Δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου Holidu, τι πρέπει να κάνω;
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεση στον λογαριασμό σας στο Holidu, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να επιλύσετε το πρόβλημα:
1. Δημιουργία λογαριασμού Holidu (για επισκέπτες)
Ο λογαριασμός Holidu δε δημιουργείται αυτόματα όταν κάνετε μια κράτηση — πρέπει να τον δημιουργήσετε εσείς.
Για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό ως επισκέπτης:
Μεταβείτε στο holidu.com.
Κάντε κλικ στο «Λογαριασμός» στην επάνω δεξιά γωνία.
Επιλέξτε «Σύνδεση για επισκέπτες» από το αναπτυσσόμενο μενού.
Στη σελίδα σύνδεσης, επιλέξτε μία από τις ακόλουθες επιλογές:
Συνεχίστε με Google, Apple, Facebook ή Microsoft, ή
Επιλέξτε «Συνεχίστε με e-mail» για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση e-mail σας.
Ακολουθήστε τις οδηγίες για να ολοκληρώσετε τη ρύθμιση.
Μόλις δημιουργηθεί ο λογαριασμός σας, μπορείτε να συνδέσετε τυχόν υπάρχουσες κρατήσεις εισάγοντας το επώνυμό σας και τον κωδικό κράτησης.
2. Ελέγξτε για τυπογραφικά λάθη
Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν τυπογραφικά λάθη στη διεύθυνση email ή τον κωδικό πρόσβασής σας κατά τη σύνδεση. Ακόμη και μικρά λάθη — ή επιπλέον κενά — μπορούν να εμποδίσουν την πρόσβαση.
3. Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, κάντε κλικ στην επιλογή ‘’Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης'' στη σελίδα σύνδεσης και ακολουθήστε τις οδηγίες για να τον επαναφέρετε.
Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να συνδεθείτε μετά από αυτά τα βήματα, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης για περαιτέρω βοήθεια.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας