Τι να κάνω αν χρειαστεί να ακυρώσω λόγω απρόβλεπτου γεγονότος;
Εάν χρειάζεται να ακυρώσετε λόγω ανωτέρας βίας (όπως φυσική καταστροφή, δημόσια υγειονομική έκτακτη ανάγκη ή περιορισμοί ταξιδιών που επιβάλλονται από την κυβέρνηση), ορισμένες πλατφόρμες έχουν ειδικές πολιτικές που επιτρέπουν την επιστροφή χρημάτων.
Αυτές οι περιπτώσεις εξετάζονται ατομικά και μπορεί να σας ζητηθεί να παρέχετε υποστηρικτικά έγγραφα.
Τι Πρέπει Να Κάνω;
- Ελέγξτε την πολιτική ακύρωσης στην επιβεβαίωση κράτησης ή στον λογαριασμό σας για να κατανοήσετε τους όρους που εφαρμόζονται.
- Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης της πλατφόρμας εάν πιστεύετε ότι η κατάσταση σας πληροί τις προϋποθέσεις για επιστροφή χρημάτων.
- Παρέχετε οποιαδήποτε απαραίτητα έγγραφα, όπως αποδεικτικά ταξιδιωτικών ή κυβερνητικών περιορισμών ή άλλες σχετικές πληροφορίες.
Γνωρίζουμε ότι η ακύρωση ενός ταξιδιού μπορεί να είναι απογοητευτική, αλλά είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της πλατφόρμας κράτησής σας ή την ομάδα της Holidu για καθοδήγηση.
Απάντησε αυτό το άρθρο στην ερώτησή σας;
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας