μόνο μέρος.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας