Οδηγίες Αναθεώρησης για Επισκέπτες
Στη Holidu, εκτιμούμε τα σχόλιά σας. Οι κριτικές σας βοηθούν μελλοντικούς επισκέπτες να πάρουν αποφάσεις αλλά παράλληλα βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία διακοπών που προσφέρουμε. Ακολουθούν όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη δημοσίευση μιας κριτικής στη Holidu.
Πώς λειτουργεί το σύστημα αξιολόγησης του Holidu;
Οι επισκέπτες μπορούν να βαθμολογήσουν τη συνολική διαμονή τους σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10 (1 = χαμηλότερη, 10 = υψηλότερη).
Η συνολική βαθμολογία του καταλύματος υπολογίζεται από τον μέσο όρο όλων των μεμονωμένων βαθμολογιών που υποβάλλονται.
Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να αφήσουν βαθμολογίες για κατηγορίες όπως:
Τοποθεσία, καθαριότητα, ακρίβεια και συνοχή περιγραφής και σχέση ποιότητας-τιμής.
Πρόσθετα σχόλια σχετικά με τη διαμονή σας ή το είδος του ταξιδιού σας (π.χ. οικογένεια, ζευγάρι, άτομο) είναι επίσης ευπρόσδεκτα.
Ποιος μπορεί να αφήσει μια κριτική;
Μόνο οι επισκέπτες που έκαναν κράτηση και ολοκλήρωσαν τη διαμονή τους μέσω της Holidu μπορούν να αφήσουν κριτική.
Οι κριτικές μπορούν να υποβληθούν ανώνυμα ή με το μικρό σας όνομα και το αρχικό σας γράμμα του επωνύμου σας.
Εάν κάνατε κράτηση μέσω μιας συνεργαζόμενης πλατφόρμας, ισχύουν και εφαρμόζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις αναθεώρησης αυτής αντίστοιχα.
Για να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε μια κριτική που υποβλήθηκε μέσω της Holidu, παρακαλούμε, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Ποιες κριτικές εμφανίζουμε;
Εμφανίζουμε κριτικές από επισκέπτες της Holidu και από τις πλατφόρμες των συνεργατών μας για να παρέχουμε στους επισκέπτες μια πλήρη εικόνα.
Μπορείτε να δείτε:
Μεμονωμένες κριτικές με κείμενο και γραπτές αξιολογήσεις.
Συγκεντρωτικές αξιολογήσεις που συγκεντρώνονται από πολλούς επισκέπτες.
Πρόσθετες πληροφορίες όπως ο τύπος ταξιδιωτικής ομάδας ή η χώρα προέλευσης.
Οι κριτικές είναι ταξινομημένες με βάση τα εξής κριτήρια:
1. Ημερομηνία κράτησης.
2.Εάν περιλαμβάνεται κείμενο.
Ενδέχεται να είναι διαθέσιμα και άλλα φίλτρα, όπως ο τύπος του επισκέπτη ή η βαθμολογία αξιολόγησης.
Οι αρνητικές κριτικές κάτω από μια συγκεκριμένη βαθμολογία εμφανίζονται μόνο εάν ένα κατάλυμα έχει τουλάχιστον δύο κριτικές.
Πρότυπα συμμόρφωσης με τις αναθεωρήσεις.
Θέλουμε όλες οι κριτικές να είναι γνήσιες, ωφέλιμες και με σεβασμό. Η γνώμη σας έχει σημασία, είτε είναι θετική είτε αρνητική. Ωστόσο, οι κριτικές πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια:
Δεν επιτρέπεται:
Αναφορές σε παράνομες δραστηριότητες.
Πολιτικά ή θρησκευτικά ευαίσθητα σχόλια.
Περιεχόμενο προώθησης ή εξωτερικοί σύνδεσμοι.
Προσωπικά στοιχεία (π.χ. emails, αριθμοί τηλεφώνου, ονόματα).
Βωμολοχίες, ρητορική μίσους, απειλές ή βίαιο περιεχόμενο.
Ψεύτικο ή ανεπιθύμητο περιεχόμενο.
Προσωποποίηση άλλων.
Κριτικές διατυπωμένες από οικοδεσπότη ή κριτικές με κίνητρα.
Τι ενθαρρύνουμε:
Ειλικρινή, ταξιδιωτικά σχόλια.
Σχετικές εμπειρίες που βοηθούν άλλους.
Πρωτότυπο και αμερόληπτο περιεχόμενο από πραγματικούς ταξιδιώτες.
Αποποίηση ευθύνης μετάφρασης.
Οι κριτικές ενδέχεται να μεταφραστούν αυτόματα χρησιμοποιώντας το DeepL. Η Holidu και το DeepL δεν εγγυώνται την ακρίβεια ή την αξιοπιστία αυτών των μεταφράσεων.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας